2017-04-06, 09:14
Medlem
mittenskittens avatar
vilken frisk människa skulle ens tycka att det vore en BRA idé att filmatisera hennes böcker? vill de skapa en repris av vad som hände med unga tjejer efter boksläppen? vart finns moralen???

hoppas verkligen inte att det är sant. skulle ju skapa kaos med dagens ännu mer lättpåverkade unga tjejer.

och varför VILL berny ens att de ska filmatiseras? hon själv vet ju vilken påverkan böckerna finns och nu är de tack och lov "ur tiden" så varför dra upp allt igen. är pengar så lockande att hon skiter i folks mående?
Citera
2017-04-09, 23:08
Medlem
Ballcancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mittenskitten
vilken frisk människa skulle ens tycka att det vore en BRA idé att filmatisera hennes böcker? vill de skapa en repris av vad som hände med unga tjejer efter boksläppen? vart finns moralen???

hoppas verkligen inte att det är sant. skulle ju skapa kaos med dagens ännu mer lättpåverkade unga tjejer.

och varför VILL berny ens att de ska filmatiseras? hon själv vet ju vilken påverkan böckerna finns och nu är de tack och lov "ur tiden" så varför dra upp allt igen. är pengar så lockande att hon skiter i folks mående?

Moooneeeey är väl svaret. Tror inte ens det blir nån film. Mdn blir det så måste man ju se! En dålig regissör vad jag förstått så lär bli en skojsig film hahha! Hakade upp mig på det där med "noga utvalda tapeter" o en kaffemaskin för 2000.. måste man säga vad allt kostar!? Vi vet ju alla hur hon fick pengar till den... eller så fick andreas pröjsa. Undrar när han blir kär i nästa brud o gör henne på tjoclen? verkar ju va hans grej lixom. Trademark typ.
Citera
2017-04-10, 08:49
Medlem
schiklgrubers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mittenskitten

Är väl inte så svårt att lista ut varför Berny vill ha böckerna filmatiserade? Hon är ju passé för fan, en chans att ta sig tillbaka till rampljuset (om hon nu ens någonsin befunnit sig där) och sen lite stålar på det. Rena drömmen för Bönan, ju!
Citera
2017-04-26, 15:09
Medlem
Kan typ inte komma över hur fruktansvärd hennes "man" ser ut i käften. Som ett jävla plockepinn av tänder och tandkött.
Citera
2017-05-20, 17:17
Medlem
motyls avatar
Har Bernys man fått vårdnaden/blivit boendeförälder av/för en av alla hans 100 avkommor? Berny är generös med information om blöjbyten och andra vardagshändelser på sin Facebook. Dock verkar allt röra endast en unge, Berny skriver till och med att hon "har dessutom en bonusdotter som jag älskar som vore hon min egen [sic]".
Citera
2017-05-23, 15:43
Medlem
langaocbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av motyl

Dock verkar allt röra endast en unge, Berny skriver till och med att hon "har dessutom en bonusdotter som jag älskar som vore hon min egen [sic]".

Det där är bland det mest avslöjande sjuka Bönan har skrivit, fy fan.
Hon älskar det där barnet lika mycket som hon älskar alla katter och hundar hon har övergett och i framtiden kommer att överge.
Citera
2017-05-23, 19:23
Medlem
motyls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av langaocb
Det där är bland det mest avslöjande sjuka Bönan har skrivit, fy fan.
Hon älskar det där barnet lika mycket som hon älskar alla katter och hundar hon har övergett och i framtiden kommer att överge.

Precis.
Hon älskar flickan så länge den inte orsakar problem eller på något sätt ställer sig i vägen för Berny. Då jävlar försvinner hon i en sådan fart att man undrar om hon är gjort av teflon.
Citera
2017-05-28, 12:09
Medlem
Antitrinitarians avatar
På Bernys Facebook står det nu att de planerar köpa valp.
Citera
2017-06-18, 19:25
Medlem
BlotGoths avatar
Det nya på hälsofronten verkar vara en eventuellt förstorad lever.
En hyllning till en avliden vän (där folk som kommenterat hävdar att bönan inte alls var så nära vän som hon försöker påskina).

Det börjar kanske bli tråkigt att vara hemmafrun Norén
Citera
2017-06-18, 23:14
Medlem
elizadeaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlotGoth
Det nya på hälsofronten verkar vara en eventuellt förstorad lever.
En hyllning till en avliden vän (där folk som kommenterat hävdar att bönan inte alls var så nära vän som hon försöker påskina).

Det börjar kanske bli tråkigt att vara hemmafrun Norén

Länk kanske vore på sin plats?

http://finest.se/bernynoren/2017/06/10/nar-en-van-mordats/
Citera
2017-06-18, 23:22
Medlem
Hydraheads avatar
Så "vännen" skall alltså vara denna AA?
(FB) Anna Ahnström hittad död i Karlstad. Polisen misstänker mord.

......

Älskar att hon inte ens kan stava/korrigera i sina inlägg...författare my ass.

"Så många genom året som dött. Bekanta pojkvänner Nicklas. Men också narkomaner som jag sett dö av överdoser. Barndomsvänner. Och så nu Anna. Som vände sig till mig för råd och stöd. Som att jag var stark en överlevare. Men som förstod när jag förklararade hur vi människor är både svaga och starka samtidigt. Jag gav henne mina egna knep i min kamp. Och Anna ville inte dö. Hon kämpade otroligt bra men glömde inte att visa omtanke och stötta sina vänner trots sin egen hårda väg tillbaka. Istället mördas hon. Någon toh hennes framtid drömmar andetag och möjligheter ifrån henne. Vi som kände henne vill ha svar på varför. Det finns inga svar. För inget hon kan tänkas ha gjort eller inte gjort är inte skäl nog att ta Anna ifrån oss. Jag tänker låta mig inspireras av Annas förmåga att bry sig och stötta andra trots att hon själv kämpade hårt"
Senast redigerad av Hydrahead 2017-06-18 kl. 23:26.
Citera
2017-07-06, 02:19
Medlem
Klossmongos avatar
Dedär visar ju inte på något sätt att hon är dålig på att stava, "så" och "toh" är ju slinta på tangenterna missar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in