Citat:
Ursprungligen postat av
sheldor4599
Äger inga aktier i vare sig H&M eller Inditex, bara nyfiken på hur du tänker. Som bevis för att e-handel inte är en fluga finns ju Amazon, som utkonkurrerar exvis elgiganten, expert, onoff och juveler som Hedengrens. Inom klädhandeln har det inte gått lika fort eftersom folk vill prova kläder. Minns jag rätt så handlar både du och jag helst kläder i fysisk butik. Tittar jag däremot på min omgivning och inte minst på bolagens utveckling så tyder ju dock det mesta på att folk generellt blir mer och mer villiga att handla även kläder på nätet. Det jobbiga är ju bara returen när sakerna inte passar. Men med tanke på alla problem som löses dagligen så känns det inte helt orimligt att tro att man ska hitta på något vettigt sätt att hantera även det.
Ser att du medvetet i svar efter svar försöker få det till att jag inte tror på e-handel?
Jag skriver att jag köper massa på nätet, frugan var dag men att jag inte köper kläder på nätet.
Tror nog att familjen Persson inte missat att det finns folk som vill handla på nätet, de har dessutom en hel stab som arbetar för de och tror nog att någon av dessa snappat upp att det finns näthandel.
Jag köper hm för att jag tycker de är billiga nu, har alltid gjort så och har gått bra så är helt övertygad om jag gör rätt även denna gång..
Det märkliga är att när jag tyckte hm var dyr så idiotförklarade alla mig och då stod den i över 300kr nu är jag idiot för att jag tycker den är billig för 200kr 🤔