2017-06-22, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IR5
Vi har biologiska vapen som rör om deras gener..
Nu börjar det bli riktigt komiskt. Lust att berätta mer?
Citera
2017-06-22, 20:09
Medlem
skunkjobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av parastoo
Ge mig lite exempel. Alla viktiga system bygger man själva, ingen säljer till Iran.
Det har jag redan gjort åtskilliga gånger så det där tramset kommer du ingen vart med.
Citera
2017-06-22, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjILY
Ja.. var säker på det.. det du ser, jag upprepar , det du ser är minst 25 år gammal.. Vi har vapen som ni inte ens kan tänka er i era våtaste drömmar.. inga kärnvapen men vapen som gör jobbet flera generationer framåt..
Citera
2017-06-22, 20:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DjILY

Utarmat uran kan sägas göra det, men jag antar att Iran har mer avancerade grejer.
Citera
2017-06-22, 20:13
Medlem
skunkjobbs avatar
Citat:
Dessa är inte importerade eller hålls operationella mha importerat material. Iran bygger allt själva även om det verkar vara diskussioner med ryssarna nu.

Citat:
Trams! Förstår du inte att du får allt emot dig själv om du postar sådant?
Iran har fööör avancerad missilteknologi. I vissa fall även mer avancerad än Kina, Korea och Ryssland.

Du kan inte se detta..
Jaså, då kan vi väl ta en i högen och så bevisar ni att den är nytillverkad i Iran och inte någon gammal materiel ni importerat. Vi börjar med Toufan/AH1 Cobra. Bevisa det, annars är det ni som snackar bajs.
Citera
2017-06-22, 20:13
Medlem
Wishies avatar
Citat:
Nej alla är importerade! Be denna användare presentera källa Det är därför man likviderar iranska forskare och förhör människor som reserutomlands.. vi kommer separera skinnet på sionisterna med missiler..
Vi har biologiska vapen som rör om deras gener..
Perfekt. Sätt igång att hota med WMD.
Casus belli för Israel med allierade att svara med kärnvapen.
Så. Jävla. Efterblivet.
Citera
2017-06-22, 20:14
Medlem
Citat:
Utarmat uran kan sägas göra det, men jag antar att Iran har mer avancerade grejer.
Behöver inte ha med uran att göra.. Om Dessa vågar anfalla Iran blir inte deras barn mer än 12 år gamla flera generationer framåt..
Citera
2017-06-22, 20:14
Medlem
skunkjobbs avatar
Citat:
Du kan ju istället för att se allt genom dina negativa glasögon tänka efter lite. Iran kan omöjligen köpa sig till strategiska vapen, vare sig teknologin eller hårdvaran. Det finns kontroll på allt i denna värld.. allt.

Det finns ett sätt att nå detta, och det är att du börjar från andra världskriget och experimenterar dig fram..
Vad har detta att göra med Lennart och vad har Lennart med iransk krigsmateriel att göra?
Citera
2017-06-22, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wishie
Perfekt. Sätt igång att hota med WMD.
Casus belli för Israel med allierade att svara med kärnvapen.
Så. Jävla. Efterblivet.
Om det gäller liv så kommer vi göra set.. Men då kommer vi rensa.. detta kallas "moghabele be mesl" om ni vågar använd kärnvapen.. om ni vågar gör det så får du se vad som händer..
Citera
2017-06-22, 20:15
Medlem
skunkjobbs avatar
Citat:
Idiot Utarmat uran är inget biologiskt stridsmedel. Hur kan man skriva något så djävla dumt
Citera
2017-06-22, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skunkjobb
Vad har detta att göra med Lennart och vad har Lennart med iransk krigsmateriel att göra?

Mycket med Lennart att göra för att ni lurade Lennart på samma sätt.. Lennart övergav Sveriges intressen..
Citera
2017-06-22, 20:23
Medlem
Wishies avatar
Citat:
Behöver inte ha med uran att göra.. Om Dessa vågar anfalla Iran blir inte deras barn mer än 12 år gamla flera generationer framåt..
Dra nått mer ur hitte-på-hatten.
12 åringar är vanligtvis inte ens könsmogna så jag antar att det bara skulle bli 1 generation och inte FLERA generationer framåt.
Om du ska till å blåljuga, kan du åtminstone försöka göra det med nån form av finess?
Nästan så man tar fram skämskudden
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in