Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-07-06, 16:28
  #18445
Medlem
Wosps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dd105
Någon mer som är trött på alla 7dagars ban? Avinstallerar spelet och steam ännu en gång. Väldigt beroendeframkallande spel. Börja inte med det. Sluta spela medans ni kan.

Har fått två st 30 min bans dom senaste 2 åren.
Hur bär du dig åt?
Citera
2017-07-06, 17:40
  #18446
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wosp
Har fått två st 30 min bans dom senaste 2 åren.
Hur bär du dig åt?

Teamkill, afk, kickad etc haha Avinstallerat skiten nu. Bättre att spendera tiden på något som ger mig betalt nu.
Citera
2017-07-10, 14:24
  #18447
Medlem
Stjaertsmoers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dd105
Teamkill, afk, kickad etc haha Avinstallerat skiten nu. Bättre att spendera tiden på något som ger mig betalt nu.

Och hur många bokstavskombinationer har du?

Hur många här inne är det som brukar kolla igenom sina egna demos osv?
Citera
2017-07-10, 19:16
  #18448
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stjaertsmoer
Och hur många bokstavskombinationer har du?

Hur många här inne är det som brukar kolla igenom sina egna demos osv?

Vad menar du med bokstavskombinationer?
Citera
2017-07-10, 20:16
  #18449
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dd105
Vad menar du med bokstavskombinationer?
Tex add, adhd, cp osv.
Citera
2017-07-10, 21:06
  #18450
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bajssmulan
Tex add, adhd, cp osv.

Aha. Autism, kanske installerar det igen. Börjar ha tråkigt med livet. Även fast jag inte borde göra det. Spelet är bara beroende framkallande. Hatar att det finns så mycket euro-trash på CS. Ryssarna bör ha sin egna server. Vi borde alla klaga på dom.
Citera
2017-07-10, 22:27
  #18451
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dd105
Aha. Autism, kanske installerar det igen. Börjar ha tråkigt med livet. Även fast jag inte borde göra det. Spelet är bara beroende framkallande. Hatar att det finns så mycket euro-trash på CS. Ryssarna bör ha sin egna server. Vi borde alla klaga på dom.
Dom har en rysserver i Dota2 men inte hjälper det. Bara ta det lugnt och hetsa inte upp dig, det är trots allt bara ett game.
Det kan vara till stor hjälp att mute:a i starten så hinner man inte bli triggerd. Gl
Citera
2017-07-11, 07:10
  #18452
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dd105
Aha. Autism, kanske installerar det igen. Börjar ha tråkigt med livet. Även fast jag inte borde göra det. Spelet är bara beroende framkallande. Hatar att det finns så mycket euro-trash på CS. Ryssarna bör ha sin egna server. Vi borde alla klaga på dom.

Köar jag solo är voice_enable 0 nästan alltid igång från runda 2-3, det är alltid någon whiner, backseat driver, "gg" osv. Spela efter ljud och radar, slipp lyssna på skit som gör dig arg. Börjar ngn skjuta på dig, låt dom. Den som får ban har "förlorat".

Någon fet banwave förutom det där med linux? Känns som att det är lätt att bli global igen, om tom jag lyckas som inte satt ett hs sen i julas. Inte kännt någon skillnad på egen prestation eller motståndare senaste veckorna, men klättrat ändå.
Citera
2017-07-11, 22:47
  #18453
Medlem
40 000 spelare bannade? Jävligt kul att möta en ryss med 400h som går 39/12. Är supreme så tror knappast det är smurfing.
Citera
2017-07-12, 03:34
  #18454
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stjaertsmoer

Hur många här inne är det som brukar kolla igenom sina egna demos osv?

Vem orkar göra sånt om man inte satsar? =D
Jag tror inte jag har kollat igenom ett helt demo någonsin, ser inte riktigt poängen med det om man inte vill satsa hårt.

Är man någorlunda vettig så fattar man vad man gör fel alt. borde göra annorlunda, utan problem bara man tänker lite när man spelar. Sen kikar jag rätt mycket proffsmatcher däremot. Man lär sig ju rätt mycket där om vinklar etc.

Men som sagt, ser inte varför man skulle orka med att lägga ner tid på att kolla på sig själv om det inte var så att man bestämt sig för att satsa. Sjukligt tråkigt att sitta och kika på sig själv mer än highlights.
Citera
2017-07-18, 02:58
  #18455
Medlem
Hawxs avatar
Hej och hallå!
Började spela idag igen efter 18 månaders uppehåll. Uppdaterade hårdvaran med en ny SSD-disk där jag slängde in ett nytt Windows 10 pro x64 och lade självklart även in Steam + cs där.
Till min förvåning vill spelet verkligen inte fungera längre, jag pratar i FPS.
Tidigare i W7 hade jag stabila 295-301 konstant. Idag verkar jag få vara nöjd med 120. I Benchmark testet hamnar jag på 67,8 & 75,3 beroende på ljudinställningar.

Jag har ominstallerat cs, tagit bort diverse recording trams (xbox?!) och fixat en hejdundrans massa inställningar i både CS och Windows utan ett godkänt resultat.

Det jag tycker är lustigt är att den ligger relativt stabilt mellan 60-120. Sen i ett par sekunder hoppar de till 250-270 och ligger där, säg 5-6 sekunder för att sen sjunka ner igen.

Hårdvaran skall vara godkänd och temperaturen är låg. Finns det något knep här?
Kör AMD rakt igenom för övrigt.

Tack på förhand!
Citera
2017-07-20, 14:00
  #18456
Medlem
Stjaertsmoers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ALLIGATORBLOOD
Vem orkar göra sånt om man inte satsar? =D
Jag tror inte jag har kollat igenom ett helt demo någonsin, ser inte riktigt poängen med det om man inte vill satsa hårt.

Är man någorlunda vettig så fattar man vad man gör fel alt. borde göra annorlunda, utan problem bara man tänker lite när man spelar. Sen kikar jag rätt mycket proffsmatcher däremot. Man lär sig ju rätt mycket där om vinklar etc.

Men som sagt, ser inte varför man skulle orka med att lägga ner tid på att kolla på sig själv om det inte var så att man bestämt sig för att satsa. Sjukligt tråkigt att sitta och kika på sig själv mer än highlights.

Tänkte mer på den där funktionen med "lowlights", eller i bara för att se vilka fakes som brukar funka i vanliga pugs osv. Man vet ju oftast själv när man gjort bort sig som sagt, men det finns ju folk som inte klarar att klättra högre än DMG/LE osv. Då är det nog dags att kika lite på vad man gör för fel.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback