2017-06-29, 21:45
Medlem
StigAllans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kvasiintellektuell
Inga konstigheter då många tycks vara politiska kommissarier åt SD.
Det du grundar detta på betyder bara att Flashback har och är det bästa forumet för svenskar som vill uttrycka sin avsky för regimen!
Mina helt vettiga inlägg angående invandringspolitik har blivit raderade hos tidningar när dessa ansett inläggen som invandringskritiska och automatiskt klassat mig som rasist!
Till slut ledsnar man och hamnar här istället där alla floskeltuggare inte har raderingsmöjlighet och inkompetens till annat än att trolla sönder trådar.
Citera
2017-06-29, 21:46
Medlem
Bahrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denom
Varför skulle Flashbacks forum vara av något värde för en särskild judisk agenda? Jag trodde MSM anklagades av antisemiter för att bedriva en judisk agenda och Flashback är såvitt jag vet ganska avskytt av MSM-journalister så hur går det ihop egentligen?
De radera iranier som har har antizion åsikter. Om du typ säger Iran har robotteknologi som utrotar israel så riskerar du att få inlägget raderad. De ha inte nån agenda på det sättet men.
Citera
2017-06-29, 21:48
Medlem
Bahrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigAllan
Det du grundar detta på betyder bara att Flashback har och är det bästa forumet för svenskar som vill uttrycka sin avsky för regimen!
Mina helt vettiga inlägg angående invandringspolitik har blivit raderade hos tidningar när dessa ansett inläggen som invandringskritiska och automatiskt klassat mig som rasist!
Till slut ledsnar man och hamnar här istället där alla floskeltuggare inte har raderingsmöjlighet och inkompetens till annat än att trolla sönder trådar.

De raderar mig istället, så hur löser vi det här?
Citera
2017-06-29, 21:49
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bahram
De radera iranier som har har antizion åsikter. Om du typ säger Iran har robotteknologi som utrotar israel så riskerar du att få inlägget raderad. De ha inte nån agenda på det sättet men.
Fast om 9 av 10 sådana inlägg bara är för att provocera fram massa off topic och inte innehåller någon vettig hänvisning till källa är det väl inte så konstigt om de blir raderade för att de inte har med diskussionen att göra? Om du tvivlar på mig, skapa en tråd där du saklig argumenterar för din sak om detta specifika ämne så kan jag garantera dig att tråden kommer finnas kvar.
Citera
2017-06-29, 22:15
Medlem
StigAllans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bahram
De raderar mig istället, så hur löser vi det här?
Som Denom skriver så måste du komma med någon källa.
Annars är det bara standard blatteljug som de flesta svenskar nu har lärt sig att genomskåda och småflinade bortse från.
Citera
2017-06-29, 22:31
Medlem
Oddballs avatar
Citat:
Fast om 9 av 10 sådana inlägg bara är för att provocera fram massa off topic och inte innehåller någon vettig hänvisning till källa är det väl inte så konstigt om de blir raderade för att de inte har med diskussionen att göra? Om du tvivlar på mig, skapa en tråd där du saklig argumenterar för din sak om detta specifika ämne så kan jag garantera dig att tråden kommer finnas kvar.

Helt rätt. Påståenden tagna ur luften i en faktatråd blir bara till pajkastning, därför raderas sånt.

Det här tjafset om en "judisk agenda" är bara sorgligt och säger desto mera om dom som påstår det.

Shalom!

Oddball
Moderator i V&M
Citera
2017-06-29, 22:54
Bannlyst
Citat:
Varför skulle Flashbacks forum vara av något värde för en särskild judisk agenda? Jag trodde MSM anklagades av antisemiter för att bedriva en judisk agenda och Flashback är såvitt jag vet ganska avskytt av MSM-journalister så hur går det ihop egentligen?

Kontrollerad opposition, och du är en av judarna. Agendan i ditt inlägg är tydlig, skydda judemodsen.
Citera
2017-06-29, 22:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Helt rätt. Påståenden tagna ur luften i en faktatråd blir bara till pajkastning, därför raderas sånt.

Det här tjafset om en "judisk agenda" är bara sorgligt och säger desto mera om dom som påstår det.

Shalom!

Oddball
Moderator i V&M

Så varje inlägg måste ha källa? Var är din källa? Era ursäkter är riktigt dåliga och ett bevis på att ni ljuger och alltså är judar.
Citera
2017-06-29, 22:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av StigAllan
Som Denom skriver så måste du komma med någon källa.
Annars är det bara standard blatteljug som de flesta svenskar nu har lärt sig att genomskåda och småflinade bortse från.

Var är din källa, jude?
Citera
2017-06-29, 23:03
Medlem
najass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ordak
Så varje inlägg måste ha källa? Var är din källa? Era ursäkter är riktigt dåliga och ett bevis på att ni ljuger och alltså är judar.

Citat:
Var är din källa, jude?

Läsförståelsen är inte den bästa kanske. Källor är tämligen väsentliga i faktatrådar. I trådar där det bara är random tyckande är det givetvis inte lika kritiskt med källor.

Detta borde inses lätt.
Citera
2017-06-29, 23:03
Avstängd
Frawjons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baise-moi
Varför är alla antisemiter så paranoida?

Annars vore de inte antisemiter.
Citera
2017-06-29, 23:04
Medlem
StigAllans avatar
Citat:
Var är din källa, jude?
Det är något som alla med fungerande hjärna lärt sig redan innan idiotimporten till Sverige inleddes.
Som turist eller yrkesarbetande med jordens rövhål som arbetsplats måste man vara en quick learner för att inte falla för de lätta semiterna vill köra med en.
Livets lätta skola kan man nog kalla källan.
För svårt blir det aldrig intellektuellt när man har med blattar och negrer att göra
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in