Citat:
Hon kan lika gärna ha härbärgerat åt nån, utifrån tanken att risken är minimal gällande husrannsakan hos en sexbarnsmor som arbetar som socionom.
Nu la sig dock Aki i det hela efter att det försvann över 100k på hans konto och man kan undra hur i hela friden hon hann få bort skiten. Varnad lär hon ha blivit isf. och jag tror knappast det är av anmälaren själv. ..
Nu la sig dock Aki i det hela efter att det försvann över 100k på hans konto och man kan undra hur i hela friden hon hann få bort skiten. Varnad lär hon ha blivit isf. och jag tror knappast det är av anmälaren själv. ..
Äh,hon har helt uppenbart haft många kriminella kontakter(big mama),så inga svårigheter med att att få bort "skiten".Kan tänka att det kanske var när Julia träffade Jafar som var kriminell som öppnade en ny värld för Johanna,med viss reservation att hon kanske fick kriminella kontakter innan med "Andra chansen" i Uppsala.
Jag tror att anledningen till att allt eskalerade för Johanna de sista åren beror på att hon drack och "självmedicinerade",det blev förödande ihop med hennes psykiska störning.
Är hemskt när man läser om hur Aki betalade knarkskulder mm för DB,hon är så ond och utnyttjar sina närmsta.Synd att det behövde gå så långt som det gjorde innan några av hennes barn faktiskt reagerade.Hon måste skrämt skiten ur Aki när hon fick honom att betala knarkskulder för sina barn.Hon tog ju in honom i en värld som han inte varit i innan,eller som de flesta av oss inte varit i,tro fan att han måste varit dödsförskräckt.
Nu är det mycket spekulationer i tråden och det är bra så länge det är seriöst och en vilja att komma sanningen så nära vad som hänt Aki.Är skittrött på flera som skriver idiotinlägg,några är sådana som alltid jävlas i alla trådar,och så har vi de här som lägger ner all kraft på att misskreditera offer och glorifiera Johanna,så tröttsamt.
Min hållning är ändå att bara scrolla förbi deras inlägg,och till att börja med så förstod jag inte ens att någon bemödade sig att svara på deras galenskaper.
Men visst,idioti skall inte få vara emotsagd.
Är ju så att många skriver och spekulerar på ett trovärdigt sätt här i tråden,och då är det några som vill ta fokus om det kanske närmar sig sanningen.
Beundrar er som ens svarar på idiotsvar,men tänk på det när ni får provocerande svar och ni känner att ni måste ge svar på tal,då har idioterna vunnit någon slags poäng.
Deras agenda är bara att "störa" tråden och flytta fokus från Akis död.
Johanna var inte ensam om att orsaka hans död.
Det mesta jag skrivit var inte till dig Develi,utan min egna frustration över hur tråden håller på att utvecklas.