2017-05-17, 12:25
Medlem
thebandit777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mannerod
Tack som fan för din hjälp mannen!
Uppskattas stort! Men jag gör så att jag tar inte mer än 0.25 per dag.

Någon som vet hur fort adexen får ner nivåerna? Jag tänkte boka in mig på ett nytt prov för att se så man ligger rätt till!

Mvh

Ja, ta inte mer än så. Du når steady state på 12 dagar.
Citera
2017-05-19, 01:52
Medlem
flashbackuserzyzzs avatar
Nu har jag legat på testo av olika doseringar till och från 500 dagar totalt.

Nu är det verkligen dags för mig att låter kroppen återhämta sig, så därför efterfrågar jag alla tips ni har till någon som aldrig ens kört 1 enda PCT. Då detta är ett ganska extremfall så är det svårt för mig att tro att de räcker med en vanlig PCT på bara några veckor.

Alla preparat som kan hjälpa mig tillbaka till människa så stabilt som möjligt uppskattas som tips.

Det är dags för mig att bli periodare och inte permanent fast i detta träsk.
Citera
2017-05-19, 09:12
Medlem
thebandit777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackuserzyzz
Nu har jag legat på testo av olika doseringar till och från 500 dagar totalt.

Nu är det verkligen dags för mig att låter kroppen återhämta sig, så därför efterfrågar jag alla tips ni har till någon som aldrig ens kört 1 enda PCT. Då detta är ett ganska extremfall så är det svårt för mig att tro att de räcker med en vanlig PCT på bara några veckor.

Alla preparat som kan hjälpa mig tillbaka till människa så stabilt som möjligt uppskattas som tips.

Det är dags för mig att bli periodare och inte permanent fast i detta träsk.

Googla på:

Triptorelin

och

Power PCT
Citera
2017-05-19, 15:23
Bannlyst
Bygger man mindre muskler av arimidex? läst att arimidex gör så man bygger mindre, och om man tar för mycket kan det sänka muskel tillväxten väldigt mycke.
Måste själv ligga på 1 mg arimidex ED för att inte få känningar när jag är på kur så är intressant att veta hur mycket det kan förstöra.
Citera
2017-05-19, 22:13
Medlem
Ligger på 400mg testo per vecka. Mitt Östrovärde (mätt på¨werlabs) landade på 266.

Jag antar att 0.25 arimidex kommer göra susen för mig. Men då är frågan, ska jag ta det varje dag eller räcker det med varannan?

Vad tror ni?
Citera
2017-05-21, 10:31
Medlem
thebandit777s avatar
Citat:
Ligger på 400mg testo per vecka. Mitt Östrovärde (mätt på¨werlabs) landade på 266.

Jag antar att 0.25 arimidex kommer göra susen för mig. Men då är frågan, ska jag ta det varje dag eller räcker det med varannan?

Vad tror ni?

Omöjligt att veta, jag hade kört ed och kollat östrot igen efter ca 2 veckor.
Citera
2017-05-29, 16:15
Medlem
Någon som vet hur länge man ska inta letrozol för att märka av det? Jsg är inne på 4e dagen 2mg ed nu och börjar fundera på om det verkligen är letrozol.. innan letrot körde jsg 0.5mg adex eod
Citera
2017-05-30, 20:30
Medlem
Citat:

Vad tror ni?

Jag kör 1000mg och12,5mg eod och känner iaf inte av högt östro
Citera
2017-06-24, 21:13
Medlem
Jag har nu kört letrozole i snart 1 månsd, till en början 2mg ed och sen 2.5mg ed. Har en knöl utanför vårtgården som inte minskat någonting så funderar på om de ens är gyno..
Men iaf, är nu på pct och u drar ifall jsg ska trappa ur letrozolet och köra arimidex istället? Var ju snart 4 veckor sen sista sticket så lär ju inte aromatisera så myckrt längre.
Citera
2017-06-25, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pepsi-narkoman
Jag har nu kört letrozole i snart 1 månsd, till en början 2mg ed och sen 2.5mg ed. Har en knöl utanför vårtgården som inte minskat någonting så funderar på om de ens är gyno..
Men iaf, är nu på pct och u drar ifall jsg ska trappa ur letrozolet och köra arimidex istället? Var ju snart 4 veckor sen sista sticket så lär ju inte aromatisera så myckrt längre.

Tyvärr är det inte en garanti att du får bort knölar med letro. Trappa ur letrot under pctn ingen mening att börja med adex i det här läget.
Citera
2017-07-02, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Manbat
Bygger man mindre muskler av arimidex? läst att arimidex gör så man bygger mindre, och om man tar för mycket kan det sänka muskel tillväxten väldigt mycke.
Måste själv ligga på 1 mg arimidex ED för att inte få känningar när jag är på kur så är intressant att veta hur mycket det kan förstöra.

Nej verkligen inte. Det som händer om du 'överdoserar' en anti-östro hämmare, är att de tex kan börja slita på dina leder eller så, pga att dina östro nivåer blir rejält låga.

Men för att få exakta värden, tar man ju tester.

Men jag skulle förespråka att hellre ta lite för mycket, än för lite om man är för lat för att ta exakta prover. Och det är så enkelt som så, att desto högre östro du har, desto mindre effekt får du utav preppen. Du vill sänka det till reff värde men heller inte tok för lågt.
Citera
2017-07-03, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Theterm95
Nej verkligen inte. Det som händer om du 'överdoserar' en anti-östro hämmare, är att de tex kan börja slita på dina leder eller så, pga att dina östro nivåer blir rejält låga.

Men för att få exakta värden, tar man ju tester.

Men jag skulle förespråka att hellre ta lite för mycket, än för lite om man är för lat för att ta exakta prover. Och det är så enkelt som så, att desto högre östro du har, desto mindre effekt får du utav preppen. Du vill sänka det till reff värde men heller inte tok för lågt.

Det går att förhindra muskeltillväxt genom att pressa ner sina östrogen nivåer nära 0. Men detta är princip omöjligt att göra på bara arimidex.

Östrogen är essentiellt för muskeltillväxt. Dock vill man hålla ner östrogenet till normala världen vilket räcker. För även om mer östrogen bygget mer massa, så bygger det inte bättre än preppet det aromatiserar från.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in