Citat:
Ursprungligen postat av
T-80U
Jodå, det är fullt tillåtet att skriva "regimkritiska inlägg" här på FB.
Nja, den ursprungliga "tanken med FB-Forum" tillät "regimkritiska inlägg" och d.y.l. alternativ. Sedan har det, mer eller mindre, gått utför (om än, långsamt). (Och forumet har blivit mer politiskt, än alternativt och yttrandefrihetssträvare).
Om man utvidgar begreppet regim/"regimkritiska inlägg"; från att gälla regering till även riksdag, blir det dessutom enklare för de flesta/moderatorer/gemene man, att dra slutsatser som, "judendomskritiker" heter, ibland nuförtiden, "islamkritiker" (på nutida svenska). Oavsett definition borde allt vara tillåtet, om man är "vän av ordning" på FB.
Personligen blir jag mest provocerad av att politiska fanatiker/"kritiker"/eller vad fan det nuförtiden skall heta, bokstavligen politiskt korrekt framför sin politiska "åsikt" ("jag hatar PK och "PKister", Samt oavsett politisk uppfattning; ja jag tänker på en handfull moderatorer och inte dig) inte vill, och gör sitt bästa för, att man att man skall diskutera eller göra sin röst hörd på FB!
Citat:
Det här problemet blir än värre när sådana som du blir hänvisade till Konspirationsforumet...
Nja, om man läser en handfull trådar där blir det enkelt vad som som är tillåtet där (och "hör hemma" där).