2017-06-30, 00:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av StigAllan
Det är något som alla med fungerande hjärna lärt sig redan innan idiotimporten till Sverige inleddes.
Som turist eller yrkesarbetande med jordens rövhål som arbetsplats måste man vara en quick learner för att inte falla för de lätta semiterna vill köra med en.
Livets lätta skola kan man nog kalla källan.
För svårt blir det aldrig intellektuellt när man har med blattar och negrer att göra

Så var är din källa, jude?
Citera
2017-06-30, 00:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av najas
Läsförståelsen är inte den bästa kanske. Källor är tämligen väsentliga i faktatrådar. I trådar där det bara är random tyckande är det givetvis inte lika kritiskt med källor.

Detta borde inses lätt.

Judar är bra på att hitta på lögner och svepskäl. Visa mig denna faktatråd, judejävel.
Citera
2017-06-30, 00:10
Medlem
StigAllans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ordak
Så var är din källa, jude?
Trist att behöva argumentera med en idiot!
Behöver du källa på att du förhoppningsvis klarar av att rensa ditt anus utan direkt beröring på densamma med oskyddade fingrar enbart med en vattenkanna som nödtorftigt tar bort den synliga delen av din avföring?
Kör du allvarligt den ritualen med vänstra handen enbart när ingen tittar?
Och sedan går du till ditt pizzabakande eller kebaberi med ringar och annat och svinar ner!
Citera
2017-06-30, 00:37
Medlem
Bahrams avatar
Citat:
Det är något som alla med fungerande hjärna lärt sig redan innan idiotimporten till Sverige inleddes.
Som turist eller yrkesarbetande med jordens rövhål som arbetsplats måste man vara en quick learner för att inte falla för de lätta semiterna vill köra med en.
Livets lätta skola kan man nog kalla källan.
För svårt blir det aldrig intellektuellt när man har med blattar och negrer att göra
Du sa ju att dina åsikter raderas i vanlig media.Jag säger jag raderas här o hur ska man lösa det här. Jag tror på det du säger men sen säger du att jag blatteljuger. Ok, jag e från jordens rövhål. Men du som e från jordens navel, kan du säga man hur ska lösa det här? Jag tror fb mods försvarar Israel. Bevis ok, men vem ska man bevisa för?
Citera
2017-06-30, 00:42
Medlem
Bahrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ordak
Judar är bra på att hitta på lögner och svepskäl. Visa mig denna faktatråd, judejävel.

De e typ inga judar. Men va jag fattat e fb nån sekt i en högerpolitisk rörelse. Deras medlemmar e konstiga typer o läser nån gammal tidning. Det e som jehovas vittnen typ.
Citera
2017-06-30, 00:45
Medlem
StigAllans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bahram
Du sa ju att dina åsikter raderas i vanlig media.Jag säger jag raderas här o hur ska man lösa det här. Jag tror på det du säger men sen säger du att jag blatteljuger. Ok, jag e från jordens rövhål. Men du som e från jordens navel, kan du säga man hur ska lösa det här? Jag tror fb mods försvarar Israel. Bevis ok, men vem ska man bevisa för?
En källa på att ditt Iran har ett gäng kärnvapenrobotar på avfyrningsrampen mot Israel skulle vara väldigt upplysande annars så tror jag att du ljuger.
Likaså så tror jag att om det ens skulle finnas en källa till en sådan sanning så hade den blivit nersläckt av den globala judemaffian!
Så det är nog bäst att sätta igång med motmedel så de som motverkar ens egna leverne får börja förklara sig!
Citera
2017-06-30, 01:01
Medlem
Bahrams avatar
Citat:
En källa på att ditt Iran har ett gäng kärnvapenrobotar på avfyrningsrampen mot Israel skulle vara väldigt upplysande annars så tror jag att du ljuger.
Likaså så tror jag att om det ens skulle finnas en källa till en sådan sanning så hade den blivit nersläckt av den globala judemaffian!
Så det är nog bäst att sätta igång med motmedel så de som motverkar ens egna leverne får börja förklara sig!
Judiska agendan här e ju av rädsla. De tillåts inte lägga upp kritik mot Israel. Det e inte direkt så att moderatorer går till synagogor. Fattar du inte?
Citera
2017-06-30, 01:17
Medlem
StigAllans avatar
Citat:
Judiska agendan här e ju av rädsla. De tillåts inte lägga upp kritik mot Israel. Det e inte direkt så att moderatorer går till synagogor. Fattar du inte?
Lägg nu ner och kom med logisk konstruktiv fakta som inte styrs av Israel utan kan verifieras med trovärdiga länkar.
Att du sitter och påstår, det kan vem som helst göra.
Men så länge man inte kan backa upp allt man påstår som absolut sanning så får man finna sig i att vara en värdelös lögnaktig iranier.
Citera
2017-06-30, 01:27
Medlem
Bahrams avatar
Citat:
Lägg nu ner och kom med logisk konstruktiv fakta som inte styrs av Israel utan kan verifieras med trovärdiga länkar.
Att du sitter och påstår, det kan vem som helst göra.
Men så länge man inte kan backa upp allt man påstår som absolut sanning så får man finna sig i att vara en värdelös lögnaktig iranier.

