Citat:
Ursprungligen postat av
Kexfabriken
rofl, TT är absolut inte "kända" för att har bra tryck i sina piller. Snarare att dom med jämna mellanrum säljer rent skit.
Exakt.
Har inte varit inne kollat på länge men provet kommer tro mig.
Dom ligger långt under 10mg.
Jag testade igen att byta till 1st så kallad 10mg X3 för tar 30mg om dagen. Tog 3dygn sen kom ångesten och deppen tillbaka.
Du som skriver asken skickar skit vad har du i IQ??
Sen att de måste sätta lite högre priser beror på att de är ett äkta RC bolag med anställd personal.
De har papper på att de får sälja det. Vilket ingen annan shop har.
Betalar gärna nån kr mer för kvalité sen kommer det en analys på askens med. Den kommer om en vecka.
TT TS hade jävligt bra doserade 10mg men sen gjorde jag ett köp till och helt hårda piller inte alls som de som innehöll 10mg.
Jag bak pratar inte jag lägger upp fakta. Jag gillar att TT och TS finns men då jag blev lurad på deras flunitrazolam som inte innehöll ett skit flunitrazolam som vi alla vet stämde de skickade ut verkningslösa piller innan de klassades. Sen nu detta. Tycker det är synd de ska hålla på så för annars hade de ägt marknaden men det gör Asken av en orsak. De är professionella.
De har varit med länge nu och kommer fortsätta.
Kommer säkert TT/TS med fast jag väljer nu att handla av de som ger mig effekt.
Sen e denna en stark benzo bara det du inte blir väck på den.
Får på måndag mina stess 10or 30mg om dagen och fan vad skönt det ska bli. Fast Norflurazepam klassas inte av en anledning. Staten, Läkemedelsverket har fått upp ögonen för den för tro mig de har folk som sitter och läser här.
Då denna hjälper folk som verkligen mår dåligt.
Om ni är ute efter benzo för att berusa er så beställ flubromazolam, phenazepam, klonazolam.
Fast ni vet inte vad ni leker med.
Så lycka till om några år när ni sitter fast i benzo helvetet.
Sen till er som inte får hjälpen ni behöver. Fortsätt kriga. Tog mig 4år att få mina stess.
Skönt slippa lägga sina pengar på det svart.
Sen har ni rätt man blir jävligt trött dagen efter så ta hela dosen på morgonen så vaknar man rätt bra. Denna norflura är jävligt hypnotisk. Ligger på delad 1a plats med Flubromazepam.
Sen kommer diazepam sen phenazepam. Alla triazolobenzo e jag så trött på. Dos ökning som fan sen kan man dö av ATn.
Handla var ni vill jag bryr mig noll. Jag vet att de så kallade 10mgarna är underdoserade. 😋