Citat:
Ursprungligen postat av
Andicky
Krpic
Nu kanske jag är ute och cyklar, men lilla klubben Eskilsminne från Helsingborg, ta över en anfallare som kommer från AIK? Vart skulle den ekonomiska uppbackningen komma från?

afc eskilstuna är väl snarare mer troligt medtanke på geografiskt läge och ekonomiska förutsättningar.
Eller har jag missat något?
Hansson
Han har suttit på bänken, varit tredjemålvakt som bäst, fått begränsat med speltid.
Men tror bara att hans utlandssejour kan ha stärkt honom och gett honom lite bredare kompetens och erfarenhet. Han behövde en annan regi än Helsingborgs. Han borde egentligen ha lämnat klubben 1-1½ säsong tidigare än vad han gjorde innan hans allsvenska dipp kom.
Oavsett vad så kommer han att bidra med en dominant aura och personlighet som behövs i truppen.
Som vi varit inne på tidigare är väl det enda avskräckande hans löneanspråk på en redan ansträngd budget.
Beträffande Krpic så märks det vilka som tillhör och inte tillhör den ironiska generationen...
Tack för infon om Hansson. Borde väl haft bättre koll men att han varit tredjemålis förklarar en del i att jag missat vad han pysslat med.
Ja, det där om att han borde lämnat tidigare vet jag det var många, inte bara HIF-are som tyckte. Lätt att vara efterklok dock.