Citat:
Ursprungligen postat av
Kameradschaft
...och nu är Brady död.
Bara att hoppas att detta innebär en publicering av den självbiografi som hans advokater påstods sitta på för postum utgivning.
http://www.bbc.com/news/uk-12735333
Har önskat livet av Brady i många år nu, i hopp om att kanske få läsa den.
Hoppas den finns och publicerad.
Dennis Nilsen har ju också skrivit en, som han inte fick publicera, så han kan gott också dö snart, så vi får läsa den med.