Citat:
Ursprungligen postat av
AABBCC112233
Löjligt!!!
Först och främst kan man inte dra alla över en kant, finns bra och dåliga personer från alla nationaliteter😎 Om jag hade barn skulle jag inte vilja att de blev alltför involverade med de som har extremistiska ideer och fanatiska religioner, taskig människosyn överhuvudtaget.
Om det finns bra eller dåliga inom Islam är totalt orelevant om man är emot Islam som religion.
Jag anser att man liksom med Satanism skall ta ett ordentligt avstånd från Islam och de personer som väljer att tro på denna avskyvärda och odemokratiska idioti som kallas Islam.
Jämför man Anton LaVey's The satanic Bible med koranen så är "The satanic bible" betydligt mera människovänlig och demokratisk och förnedrar inte kvinnor och folk som har annan tro än satanismen.
The satanic bible värnar dessutom om barnen på ett betydligt mer omtänksamt sätt än Koranen.
Koranen är oerhört mycket mera anti demokrati och extremt antifeminism, gynnar pedofili och förespråkar ekonomiska hinder som inte passar in i vårt tänkande i västvärlden.
Islam borde totalförbjudas och de som väljer att följa Koranens dravel borde fängslas eller utvisas omedelbart.