Flashback bygger pepparkakshus!
2017-07-05, 22:47
Medlem
elastikmandens avatar
Milde tid! Här avläggs det visst "doktorsavhandlingar" i religionsvetenskap, på måfå? Prata om att vara indoktrinerat!
Citera
2017-07-05, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elastikmanden
Milde tid! Här avläggs det visst "doktorsavhandlingar" i religionsvetenskap, på måfå? Prata om att vara indoktrinerat!

Vad babblar du om?
Utveckla gärna vilka felaktigheter som framförts sakligt..
Senast redigerad av eliassonsfinapojke 2017-07-05 kl. 22:57.
Citera
2017-07-05, 23:01
Medlem
dacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AABBCC112233
Löjligt!!!
Först och främst kan man inte dra alla över en kant, finns bra och dåliga personer från alla nationaliteter😎 Om jag hade barn skulle jag inte vilja att de blev alltför involverade med de som har extremistiska ideer och fanatiska religioner, taskig människosyn överhuvudtaget.
Hur fan ser man skillnad på dom? Det står ju inte stämplat i pannan direkt. Enklare då att bedöma varenda sandneger som en potentiell jihadist i förebyggande syfte.
Citera
2017-07-05, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mainfurer
Låt de umgås med invandrare... Barn lär sig fort!

Kan inte annat än hålla med. KBT 2017.

Mina sunda värderingar lärde jag mig tidigt just pga av att jag växt upp med mycket negrer , och araber runtomkring mig.
Vissa är helt okej och snälla typer ibland, jag vet, men inte särskillt offta.

Låt ungen umgås med invandrare. Att förbjuda, eller predika ang detta tror jag inte hjälper särskillt mycket. Livserfarenhet är vad som gäller.
Citera
2017-07-05, 23:39
Bannlyst
"Håll dig undan för muslimer och negrer för satan" har funkat utmärkt här hemma.
Citera
2017-07-05, 23:46
Medlem
VelvetReds avatar
Låt barn få vara barn. När de är små så kan de gärna få umgås med sina kompisar, det spelar inte så stor roll vilken religion de tillhör då (oftast). Men när de blir lite äldre, tonåren kanske, så kan du förklara för dem vad Islams budskap innebär för icke-muslimer.
Citera
2017-07-05, 23:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av eliassonsfinapojke
Fast invandrarkillar är ju knappast intresserade av muslimska tjejer verkar det som.. bästa lösningen kanske är att konvertera egentligen, då kan man nog vara säker på att dom blir lämnade ifred?

eller så kan svenska flickor färga håret svart.
Citera
2017-07-06, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VelvetRed
Låt barn få vara barn. När de är små så kan de gärna få umgås med sina kompisar, det spelar inte så stor roll vilken religion de tillhör då (oftast). Men när de blir lite äldre, tonåren kanske, så kan du förklara för dem vad Islams budskap innebär för icke-muslimer.

Självklart. Var otydlig i trådstarten, syftar på åldrarna då kulturella skillnaderna och religion samt människosynen hos invandrarna blir ett problem (puberteten).
Citera
2017-07-06, 01:02
Medlem
Lär dom att "Tjena brushan walla han e tung mannen abo" inte är häftigt eller ballt utan efterblivet, så löser du det problemet.
Citera
2017-07-06, 04:21
Medlem
CHALLETVAERVIGGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guldduscharn
Helt fel, inte alls så det fungerar.

Religionen spelar faktiskt mindre roll. Givetvis söker de hellre sina offer bland icke-muslimer. Men så nogräknade är de inte. Det är snarare så, att de ger sig på de svenska tjejerna för att de är "fri egendom". De har inte några stora släkter, klaner, fäder eller bröder som kommer att söka upp, våldta och döda den som kladdat på deras dotter så som det är självklart för dem att göra.

Det ligger i hederskulturen. Man visar kvinnornas värde genom att hålla dem dolda och skyddade från andra män. En fin kvinna i MENA-kulturerna är en som hålls hemma och är täckande klädd och i manligt sällskap när hon går utanför hemmet. En kvinna som går själv utan en man och inte täcker sin kropp är en värdelös hora, henne är det fritt fram att antasta eftersom hon uppenbarligen inte tillhör någon (härav uttrycket fri egendom).

I MENA-folkens hemländer fungerar det precis så - de är lika villiga att våldta någon där som här, muslimska eller ej, om de bedömer risken som tillräckligt låg. Självklart förekommer våldtäkter och ofredanden även i MENA. Men de är mycket försiktigare; varje kvinna man ger sig på ökar risken att dra igång en konflikt med grannklanen, och alla oförätter, ALLA, inbillade eller äkta, måste hämnas. Och det vet de om, så de håller sig på mattan.

Muhammet och Achmed vet vad de gör. Om det finns en risk att Fatimas trettio kusiner och femton farbröder är ute på stan och letar efter dem efter att de knullat henne är det inte värt det. En svensk tjej däremot? Vad kommer hennes pappa och bröder göra? De kommer på sin höjd göra en polisanmälan, som inte kommer att leda någonstans, så det är i stort sett riskfritt.

Precis så är det! Det kommer även att bli många fler och mycket värre gruppvåldtäkter!!
Citera
2017-07-06, 05:21
Medlem
Det gäller att ge barnet rätt förebilder och att prata öppet och ärligt om situationen i hemmet, inte nödvändigtvis direkt till barnet.
Visa att det är inget konstigt att notera skillnader på folk.
Det är t.ex inget konstigt att reagera över att mobbarna alltid är utlänningar och att offren alltid är svenskar, låt barnet säga och tänka det utan att skämmas.
När fröken ringer hem pga att h*n uttryckt sig "rasistiskt", ta barnets sida och låt barnet aldrig känna skam för att tala sanning och vara klarsynt!

Visa i ord och handling att det är TUFFT att vara SVENSK!
Ifall barnet är stolt svensk så kommer h*n knappast skaffa 2pac som förebild och då löser det sig nog själv!

Edit, tillägg.
Det är också viktigt att barnet får vara sig själv och inte blir en del i det feministiska experimentet!
Låt tjejen va tjej och killen va kille.
Då blir barnet säker i sig själv, trygg och därför klokare och tar rätt beslut!
En osäker ungdom som blivit utsatt för feminism och social engineering kommer bli sökande och osäker, då är det lätt att förr eller senare ta till "tuffare" förebilder, som t.ex 2pac och andra kriminella invandrare, det blir även svårare då att tryggt och säkert kunna hålla sig utanför att försöka ställa sig in hos det tuffa invandrargänget som troligen styr skolan(iaf de flesta skolor).

Så.
- Gå före och visa med gott exempel utan att vara påtvingande.
- Visa att det är OK att vara vit och svensk!
- Ingen feminism.

Då borde det gå bra
Senast redigerad av Radiopsykologen 2017-07-06 kl. 05:27.
Citera
2017-07-06, 05:39
Medlem
MelPoomenes avatar
Flytta.

Flytta så långt bort så att dina barn kan höra historien själv viska den sanna historien om jorden till dem,
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in