Citat:
Ursprungligen postat av
Libertarismus
En gång finne, alltid finne.
Du anser alltså att en etiopier är lika mycket besläktad med en somalier som en svensk är, har jag förstått dig rätt? Det blir alltså inte mer legitimt att kalla en etioper för somalier då denne ligger mer i gråzonen och är mer assimilerbar så väl till utseende som kulturell tillhörighet?
Citat:
Ursprungligen postat av
Libertarismus
Eller hur går ordspråket?

Snyggt försök, vet att ni anti-rasister älskar att se när brödrafolk hatar varandra, men jag köper inte att vi ska fjäska och gulla med folk från mellanöstern och Afrika och se finnar som konstiga kufar.
Ska du inte dra igång med det sedvanliga och beskriva finnar som inavlade bonnläppar medans du själv tycker att bo i bajshydda på savannen är hippt, progressivt och futuristiskt?
Citat:
Ursprungligen postat av
Libertarismus
Jag tror att varken du eller jag (eller Jomshof Lohikoski) vet om han kan betraktas, ur en kulturell aspekt, som svensk.
Fast han lever ju inte svenskt heller, så även där har du fel.
Citat:
Ursprungligen postat av
Libertarismus
Hans åsikter säger väldigt lite om han är svensk eller ej.
Hans svenskfientlighet säger mycket om han är svensk eller inte. Jag tror inte han vill ses som svensk heller, tror bara han använder det som vapen emot SD då han ser SD som ett hinder för den ökande makten för hans egna folk.
Är ju solklart att han är somalier så väl kroppsligt som själsligt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Libertarismus
Varför skulle jag påstå att du är en hycklare?
Det är en klassiker skitnödiga antirasister brukar dra till med, "Men du rå?".
Citat:
Ursprungligen postat av
Libertarismus
Du verkar snarare bensäker på din sak att Kahin Ahmed inte är svensk. Jag är dock ganska säker på att du inte har en aning om det, men det gör inte dig till en hycklare. Jag vill också upplysa dig om att jag varken är liberal eller en bögfitta.

OK, du har över en natt ändrat dig? Eller är du en sådan där libertarian? Den enda större skillnaden mellan libertarian och liberal är väl att libertarian är mer icke-PK, du är ju så PK som man kan bli med dina revlelatiseringar och falska dilemman.
Huruvida du är en bögfitta eller inte kan du omöjligt veta, det är ett sådant brett begrepp och inte upp till dig att avgöra och definiera vad det betyder.
Så jag tar mig friheten att se dig som bögfitta på samma sätt som du tar dig friheten att se Kahin som svensk.
Citat:
Ursprungligen postat av
Libertarismus
Han har arbetat och betalat skatt i 18 år.
med ett låtsats-yrke finansierat av staten, driver projekt som kostar ännu mera pengar och inte generar vinster, han är knappast produktiv för samhället. Han tär på svenskarna, vi hade klarat oss bättre utan honom boendes i Sverige, är bara utomeuopeiska invandrare som har något att vinna på hans låtsats-projekt. Och han skrattar bakom ryggen på naiva stackare som du, det är din naivitet han utnyttjar.