Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-12-17, 11:29
  #241
Medlem
Wounderingtwos avatar
Jag har följt det här aset på avstånd en tid och kan inte för mitt liv begripa vad det är för fel i huvudet på dessa kvinnor.

Jag vill understryka att jag själv levt med en man som misshandlat mig. Denne man var dock helt okänd för mig när vi inledde relation och jag gav mig av snabbare än jag hann blinka efter att han visat sitt rätta jag.

Att inleda en relation med en människa som man vet har tagit livet av en tidigare flickvän, jag finner inga ord och det gör mig fan rasande. Är kvinnor såhär korkade?
Citera
2016-12-18, 07:48
  #242
Moderator
KomissarieBecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wounderingtwo
Jag har följt det här aset på avstånd en tid och kan inte för mitt liv begripa vad det är för fel i huvudet på dessa kvinnor.

Jag vill understryka att jag själv levt med en man som misshandlat mig. Denne man var dock helt okänd för mig när vi inledde relation och jag gav mig av snabbare än jag hann blinka efter att han visat sitt rätta jag.

Att inleda en relation med en människa som man vet har tagit livet av en tidigare flickvän, jag finner inga ord och det gör mig fan rasande. Är kvinnor såhär korkade?


Tyvärr är det så. Du behöver ju inte gå så långt som mördat sin tidigare flickvän.
Om vi håller oss till: Grov kriminalitet, våldsbrott mot annan person, misshandel av tidigare flickvänner. Om Du håller dig inom den ramen så kan vi ju tyvärr konstatera att det finns precis HUR MÅNGA FALL SOM HELST.......
Citera
2016-12-18, 10:55
  #243
Medlem
Wounderingtwos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KomissarieBeck
Tyvärr är det så. Du behöver ju inte gå så långt som mördat sin tidigare flickvän.
Om vi håller oss till: Grov kriminalitet, våldsbrott mot annan person, misshandel av tidigare flickvänner. Om Du håller dig inom den ramen så kan vi ju tyvärr konstatera att det finns precis HUR MÅNGA FALL SOM HELST.......

Jag kan för mitt liv inte förstå detta. Tjejerna som han lyckas fånga verkar dessutom vara ganska attraktiva så det måste ju ha att göra med självkänslan?! De ser på något sätt inte sitt eget värde.

Det är ju ändå en skillnad mellan "grov kriminalitet" och "våldsbrott". Särskilt våld riktad mot en partner. Inbillar de sig själva att killen slog alla sina tidigare flickvänner men mig kommer de inte att slå?
Citera
2016-12-18, 19:59
  #244
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wounderingtwo
Jag har följt det här aset på avstånd en tid och kan inte för mitt liv begripa vad det är för fel i huvudet på dessa kvinnor.

Jag vill understryka att jag själv levt med en man som misshandlat mig. Denne man var dock helt okänd för mig när vi inledde relation och jag gav mig av snabbare än jag hann blinka efter att han visat sitt rätta jag.

Att inleda en relation med en människa som man vet har tagit livet av en tidigare flickvän, jag finner inga ord och det gör mig fan rasande. Är kvinnor såhär korkade?
Nej, jag tycker verkligen inte du ska dra 4 miljarder kvinnor över en kam. Bara för att du är totalt dum i huvudet behöver det inte vara en norm för alla.
Citera
2016-12-18, 23:08
  #245
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av personkemi2.0
Nej, jag tycker verkligen inte du ska dra 4 miljarder kvinnor över en kam. Bara för att du är totalt dum i huvudet behöver det inte vara en norm för alla.



Vilket påhopp?! Säger mer om din intelligens känns det som.
Citera
2017-01-24, 10:04
  #246
Medlem
Nu har hovrätten fastställt: http://markbladet.se/?artikel=201701201126481910
Citera
2017-01-24, 13:14
  #247
Medlem
ztellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erref mecul
Nu har hovrätten fastställt: http://markbladet.se/?artikel=201701201126481910
Bra, varelser av detta slag skall inte vistas fritt:
"Under fredagsförmiddagen meddelade dock hovrätten att de fastställer tingsrättens fällande dom. Det blir alltså fängelse i ett år och fyra månader för Markbon."
Citera
2017-02-01, 01:38
  #248
Medlem
Hydraheads avatar
Så det finns alltså ingen FUP angående mordet på EC, enbart DOM?
Eller är det någon som sitter på denna?
Har läst den nya angående JE som flickvän, riktigt, riktigt vidrigt.
Och Att denna jävla pest åker in, kommer ut, åker in, kommer ut..om och om igen är
så äckligt sjukt så hittar knappt ord.
Citera
2017-06-29, 20:09
  #249
Medlem
Vad ryktet säger så är kvinnan i det senare fallet i ett förhållande med GM igen
Citera
2017-06-29, 22:38
  #250
Medlem
Tjuvhederns avatar
Hoppas Patrik Patte får cancer i bukspottkörteln och dör inom tre månader.

Är aset ute ur fängelset nu igen?

Att bara avtjäna sju år för mord är fan ett skämt!
Citera
2017-06-29, 22:40
  #251
Medlem
Tjuvhederns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Succulent16
Vad ryktet säger så är kvinnan i det senare fallet i ett förhållande med GM igen

Hur lyckas han ens fixa tjejer, man blir bara så jävla förbannad. Hur kan nån ens vilja ta i äcklet med tång?
Citera
2017-06-30, 10:17
  #252
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Succulent16
Vad ryktet säger så är kvinnan i det senare fallet i ett förhållande med GM igen

Hon har ju bilder på sig själv med en annan kille på Facebook om vi pratar om JE?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback