Citat:
Ursprungligen postat av
Lawnmoverman2011
Vet du vad din tomte, är det någon som är stollar så är det väl istället bordellmammorna och inte minst de sorgliga existenser (du?) som nyttjar dessa förtäckta bordeller som kan beskådas lite varstans i Sverige.
Vi håller givetvis tummarna för att myndigheternas nästa tillslag mot thaimassagebranschen inte dröjer allt för länge, det finns indikationer på att ett liknande upplägg som i det aktuella fallet i centrala Stockholm är mycket vanligt. En informativ länk kan beskådas
här
Du kan väl inte vara över 5 år som fortfarande tror på tomten.
Var och varannan här inne kallar du ju tomte.
Jag pratade med en thaidamer i dag som var synnerligen upprörd över att samhället sätter klorna i just do, men araber och annan skit som samlas här få både bostad pengar och mat.
Men bara för att thaidamerna knullar ihop sitt levebröd och inte ligger samhället till last så ska dom straffas.
Då sa jag att det möter väl inget hinder att Thaifolket gör detsamma.
Jag rekommenderade att gå till soc, där ordnar sig allt. Dom flesta som är här har blivit hitlurade av div avskum som lovat dom guld och gröna skogar bara dom kommer hit, medan det väldigt snart uppdagas att det är fyllon som både slår dom och är allmänt olustiga mot dessa damer, dom hoppar ur askan i elden helt enkelt för att komma från fattigdom och skit..
Då ser dom ingen annan utväg än att börja på massageställen för att kunna få mat för dagen och kunna betala något ställe i andra tredje eller fjärde hand med ockerhyror. För hem har dom inte råd att åka.
Men detta ser inte trångskallar som du och myndigheter som består av flator från FI