Citat:
Ursprungligen postat av
Kallix
Ok. Så en drogad person är glasklar i knoppen. Det visste jag faktiskt inte. Jag har ingen egen erfarenhet av att ta droger, och jag känner ingen som gör det.
Om man då, som jag tror, att JM fick i Aki någon form av drog när han låg helt utslagen på soffan i deras hem, vad fick Aki i sig då? Som jag fattat det var inte glasklar i huvudet.
Du menar att MR var helt klar i hjärnkontoret i de samtal han hade i augusti som avlyssnades?
Jag förstår förmodligen för lite hur droger påverkar tanke- och viljeförmågan hos en individ. Så jag får därmed avsluta den här dialogen, pga bristande kunskaper. Men jag viker mig självklart för de som kan mer om hur det fungerar.
Vad jag skriver är att det finns olika grader i helvetet även under en påtändning. Vore han helt pantad av drogerna så satt han och bläddrade på underläppen snarare än höll långa dialoger.
Han är självklart narkoman men han är kriminell och våldsam sen långt innan Sverige, uppger själv att han slagit både lärare och polis och här uppger han 21 ärenden hos polisen.
Han har misshandlat två killar våldsamt, det uppges knivhugg och pistol, han har kontakter som hanterar droger och kan leverera vapen.
Han sitter nu för mord och mordförsök och JM är som sagt dottern från helvetet, men han är tamejfan inget viljelöst lamm med en änglalik agenda bara för att hon är manipulativ.
Han är garanterat sur som en pissråtta att hon råkade vara ett strå vassare och svek honom. Han är redo att mörda henne med mitt i röran.