Citat:
Ursprungligen postat av
stativera
Men du är ju helt ärkepuckad juridiskt.
Låt mig summera läget för dig:
Stolpskott 1 har erkänt mord och skyller allt på
stolpskott 2, utan att det finns några bevis.
Stolpskott 2 har inte erkänt mord och skyller allt på
stolpskott 1 och Ghasem.
Åkl häver stolpskotts 1 restriktioner så att denna fritt kan jaga bevis från kriminella
åt åkl för det är dom som åberopa ny bevisning, inte jähresten som du hävdar.
Stolpskott 2 sitter med fulla restriktioner och har försökt samma sak detta tar åkl som intäckning för att
stolpskott 2 är skyldig.
Nu kanske du ser att objektiviteten och därmed juridiken är satt åt sidan.
Du får bada i hur mycket
billig mousserande vin du vill (jag kommer bada med nån annan

) aldrig någonsin under pågående rättegång har en mördare fått möjlighet att införskaffa bevis. Jag hoppas verkligen att åkl har samtalslistor och avlyssningar på MR för att kvalitetssäkra denna åklassistent.
I min värld bedrivs en förundersökning av polis som säkrar bevis och kollar misstänktas uppgifter.
Jag har aldrig sett en liknande hantering av avgörande bevis det liknar en afghansk B-film och du tror den håller juridiskt.
Älta vidare du - dock är turordningen exakt som jag skrivit.
- MR initierar förhör 5 maj.
- MR önskar få tag på denna ljudfil.
- Ljudfilssök i mobilen ger inget resultat. ÅK är skyldig att respondera på MRs önskemål.
- MR och advokaten söker efter den person som sägs ha den.
Han uppger i förhör att om
HAN begär detta, när
HAN är i knipa så ska han höra av sig till denna person.
Personen ifråga är även efterlyst och lär inte ropa Yippee ki-yay, motherfucker och inställa sig till polisen.
DÄRAV har MR ringt och eftersökt denna. I dina korkade värld ska du ha det till att han sitter utan tillsyn och ringer fritt. Alla restriktioner är släppta vind för våg, samtal oövervakat, finns ingen tolk, ingen polis.
Har han rent av fria permissioner?
Självklart har han rätt att via/i samspråk med sin advokat verka för den bevisning han vill ha fram.
Hur har du tänkt dig ÅK ska respondera?
Nej, det får du inte.
Nej, vi slänger dina uppgifter i slasken sonika.
Ps. Även om du kursiverar
stolpskott dag ut och dag in så framstår du enbart som dryg,
God eftermiddag.