Citat:
Ursprungligen postat av
Max-gainz
jag hade nog gett upp tyvärr
yes känns lite så, ser mycket bättre ut iaf när man ligger på letro, är enda anledning att jag inte gått av
Citat:
Ursprungligen postat av
EVF111
Jag hade gett upp för LÄNGE SEN. 2.5mg i 4 månader? Ditt välmående bör ha blivit påverkat? Hur känns bieffekterna?
Jag får knappt några bieffekter utav Letro, kan ligga på hur länge som helst verkar de som och det enda jag känner av är minskad sexlust.