Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-06-30, 11:48
  #121
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av santacl
Lönar sig att klaga & starta upp petitions

http://renewcanceltv.com/sense8-seas...series-finale/

Sense8 still wont live to see Season 3, but the cancelled sci-fi drama will get some form of closure with a two-hour series finale in 2018, Netflix has announced:

Death doesn't let you say goodbye. 2 hour finale episode in the works.
Det kan ju i och för sig vara trevligt, så kanske det får ett värdigt slut.
Kändes som man slarva bort hela skiten säsong två, upplever att ingen utveckling skedde alls nästan.
Kanske dom ska skippa sexet och lägga kraften på få ihop ett vettigt manus istället, OCH ett avslut.
Citera
2017-06-30, 13:34
  #122
Medlem
Tyckte säsong 1 var seg och jag tvingade mig igenom den och är glad att jag gjorde det för säsong 2 blev betydligt mycket bättre på alla sätt.

Hade gärna sett en säsong till men en två timmars final någon gång under 2018 är bättre än inget.
Citera
2017-08-18, 23:54
  #123
Medlem
Kanske blir en tredje säsong för porrsida vill producera serien:
Citat:
Porrsajten Xhamster vill producera en tredje säsong av Netflixserien "Sense8" som strömningstjänsten lade ned tidigare i sommar, skriver Indiewire.

Citat:
Men om Xhamster, som anser att seriens sexuella tema passar sajten utmärkt, får bestämma kommer fansen få mer än en film.

"Vi och många av våra besökare är stora beundrare av serien. Naturligtvis finns det logistiska detaljer som behöver lösas. Det handlar inte bara om att byta kanal, det handlar om hur serien ska visas och produceras. Men vi vill gärna höra hur systrarna Wachowski ser på ett samarbete med oss", hälsar sajten i ett pressmeddelande.

http://www.gp.se/n%C3%B6je/porrsajt-...erie-1.4548552
Citera
2018-04-22, 23:44
  #124
Avstängd
pethoms avatar
Ca fyra minuter in i första säsongen första del så tyckte jag att denna påminde mig en hel del om den svenska tv-serien De Drabbade som sändes 2003. Det skulle inte förvåna mig om dessa tjuvaktiga judesyskon har bestämt sig för att kopiera bitar från den svenska tv-serien.
Citera
2018-04-24, 23:31
  #125
Medlem
santacls avatar
Netflix made the announcement about the Sense8 finale on Twitter by posting the two-hour special's poster, which includes its premiere date. The streaming service canceled Sense8 after its second season , citing a high cost of production and low viewership. The show's ambitious premise does include backdrops all over the world, with each scene being shot on location, making it cost-prohibitive for Netflix to continue it as a series. Sense8 fans petitioned the streaming subscription service to bring the show back, though, if only to wrap up its many dangling plot threads. At first, Netflix seemed reluctant to listen to fans, but the company eventually agreed to bring Sense8 back as a two-hour special that will serve as its series finale.

The @sense8 finale arrives June 8! Tell your cluster.
Citera
2018-05-17, 23:28
  #126
Medlem
Säsong 3 trailer:
https://www.youtube.com/watch?v=QYU8w4ONQVo
Citera
2019-02-23, 09:46
  #127
Medlem
Tycker att serien är det bästa jag har sett på länge. Otroligt snygg visuellt, vilket blir som en del av handlingen. Gissar att det är detta några av de mest testosteronstinna actionfilmsfanatikerna i denna tråden menar med ordet ”seg”.

Personligen upplever jag den inte alls som seg, de scener som beskrivs som utdragna har ett sådant fantastiskt djup och visuell skönhet att jag inte vill spola framåt en enda minut, snarare tvärt om.

Men sen har jag inget emot HBTQ heller. Kan däremot förstå att ni som upplever alla typer av HBTQ-yttringar som ond propaganda känner er en aning intryckta i ett hörn emellanåt.
Citera
2021-12-31, 03:04
  #128
Medlem
SmurfSmurfs avatar
Är bara inne på första säsongen, nyss sett E4 What's going on och här visade den sig vara väntan värd. Det här kommer bli skitbra, hoppas jag, vilket lyft när lobotomitjejen lyckades fly med lite help of her friends. Tro vad det blir av indiskan, är det ett asshole hon är på väg att gifta sig med eller kommer hon trivas med amerikaniserandet? Netflix är bra på att sprida sina gracer, göra serier i hela världen, så jag tror inte de håller på USA utan elefantguden Gansha.

Mycket bögerier och lebberier men uthärdligt och passar väl in i clusteridén. Har småperversa förväntningar på vad som blir av allas sexliv när alla känner vad alla de andra känner. Det kan bli stor komik, som när mexikanen inte fattade varför han var kåt, eller najs liten ormgrop med deltagare från hela världen som inte är på plats. Fniss fniss fultant.

Men - nu ge fan i att binga hela säsongen kl 3 på natten. Gå och lägg sig tant Smurf.
__________________
Senast redigerad av SmurfSmurf 2021-12-31 kl. 03:15.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback