Det har blivit en hel del omoraliska saker som man hunnit göra, och jag bryr mig inte så länge som jag njuter av det. När jag tänker efter så har man egentligen haft väldigt lite sex som har varit moraliskt och reko. 99% av fallen har i alla fall haft omoraliska element i sig. Här kommer ett par guldkorn:
- När jag var ca 13 år gammal lyckades jag övertala min då 12-åriga kusin (tjej) att titta på porrtidningar med mig. Det var starten på ett kusinförhållande som tänjde på många gränser. Efter ett par år såg vi på porrfilm i princip varje gång vi hängde tillsammans och brukade pilla på varandra (vi ser på porrfilm och hon visar busken och jag snoppen, sedan känner vi på varandra lite nyfiket). En kväll sa jag att jag kunde slicka henne om hon smakade på min sperma, så hon la snoppen i munnen. Mycket tänder på ollonet dock så det gjorde ont varför jag fick runka den själv. La satsen i munnen på henne och hon smakade lite försiktigt men blev äcklad och spottade ut sperman i handen. En kväll ett par år senare var vi på fest och söp oss redigt fulla. Hon skulle sova över hos mig. Vi pratade på kvällen om sex och jag bönade om att få knulla henne i analen. Men det ville hon inte utan runkade av mig bara. Nu när vi är äldre har vi ett normalt kusinförhållande och pratar aldrig om vad vi gjort, som om det aldrig hänt. Hon är i ett seriöst förhållande.
- Sommarjobbade på ett ställe vid havet och hade en kvinnlig chef som var allmänt kåt av sig. Efter en afterwork satte jag och min 40-åriga kollega på henne. Hon var helt galen i sängen. Det blev mycket doggystyle och hon ville att vi skulle stoppa in våra stoltheter en i varje hål, vilket jag inte ville. Kollegan fick göra det mesta istället. Det slutade med att vi sprutade ner henne i ansiktet. Nästa arbetsdag var allt som normalt och ingen nämnde det igen. Försökte få till det med hennes dotter resten av sommaren men lyckades inte.
- Hulfredsfestivalen 2008. Slickade min kompis flickvän när vi var superfulla. Tjejen var snygg men fitttan äcklig. Hårigt och stinkande. Svettigt och ingen dusch på flera dagar. Försökte mata henne med kuk men hon var för full för att fatta. I mitt onyktra tillstånd stoppade jag in min halvslaka kuk i hennes orörliga mun och munknullade i typ 2 sek, men somnade rätt snabbt.
- Frågade min flickväns syster som var tio år äldre än mig (jag var typ 22) att visa mig var kvinnors erogena zoner låg. Kvällen slutade med att jag lyckades tjata till mig en runkning och ett par slick på kuken (ingen avsugning dock). Men hon var motvillig och arg under hela grejen. Hon satt på soffkanten och jag stod upp. Efter kanske 5 min slutade hon och ville inte att jag skulle komma. Men det ville jag, så då gick jag fram grensle över henne och fortsatte runka. Hon var motvillig men hade attityden "jaja men låt oss få det överstökat då”. Hon ville att jag skulle lägga satsen i hennes hand. "Okej" sa jag och körde på. Efter lite intensivt runkande sprutade jag henne i ansiktet utan förvarning. Hon blev arg men lugnade sig snabbt. Det mest omoraliska av allt är dock att jag sedan använde våran lilla session som utpressning mot henne för att få mer. Jag hotade med att berätta allt för syrran om hon inte sög av mig igen. Det hände två gånger till och sen tog det slut mellan tjejen och mig.
- Har under gymnasiet låtit ett par nyligen byxmyndiga tjejer suga av mig. En polares lillsyrra var kär i mig, jag var kanske 17 och hon 13-14. En dag pratade vi om allt möjligt (inkl sex) vid en lekplats där vi alla brukade hänge, så nämnde hon att jag skulle bli hennes första. Jag vägrade för jag visste att hon skulle bli för fäst vid mig om hon förlorade oskulden med mig. Någon annan gång när vi träffades ville hon suga av mig , och då sa jag att jag kan gå med på det om hon gör det tillsammans med två av hennes kompisar (en av dem var väldigt söt). Någon dag senare träffades vi i ett litet skogsparti. Först fick jag dem att hångla med varandra, för att bli vana med att utbyta varandras saliv, och sedan smakade alla på kuken. Men det var kompisens lillsyrra som fick satsen i munnen, som hon svalde. Hon var possessiv och tillät inte att jag skulle spruta på någon annan. Det här var egentligen inte så omoraliskt, annat än att det var polarens lillsyrra.
- Har en vän som är homo. Han har bönat om att få suga av mig under många fyllor. En kväll sa jag till honom att om han bjöd hela kvällen så skulle han få göra det. Tre helrör blev det och flera flaskor dyrt vin. Han sög av mig på herrtoan. Det omoraliska är alltså inte själva avsugningen, utan att jag utnyttjade honom (=fick honom att prostituera sig).
Det har egentligen varit så mycket sjuka grejer som har hänt i livet, och alla minnen trillar in i huvudet allteftersom jag skriver så jag kör med ett par snabba:
- en sommarnatt fick jag till det med en sån där söt och oskyldig blond flicka. Hon ville ha kärlek och vaniljsex. Jag ville det motsatta. Det blev munknull, analt, och jag pissade även på henne. Hon grät sen och vi sågs aldrig mer
- har knullat en kurdtjej analt dagen innan hon skulle gifta sig. Kåt var hon men ville bara ha den i rumpan för att förbli oskuld inför sin man. Jag spelade in allt med mobilen.
- Har betalat en betydande summa för att få slicka en Slitztjej. Hon ville inte men jag övertalade henne. Det blev mest att jag slickade hennes rövhål (min fetisch). Extremt fräscht och renrakat var det
- har varit tillsammans med en halvkänd modebloggerska. Efter att det tog slut mellan oss hotade jag att visa klipp på när hon suger min kuk om hon inte knullar min polare. Sagt och gjort, ett analknull fick han och nu är han skyldig mig en gentjänst
- har betalat för att få en tiggande rumänsk tjej att suga av min polare efter en utekväll. Hela 90 kr fick hon
- har knullat flera av mina vänners flickvänner/fruar. Har spelat in det mesta. Man vet aldrig vad för användning man kan ha av klippen
Och nu till diamanten bland guldkornen:
- Under en Greklandsemester hade jag trekant med en mor och en dotter. Dottern snygg men novis, mamman en cougar och gudinna på avsugningar. Blev alla möjliga positioner (favoriten var när jag körde dottern doggystyle medan mamma slickade mitt anus bakifrån). Satsen tog mamman i munnen och svalde allting. Imorgon var vi på stranden tillsammans med pappan i familjen - jag var tjejens pojkvän trodde han.
Och ALLT detta innan jag ens fyllt 30..