Hur fan ska jag som användare visa dig fakta. De har inte ens nåt som går o spåra.
Men fattar du inte va jag säger till dig? De behöver inte styras direkt. Det e inte så att nån jude ringer admin o säger nåt. De e tvungna att censurera. De kan annars inte ha kvar det här.
Jag kolla lite på fbs historia , det e massa töntar som från början läste tidningar i skogen under 80-talet. De Måste förhandla annars kan fb inte existera.
Citera
2017-06-30, 01:34
Medlem
StigAllans avatar
Citat:
Hur fan ska jag som användare visa dig fakta. De har inte ens nåt som går o spåra.
Men fattar du inte va jag säger till dig? De behöver inte styras direkt. Det e inte så att nån jude ringer admin o säger nåt. De e tvungna att censurera. De kan annars inte ha kvar det här.
Jag kolla lite på fbs historia , det e massa töntar som från början läste tidningar i skogen under 80-talet. De Måste förhandla annars kan fb inte existera.
Sluta upp att ljuga så blir livet säkerligen en aning lättare att leva.
Här i Sverige föraktas lögnare som mytomaner så mycket att en iranier inte kan begripa den sanningen!
Citera
2017-06-30, 01:45
Inaktiv Administrator
admin5s avatar
Citat:
Jag kolla lite på fbs historia , det e massa töntar som från början läste tidningar i skogen under 80-talet.

Det här med trovärdiga källor verkar inte riktigt vara din grej gissar jag, eller kan du presentera varifrån du fått påståendet ovan?

admin5
Citera
2017-06-30, 02:18
Moderator
T-80Us avatar
Citat:
Du ljuger, ditt exempel känner jag inte igen! Har aldrig sagt så till nån. Du bullshitar. Kanske sagt nåt till forumet men du e fan knäpp som ger såna exempel. Alla har blivit bemötta med svar. Ingen har ens sagt nåt sånt att iran e framstående nation i stealthdesign.
Allt som sagts var irans robotteknologi som hotar Israel o du reagerar o tar bort. Ja Iran e bra på robotar. De e bra på drönare.
när nån håller på som du gör då e det klart nåt e fuckedup här.

Det var ett exempel på hur du brukar svara i trådar. Det var inget exempel som var citerat, i sådana fall så hade jag satt det inom citationstecken.

Det var ett försök att förklara för dig varför du failar så hårt när du diskuterar. Som vanligt så väljer du att missförstå vad jag syftar till, eller så förstår du det inte rakt av.

Jag ska försöka en gång till, ännu mer förenklat:

Du slänger fram ett påstående. Andra ifrågasätter det och begär källor, och då kallar du dem judar och vräker ur dig OT och förolämpningar i form av oneliners.

Sluta med det, och din upplevelse av FB kommer att bli avsevärt bättre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in