Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-05-06, 20:15
  #109
Medlem
15minFames avatar
Ah tack för påminnelsen. Gillar också denna serie även om jag tyckte den saktade ner lite...
Citera
2017-05-12, 14:32
  #110
Medlem
WardenMcCluskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kosmio
Såg klart andra säsongen imorse, fy satan vad bra denna serie är. Blir en otrolig game changer med!

Jag tycker den var lika dryg som första säsongen. Otroligt krystat slut också. Ska vi vänta 2 år igen?
Citera
2017-05-27, 20:12
  #111
Medlem
Har precis sett klart de tre första avsnittet på säsong 1 och har svårt att bestämma mig för om den är bra eller dålig.

Tycker den är seg och har svårt att riktigt få grepp om den men kommer att se klart säsong 1 för att sedan bestämma mig om jag skall gå vidare till nästa säsong.
Citera
2017-06-02, 01:44
  #112
Medlem
Det blir tydligen inga fler avsnitt efter säsong 2.
Citera
2017-06-02, 03:40
  #113
Medlem
santacls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ed1
Det blir tydligen inga fler avsnitt efter säsong 2.

Ja både skådespelarna och produktionsbolaget vill att folk ska tweeta / maila rätt personer som har hand om framtiden för Sense8.

Men det lutar åt flopp, Hannibals fans tex va väldigt högljudda och fick ändå inte igenom en säsong 4. Det finns massor av liknande fall men med Sense8 är det rätt dött. Säsong 2 blir till 99 % cancelled
Citera
2017-06-02, 05:15
  #114
Medlem
santacls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av santacl
Ja både skådespelarna och produktionsbolaget vill att folk ska tweeta / maila rätt personer som har hand om framtiden för Sense8.

Men det lutar åt flopp, Hannibals fans tex va väldigt högljudda och fick ändå inte igenom en säsong 4. Det finns massor av liknande fall men med Sense8 är det rätt dött. Säsong 2 blir till 99 % cancelled


http://www.hypable.com/sense8-cancelled-season-3/

Netflix original series ‘Sense8’ officially cancelled
Citera
2017-06-02, 10:25
  #115
Medlem
dullabos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av santacl
http://www.hypable.com/sense8-cancelled-season-3/

Netflix original series ‘Sense8’ officially cancelled

Vad tråkigt! Tyckte oerhört mycket om serien, kanske lite väl mycket trans- och bögvurmande men annars så var den otroligt bra! En av de bättre och lite unikare serierna jag har sett på länge. Synd! Finns/fanns mycket potential.
Citera
2017-06-04, 01:15
  #116
Medlem
Kosmios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av santacl
http://www.hypable.com/sense8-cancelled-season-3/

Netflix original series ‘Sense8’ officially cancelled

Vad irriterad jag blir. Om de nu visste att chansen fanns att den skulle läggas ner så bör man inte avslutat säsong 2 med en sådan enorm cliffhanger! Serien hade en enorm autenticitet och var originell, tråkigt att den ska ta slut så abrupt. Hoppas att de kommer en film eller något som kan knyta ihop allt.
Citera
2017-06-16, 11:12
  #117
Medlem
Stones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dullabo
kanske lite väl mycket trans- och bögvurmande

Ja, det blev visst lite mycket av det. Det typ slog ut hela handlingen. Vad handlar det om numera? Ingen som vet, ingen som vet.
Citera
2017-06-16, 11:40
  #118
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dullabo
Vad tråkigt! Tyckte oerhört mycket om serien, kanske lite väl mycket trans- och bögvurmande men annars så var den otroligt bra! En av de bättre och lite unikare serierna jag har sett på länge. Synd! Finns/fanns mycket potential.
Oja, men jag kände inte att de utnyttjade detta.
Men lägg kraft på avancerade sexscener de fanns det tydligen inga problem med att lägga kraft på.

Det påminner lite om ett Jericho upplägg nu då eller?
Där man "förväntar" sig att fansen ska bli galna och skrocka "Nuts".
En film och få ett avslut tror jag nog är en bättre idé.
Skippa stora delar av allt jävla trams och sex, så slipper filmen bli 10h lång, men givetvis lite svårare nå den stämning de haft i serien då.
Men jag känner jag vill ha nått slags avslut, men det är väl bara att hoppas på för mycket.
Citera
2017-06-16, 11:41
  #119
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stone
Ja, det blev visst lite mycket av det. Det typ slog ut hela handlingen. Vad handlar det om numera? Ingen som vet, ingen som vet.
Citera
2017-06-29, 20:57
  #120
Medlem
santacls avatar
Lönar sig att klaga & starta upp petitions

http://renewcanceltv.com/sense8-seas...series-finale/

Sense8 still wont live to see Season 3, but the cancelled sci-fi drama will get some form of closure with a two-hour series finale in 2018, Netflix has announced:

Death doesn't let you say goodbye. 2 hour finale episode in the works.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback