Citat:
Tycker i detta läget med MRs nya "sanning" det är lite fittigt att inte ta diskussion.99% (en handfull handlar om fittor) av denna mans inlägg är skrivna i den här tråden och alla försöker misskreditera BO, släta över det som hänt eller är lögner och provokationer. Bara skit i det..
Johanna åker in på livstid och så är det med den saken. Sen vill jag bara vakna upp en dag och läsa om hur hon fick en blandning av socker och skållhett vatten kastat i ansiktet av en medfånge.
Johanna åker in på livstid och så är det med den saken. Sen vill jag bara vakna upp en dag och läsa om hur hon fick en blandning av socker och skållhett vatten kastat i ansiktet av en medfånge.
Vi pratar MR och du kopplar till JM..here we go again
Citat:
Så kronvittnet föll sista dagen innan slutplädderingar och du längtar till häxprocessens tid? Tappa inte hoppet, kanske dyker det upp en på loppis inköpt gammal "bandare" imorgon. Bevismaterial A. (Eller nej)
Citat:
Driver med afghanen som hade en smart vän som införskaffa en bandspelare åt MR som han sedan lånade och efter inspelningen/erkännandet tog vännen tillbaka materialet och från hemlig adress spelade den hemlige afghanen upp inspelningen som MR i sin tur fick en tio minuters sekvens av som MR spelade upp för JM. Känns detta som 2017? Dessutom outar inte MR vännen säger han i förhöret från den 5 maj alltså ännu en okänd afghan i samlingen och denne sitter med en t-shirt och en bandspelare på hand men vänskap är starkare än allt annat säger MR som är van att få prata fritt för åk. Tror du MR?
Här har inte fått talats fritt för fem öre. Jähresten måste ju lidit alla helvetes kval och tystat MR om detta på åkl order.
Sjukt misskött.
För MR passar också på att säga att den afghanska icke namngivna person som han skyddar (Liar-Liar) inte finns:
"Om det krävdes skulle vännen lämna över materialet till polisen. Men i det nya förhöret säger sig Rajabi inte ha en aning om vännens planer eller förehavanden."
Jag har ingen aning.."sanning"..eller konsekvens??
High5!
Senast redigerad av stativera 2017-06-20 kl. 19:07.
Senast redigerad av stativera 2017-06-20 kl. 19:07.
har en historia om att JM är blodig efter brottet. Helt nya uppgifter!