Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-06-15, 14:03
  #7453
Medlem
Frawjons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _RHCP_
Priset i SEK förändras ej, motsvarande värde i BTC slås fast när beställning görs. Det bästa du kan göra (utan att spekulera i valutaförändringar) är att spendera dina BTC direkt efter inköp, för att de ska motsvara så lika värde i SEK vid köpa av produkt som vid växling från SEK till BTC.

Om man köper bitcoins för 20200, som de står i nu, så är det ju bättre att vänta tills de står i 25000, om man kan. Spendera så snabbt som möjligt gör man ju bara om man vill ha grejer genast och kursen faller.
2017-06-15, 16:50
  #7454
Medlem
justonefix124s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoMM
Hur kommer det sig att produktomdömen, eller för den sakens skull säljaromdömen, inte längre syns som de brukade på FS? För mig ser det ut såhär över allt.

De har ändrat betygssystemet. Nu är det fler saker som betygssätts och en tiogradig skala. Jag tycker det är skitbra.

Citat:
Ursprungligen postat av Frawjon
Om man köper bitcoins för 20200, som de står i nu, så är det ju bättre att vänta tills de står i 25000, om man kan. Spendera så snabbt som möjligt gör man ju bara om man vill ha grejer genast och kursen faller.

Hur många köper btc för att ha till knark om ett par månader? Jag tror det stora flertalet köper btc för så mycket man tänkt handla knark för på direkten.
De citerade råden är bra för det klientelet.
2017-06-15, 16:53
  #7455
Medlem
Frawjons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av justonefix124
Hur många köper btc för att ha till knark om ett par månader? Jag tror det stora flertalet köper btc för så mycket man tänkt handla knark för på direkten.
De citerade råden är bra för det klientelet.

För egen del har jag bitcoins köpta i maj förra året. De har stigit enormt i värde sedan dess. Även om de har fallit kraftigt de senaste dagarna är de fortfarande värda minst fem ggr så mycket som när jag köpte dem.

Men det är mycket möjligt att det är som du säger att de flesta köper (troligen små mängder) och använder dem genast.
2017-06-15, 18:40
  #7456
Medlem
Hej! Ska snart flytta till Danmark och funderar om nån här vet om det finns någon motsvarighet till FS där?
2017-06-15, 19:46
  #7457
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoMM
Hur kommer det sig att produktomdömen, eller för den sakens skull säljaromdömen, inte längre syns som de brukade på FS? För mig ser det ut såhär över allt.

Ändringen är främst för säljarens säkerhet då varje textbaserat omdömme har räknats som en överlåtelse i rätten. Använd flugforum framöver för den funktionen.
2017-06-16, 14:51
  #7458
Medlem
Milky.Bongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Datormannen
Hej! Ska snart flytta till Danmark och funderar om nån här vet om det finns någon motsvarighet till FS där?

Också väldigt intresserad av detta!
2017-06-16, 17:00
  #7459
Medlem
_RHCP_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frawjon
Om man köper bitcoins för 20200, som de står i nu, så är det ju bättre att vänta tills de står i 25000, om man kan. Spendera så snabbt som möjligt gör man ju bara om man vill ha grejer genast och kursen faller.

Jo, jag skrev ju "utan att spekulera i valutaförändringar". Det är klart det är bättre att köpa lågt och spendera högt, men för att undvika att du köper högt och spenderar lågt så är det ju smartast att spendera direkt om du endast växlat för att inhandla en produkt vars värde ej förändras med andra valutakurser.
2017-06-17, 13:19
  #7460
Medlem
Kartt92s avatar
Vart frånvarande från FS ett tag nu, så jag undrar om ni har rekommendationer på bra tjack!
Vems tjack bör man undvika?
2017-06-18, 16:15
  #7461
Medlem
Vad är grejen med vendors som accepterar orderna som mottagen men inte skickar på 3 dagar?

Skickade dessutom ett PM rörande ordern (som är läst) men inget svar på det heller.

Man blir ju lite orolig när det rör sig om några tusenlappar liksom...

Ett jävla svar på mailet kan man väl fan få iaf...

Är det bara för dom vill ha bra "average deliery time" och slä'pper så sent som möjligt eftersom de väntar med o posta tills det är vardag igen eller? Ser ingen förklaring annars..

Hoppas fan det inte strular o inte kmr fram försent till midsommar bara..
2017-06-18, 22:03
  #7462
Medlem
Någon som kan rekommendera något hash på FS just nu som är top shelf i rus och smak?
2017-06-19, 14:11
  #7463
Medlem
GuldBuddahs avatar
Någon som provat Lyc**rusets LSD på 80 ug "planet solar"? Hur var dessa i så fall? Inga RC hoppas jag. Hur upplever ni styrkan och vilka effekter får ni?

Uppskattar svar.
2017-06-19, 17:13
  #7464
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kartt92
Vart frånvarande från FS ett tag nu, så jag undrar om ni har rekommendationer på bra tjack!
Vems tjack bör man undvika?

1. TjackWerner (POTENT ruset är väldigt behagligt. räckte med 0.030mg för 8-12h rustid sinnessjukt faktis behövs bara 50mg så är du tip top i timmar!. AT är väldigt MINIMAL.

2. Aftonbladets(POTENT som satan också men känns som Werners fast 10% svagare vilket är ju ingeting hehe .) ATn MINIMAL.

3. Pillertrillaren (Inte provat detta men hört väldigt bra omdömen ungefär som Wernes fast lite svagare sägs det i forumet. ) ATn ingen aning inte provat!

testat 1 och 2 och måste säga båda är bra men folk misstänker RC bankat på wernes på FS forumet men själv så kan jag säga att det är väldigt rent amfetamin och ju renare desto mindre AT får man förutom sömnen för den går i botten oavsett vad men duhhh det är ju tjo vi snackar om

så om du vill ha tjacket snabbt i brevlådan så väljer du aftonbladet mindre än 20h leverans :O

hoppas detta hjälpte men tjo har aldrig varit min grej faktis men ibland så är det gött för att få saker gjort så att säga.

Peace

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback