Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2017-06-15, 16:53
Avstängd
markooz86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Gissningsvis lite samma som med MDMA-knappar eller LSD-lappar; det vill säga att det egentligen inte säger ett skit.

Sant de! Slog tydligen riktigt bra på Ez testet på både färg och att inte var utspett!

men tyckte endå inte det flätade på så jävla bra endå!
Citera
2017-06-18, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Montanah
När jag drar ladd brukar jag alltid ta typ 0.1g linor och e tvungen att fylla på efter 30-45 min. Ger det större effekt om man skulle dra t.ex. dubbel linor på en gång? vet att folk gör det, men "slösar" man inte bara?

Dels så delar man bara upp samma dos på två linor, detta för att sprida ut den på större yta, så mer fastnar och det ska absorberas snabbare.

Och dels så ökar absorberingsgraden när dosen ökar. Tar du en liten dos når ca 25% blodet, tar du en stor når upp till 60% blodet.
Citera
2017-06-18, 20:47
Medlem
boobacars avatar
Tjo pa er, det har ar en svar fraga att svara pa men tankte kolla anda. Nu ar det sahar att jag ska till Peru under sensommaren i ca 10 dagar for att dra ladd och knulla. Det kommer troligtvis att laddas varje dag, kommer en san bender orsaka jobbig abstinens tror ni? Sjalvklart ar det olika for alla men vad tror ni? Drar inte sa ofta i Sverige, ca 1 eller 2 ganger i manaden kanske..
Citera
2017-06-18, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av boobacar
Tjo pa er, det har ar en svar fraga att svara pa men tankte kolla anda. Nu ar det sahar att jag ska till Peru under sensommaren i ca 10 dagar for att dra ladd och knulla. Det kommer troligtvis att laddas varje dag, kommer en san bender orsaka jobbig abstinens tror ni? Sjalvklart ar det olika for alla men vad tror ni? Drar inte sa ofta i Sverige, ca 1 eller 2 ganger i manaden kanske..

Du lär ju känna dig hyffsat jävla sliten och möjligtvis ha rubbad sömn. Men se till att käka och vila bra efteråt så tror jag att du klarar dig från stora absinensbesvär.
Citera
2017-06-19, 11:16
Medlem
GlennGBGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluepant
Någon mer som fått en stark surrande känsla i händer och underläpp av högre doser kokain/mycket återdoserande? Har även fått det av E och ritalin/metylfenidat. Kan inte hitta så mycket info om detta och det känns ganska viktigt att veta mer kring.

I händer låter i all fall som att blodcirkulationen påverkats, och det gör den ju lätt med kola pga. så kallad vasokonstriktion. Helt normalt.
Citera
2017-06-20, 19:33
Avstängd
markooz86s avatar
Någon som smakat på ladd som knappt har någon smak?

ska tydligen vara den renare varianten eller stämmer det inte?

finns ju med disel metall osv! Men smaklöst som funkar endå?
Citera
2017-06-22, 08:40
Medlem
HEJ! Jag ska fira midsommar hos en kompis. Större delen som kommer vara där är anti-droger. Och jag har kola som jag tänker ta med mig, men som ingen får veta existerar. Har ni tips på hur jag ska lösa det här på bästa sätt? Jag vill att det ska gå så snabbt och effektivt som möjligt, vill inte behöva vara på toa i 10 min varje timme...
Citera
2017-06-22, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ArtBucc
HEJ! Jag ska fira midsommar hos en kompis. Större delen som kommer vara där är anti-droger. Och jag har kola som jag tänker ta med mig, men som ingen får veta existerar. Har ni tips på hur jag ska lösa det här på bästa sätt? Jag vill att det ska gå så snabbt och effektivt som möjligt, vill inte behöva vara på toa i 10 min varje timme...

Har du mycket stenar slå ner allt så du får rent pulver i påsen.

Sen kan du ta en nyckel då går det fort om du nojjar över att det tar tid att fixa en lina.
Citera
2017-06-22, 19:24
Medlem
Citat:
Som tidigare nämnde, pulverisera så gott det går.

Fixa snortrör, tex tjockt sugrör, dimpa ut på handen - snorta. Klart medans man pissar
Citera
2017-06-22, 19:40
Medlem
Tack för tipsen! Bra att ni sa att jag skulle smula ner skiten ;D Jag tänkte på att lägga det i en snusdosa, sen nyckel eller sugrör.. vad som känns bäst för stunden. Asså, jag kommer bli så jävla grymt mycket bättre, snyggare och smartare än alla andra på den här festen Det är max 3 singeltjejer och 7-8 killar.. kan berätta hur det gick om ni är intresserade sen ^^
Citera
2017-06-22, 22:12
Medlem
Dougs avatar
Citat:
Tack för tipsen! Bra att ni sa att jag skulle smula ner skiten ;D Jag tänkte på att lägga det i en snusdosa, sen nyckel eller sugrör.. vad som känns bäst för stunden. Asså, jag kommer bli så jävla grymt mycket bättre, snyggare och smartare än alla andra på den här festen Det är max 3 singeltjejer och 7-8 killar.. kan berätta hur det gick om ni är intresserade sen ^^
Kör ner all färdigt pulver i en snusdosa och så klipper du ett sugrör som får plats i dosan. Sen är det bara att dra på toan. Mer inkognito än så blir det inte. Glad midsommar!
Citera
2017-06-23, 17:18
Medlem
eddiepeddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arabies
Dels så delar man bara upp samma dos på två linor, detta för att sprida ut den på större yta, så mer fastnar och det ska absorberas snabbare.

Och dels så ökar absorberingsgraden när dosen ökar. Tar du en liten dos når ca 25% blodet, tar du en stor når upp till 60% blodet.

Ett litet tips är att alltid ta en större första dos. Så stor som möjligt, och sen fylla på med mindre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in