2017-06-30, 20:29
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marsken
Riktigt intressant video angående värvningen av Stefanelli, kul med en liten inblick och Stefanelli verkar sympatisk efter det lilla man fick se.

https://www.youtube.com/watch?v=VtWJbk1ToCc

Men tanke på hur noggrann man verkar ha varit där; hur fan kunde Krpic slinka igenom?
Senast redigerad av mishima 2017-06-30 kl. 20:31.
Citera
2017-06-30, 21:11
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Men tanke på hur noggrann man verkar ha varit där; hur fan kunde Krpic slinka igenom?

Jag vet hur mycket man kan lita på Flashscore men i deras sammanställning är inte ofta som han spelar en hel match. Minns jag rätt så var han avbytare i veckans match.

Krpic, var inte det Novakovics värvning?
Citera
2017-06-30, 21:16
Medlem
Marskens avatar
Citat:
Ja du, vad fan ska man säga?

Sanslöst märklig värvning, trots att han inte var speciellt dyr så är det helt oförlåtlig kapitalförstöring.
Citera
2017-06-30, 21:19
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ska man spekulera så hade Nebojsa väldigt stort inflytande kring den värvningen.

Anfallsläget kan inte bli mycket sämre, Stefanelli är därför mycket välkommen och det ska bli jävligt intressant å se vad han kan bjuda på.
Citera
2017-06-30, 21:25
Medlem
Marskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Jag vet hur mycket man kan lita på Flashscore men i deras sammanställning är inte ofta som han spelar en hel match. Minns jag rätt så var han avbytare i veckans match.

Krpic, var inte det Novakovics värvning?
Krpic var inte Nebos värvning, han var scoutad en längre tid av Ackerman.

Stefanelli har gjort en del inhopp men även startat en hel del matcher. Av det man hört samt sett på Youtube (jag vet, ingen bra källa) verkar han intressant och precis vad vi behöver även om mycket så klart måste klaffa för att det ska bli bra.

Jag är försiktigt positiv.
Citera
2017-06-30, 21:27
Medlem
Marskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Ska man spekulera så hade Nebojsa väldigt stort inflytande kring den värvningen.

Anfallsläget kan inte bli mycket sämre, Stefanelli är därför mycket välkommen och det ska bli jävligt intressant å se vad han kan bjuda på.
Nebo hade ingenting att göra med värvningen av Krpic. Det där är en internetsanning.
Citera
2017-06-30, 21:34
Medlem
Citat:
Riktigt intressant video angående värvningen av Stefanelli, kul med en liten inblick och Stefanelli verkar sympatisk efter det lilla man fick se.

https://www.youtube.com/watch?v=VtWJbk1ToCc
Mycket bra video! Sånt här borde klubbarna göra mycket mer av. Två reflektioner:
Jäklar vad Wesström ser sluskig ut nere i karakoberna, är det ladd eller fotbollsspelare han ska köpa?
Tråkigt att killen blivit förd bakom ljuset. "AIK är Sveriges bästa lag."
Citera
2017-06-30, 21:41
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Nebo hade ingenting att göra med värvningen av Krpic. Det där är en internetsanning.
Var han inte med och scoutade Krpic på plats?
Citera
2017-06-30, 21:44
Medlem
Marskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dalesmale
Mycket bra video! Sånt här borde klubbarna göra mycket mer av. Två reflektioner:
Jäklar vad Wesström ser sluskig ut nere i karakoberna, är det ladd eller fotbollsspelare han ska köpa?
Tråkigt att killen blivit förd bakom ljuset. "AIK är Sveriges bästa lag."
Ha ha, jag visste att någon skulle reagera på båda dessa saker.

Jag kan dock faktiskt hålla med om att BW borde snygga till sig lite och sluta köra snowboard-stuket från hans smalare dagar. Han representerar ju ändå Sveriges bästa lag.
Citera
2017-06-30, 21:45
Medlem
Marskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Var han inte med och scoutade Krpic på plats?
Jo men det var nog mer på grund av språket.

Det säger väl sig själv att en assisterande tränares ord inte är avgörande då det gäller en värvning?
Citera
2017-06-30, 21:57
Medlem
Citat:
Ha ha, jag visste att någon skulle reagera på båda dessa saker.

Jag kan dock faktiskt hålla med om att BW borde snygga till sig lite och sluta köra snowboard-stuket från hans smalare dagar. Han representerar ju ändå Sveriges bästa lag.
Lågt hängande frukt såklart, jag är mest nöjd att ingen hann före.

Brukar han klä sig så risigt eller? Han brukar se ganska trött ut men kläderna har jag inte lagt märke till innan, inget proffsigt intryck direkt. Nåväl, nu ska jag lägga ner nätmobbningen.
Citera
2017-06-30, 22:06
Medlem
Marskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dalesmale
Lågt hängande frukt såklart, jag är mest nöjd att ingen hann före.

Brukar han klä sig så risigt eller? Han brukar se ganska trött ut men kläderna har jag inte lagt märke till innan, inget proffsigt intryck direkt. Nåväl, nu ska jag lägga ner nätmobbningen.
Tja, jag gillar honom och han är oerhört nyttig för AIK och så men hans klädstil är rätt speciell.

Det kan vara charmigt i sig men representerar en person AIK anser jag att den ska vara korrekt klädd. Det är möjligt att jag är gammalmodig förstås trots att jag är årsbarn med BW?

Det är dock ett mindre problem anser jag då han gör ett bra jobb men det finns alltid utrymme för förbättring.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in