2017-06-15, 08:26
Medlem
kostymnisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andicky
Krpic
Nu kanske jag är ute och cyklar, men lilla klubben Eskilsminne från Helsingborg, ta över en anfallare som kommer från AIK? Vart skulle den ekonomiska uppbackningen komma från?
afc eskilstuna är väl snarare mer troligt medtanke på geografiskt läge och ekonomiska förutsättningar.
Eller har jag missat något?

Hansson
Han har suttit på bänken, varit tredjemålvakt som bäst, fått begränsat med speltid.
Men tror bara att hans utlandssejour kan ha stärkt honom och gett honom lite bredare kompetens och erfarenhet. Han behövde en annan regi än Helsingborgs. Han borde egentligen ha lämnat klubben 1-1½ säsong tidigare än vad han gjorde innan hans allsvenska dipp kom.

Oavsett vad så kommer han att bidra med en dominant aura och personlighet som behövs i truppen.
Som vi varit inne på tidigare är väl det enda avskräckande hans löneanspråk på en redan ansträngd budget.

Beträffande Krpic så märks det vilka som tillhör och inte tillhör den ironiska generationen...

Tack för infon om Hansson. Borde väl haft bättre koll men att han varit tredjemålis förklarar en del i att jag missat vad han pysslat med.
Ja, det där om att han borde lämnat tidigare vet jag det var många, inte bara HIF-are som tyckte. Lätt att vara efterklok dock.
Citera
2017-06-15, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Enligt Norling har de utvecklats åt olika håll. Tror som du det stavas K r p i c.

Vad säger ni gnagare?
Det går väl lite olika rykten, typ Krpic inte passar Norlings spelidé. Vilket kan antyda att Norling och Nesh har olika idéer om hur 'sista tredjedelen' ska se ut. Kan beskrivas i ord som 'växt ifrån varandra'. Förhoppningsvis skilsmässa i god ton.

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/a/dVOeA/orsaken-bakom-deras-uppbrott
Citera
2017-06-16, 10:07
Medlem
bagarn29s avatar
Kasper Kusk (FCK) är ett namn som MFF är intresserade av. Sarfo-affären ligger helt hos säljaren eftersom det är många inblandade på den sidan.
Citera
2017-06-16, 10:11
Medlem
paras0nics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Kasper Kusk (FCK) är ett namn som MFF är intresserade av. Sarfo-affären ligger helt hos säljaren eftersom det är många inblandade på den sidan.

Briljant köp av MFF isådanafall. Duktig ytter som gjort de bra i FCK.
Citera
2017-06-16, 10:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av paras0nic
Briljant köp av MFF isådanafall. Duktig ytter som gjort de bra i FCK.
Har han verkligen gjort det så pass bra om FCK är villiga att släppa en spelare med kontrakt till sommaren 2020 för 5-7 miljoner danska?
Citera
2017-06-16, 11:09
Avslutad
Ryktas att Carlos Strandberg är klar för en återkomst till AIK
Citera
2017-06-16, 11:16
Medlem
paras0nics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ville91
Ryktas att Carlos Strandberg är klar för en återkomst till AIK

Under U21-EM? Tränade han inte med Häcken, i staden han har alla sina vänner dessutom.
Citera
2017-06-16, 13:51
Medlem
M-9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av paras0nic
Under U21-EM? Tränade han inte med Häcken, i staden han har alla sina vänner dessutom.
Han känner många i AIK sen förra säsongen och trivdes väldigt bra här vet jag. Men om han är klar eller inte vågar jag inte tro på innan det står på AIKs hemsida.
Citera
2017-06-16, 13:56
Medlem
a.e.gs avatar
Handlar om ett eventuellt lån då det gäller Strandberg.

Brügge har precis värvat en ung anfallare och vill i och med det låna ut stryparn.

Samuel och Strandberg på topp, ja tack.

Hjärtliga hälsningar.
a.e.g med personal.
Citera
2017-06-16, 21:33
Medlem
Lars1989s avatar
AIK har en landslagsman ifrån Kenya på provspel.

"Choka Juma Masud, forward från Kenya kommer imorgon fredag att på obestämd tid provspela med AIK. Han representerar för närvarande klubben Kariobangi Sharks.
Choka Juma Masud är född 1996."
Citera
2017-06-17, 07:05
Medlem
Keldons avatar
Som tidigare ryktats så säljer Kalmar Svante Ingelsson till udinese. Summan är sju miljoner.

När är han tillbaka i Sverige? Lär vara rätt långt ifrån starta i serie A om vi säger så.

http://www.fotbolltransfers.com/site/news/79623
Citera
2017-06-18, 12:28
Medlem
Emil Salomonsson verkar vara på väg till Spartak Moskva om man ska tro GT:
http://www.expressen.se/gt/sport/stjarnbacken-nara-lamna-ifk-goteborg/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem