Citat:
Ursprungligen postat av
blondinibland
Jo, men inte riktigt på samma sätt som en bra partner. Dock verkar bra partners vara så ovanliga så om det tar slut med min nuvarande kommer jag nog börja resonera som dig igen.

Du kanske tror att han bryr sig om dig men testa göra slut med honom så kommer han att utnyttja dig så mycket han kan. Eller nej vänta nu lite, det är inte män som gör så, det är kvinno beteende.
Kvinnor som låtsas att dem bryr sig om en så mycket fast innan dem gör slut så tar dem så mycket dem kan ifrån dig som dem inte har någon rätt till och om dem kunde skulle dem slänga ut dig naken på gatan utan ett öre och ingenstans att bo. Det visar hur mycket kvinnan verkligen brytt sig om dig under hela relationen.
Kan någon svara på min fråga nu, skulle faktist vara intressant att höra en kvinnas (som vill ha sex) åsikt om hur en man bör bära sig åt för att bli KK.
Citat:
Ursprungligen postat av alltidsammavisa
Ger upp nu med att försöka hitta kärlek/seriöst förhållande.
Får ge mig efter att hitta KK osv istället.
Men har inte någon aning om hur det går till.
Hur vet man vilken tjej som är bara ute efter sex?
Hur kontaktar man en sådan tjej?
Hur ser den första meddelandet ut?
Och hur ser meddelanden efter det ut?
Tror ni att de tjejer som skriver typ "är så trött på män som säger det vill ha seriöst förhållande fast sen så hör de inte av sig efter att vi har hafft sex" är sådana som vill bara ha sex? Det verkar lite grann det beroende hur man ser på det hon skriver.