Citat:
Exakt. Du har inget annat än semantik och grammatik i dina alltmer desperata försök att misskreditera en för dig besvärande uppgift.Knappast första gången han tas upp i tråden - såhär skrev jag själv i augusti 2015 angående ännu en film från A&E-folket där hans vittnesmål klippts in:
.....Efter detta klipper man till Danny Jowenko som presenteras som "Europas främsta CD-expert", det är förstås också en vit lögn eftersom han dog 2011.
.....Efter detta klipper man till Danny Jowenko som presenteras som "Europas främsta CD-expert", det är förstås också en vit lögn eftersom han dog 2011.
Jag litar på att den genomsnittlige läsaren av tråden också ser det här.
Citat:
Om vi nu ska vara riktigt ärliga så hävdar han ju att det "faktiskt är" en CD och han gör så i egenskap av expert med många år i branschen.
Och visst, han sa att han wtc 7 såg ut som en cd,
Citat:
Exakt och, i din uppochnervända värld minskar det trovärdigheten i hans spontana expertomdöme. Vi andra konstaterar att det tvärtom ökar trovärdigheten JUST för att han inte har någon förutfattad mening om vad som utspelar sig.
han visste dock inte vilken byggnad det var han såg
Som sagt, jag litar på den genomsnittlige läsarens förmåga att se igenom dina små egenheter.
Citat:
I vilken mån det du skriver här stämmer och i vilken mån det i så fall påverkade Jowenkos spontana omdöme låter jag vara osagt. Däremot kan vi konstatera att han aldrig ändrade sig. Att ju mer han studerade händelsen, ju mer säker blev han på att WTC 7 togs ner med kontrollerad demolering.
och han visste inte om skadorna och bränderna, dessutom hade han precis blivit matad med lögner som att byggnaden föll perfekt i sitt fotspår och "It was so clean you could walk round it".
I en telefonintervju 2011, tre dagar innan hans död, säger han att han står fast vid att det "absolutely" var en CD. Att han studerat bl.a. ritningar av byggnaden och att den omöjligt kan ha kollapsat så som den gjorde enbart av brand och skador.
Han förklarar också varför ingen amerikansk demoleringsexpert har trätt fram och sagt samma sak. Att det i USA är förenat med professionellt självmord att göra så:
"It's over, you're done."Telefonintervju: https://m.youtube.com/watch?v=e2E_m7l2Rww
Att han sedan förolyckas i en mystisk singelolycka på en rak väg, lär ju knappast öka incitamenten för enskilda experter på CD att träda fram i den händelse de delar Jowenkos uppfattning.
Citat:
Det ökar ju i så fall än mer hans trovärdighet. Att A&E inte tar med det i en diskussion om WTC 7 är kanske inte så konstigt med tanke på att det är just WTC 7 som diskuteras där och då.
Han sa också att han var övertygad om att wtc1 och wtc2 föll helt "naturligt" vilket A&E förstås aldrig tar med...
Återigen, jag tar upp Jowenkos spontana reaktion eftersom den visar att det långt ifrån endast är "lättduperade foliehattar" som tycker att WTC 7's kollaps "ser ut som" en CD. Jag säger ingalunda att det i sig är BEVIS för att det "faktiskt är så."
Det borde däremot varit föremålet för en rigorös undersökning av rasmassorna. Om "det faktiskt är så."
Så skedde alltså inte och vi väntar fortfarande, mer än 15 år senare på att så sker. Även om endast dammet finns kvar att testa.
Jaså? Varför det - var danny Jowenko nån form av gudom som kunde avgöra från en suddig video exakt vad som hänt?