2017-06-12, 18:13
Medlem
Blågults startelva (4-4-2):
Kristoffer Nordfeldt - Emil Krafth, Pontus Jansson, Filip Helander, Niklas Hult - Viktor Claesson, Sebastian Larsson, Oskar Hiljemark, Sam Larsson - Christoffer Nyman, John Guidetti.

Mot Norge imon.

Förväntade byten är Armenteros och mer?
Citera
2017-06-12, 18:35
Medlem
Korders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sportnorden12345
Hur menar du med U-21 2015? Vi ställdes ju mot förhandsfavoriterna Frankrike i play-off, där stora delar av deras lag varit med och vunnit U-20 VM 🏆

Sedan Portugal, Italien & England i gruppen, efter det möter vi ett "upphaussat" Danmark med sin gyllene generation i semin, för att sedan återigen ställas mot ett riktigt vasst Portugal i finalen..

Samtidigt som vi knappt ens gick till playoff. Vi hade inte ens gruppspelsvinsten i egna händer inför slutomgången. Hade Polen vunnit sin match hade de snuvat oss på konfekten, oavsett hur vår match mot Turkiet slutade (4-3 efter mål i 92:a, utan det målet hade istället Grekland snott platsen).
Citera
2017-06-12, 20:13
Medlem
Var på Friends och såg Sverige vs Frankrike.
Inte en visitering så långt jag såg och själv trillade jag in på både Carlsbergs bar och stadion självt helt ovisiterad.

Jag finner detta mycket märkligt,särskilt med hänsyn tagen till illdåd i absolut närtid i UK och Drottninggatans vansinne i närminne.

En självmordsbombare hade kunnat scora bigtime på matchen i Fredags.
Citera
2017-06-12, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lookalike
Inte en visitering så långt jag såg och själv trillade jag in på både Carlsbergs bar och stadion självt helt ovisiterad.

Jag finner detta mycket märkligt,särskilt med hänsyn tagen till illdåd i absolut närtid i UK och Drottninggatans vansinne i närminne.

Låter ju vansinnigt efter all skit som har hänt? Har själv blivit grundligt visiterad på superettan matcher
Citera
2017-06-12, 21:10
Medlem
destroyer93s avatar
Citat:

Samma här, tyckte det var konstigt då jag blivit det på tidigare landskamper.
Citera
2017-06-12, 22:29
Medlem
chran508s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av destroyer93
Samma här, tyckte det var konstigt då jag blivit det på tidigare landskamper.
Detta borde ni ta vidare så säkerhetsansvarig får kika närmare på det. Låter fan illa.
Citera
2017-06-12, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chran508
Detta borde ni ta vidare så säkerhetsansvarig får kika närmare på det. Låter fan illa.

Definitivt. Speciellt när det är så närinpå flera terrorattacker på bl.a en konsert.

Lär ju avskräcka en och annan familj om de tänker i de vägarna och upplevde det samma.
Citera
2017-06-12, 23:19
Bannlyst
Utgår ifrån att de synade Muhammed och Abdullah noggrannare i sömmarna än Erik och Martin. Annars är det helt åt helvete.
Citera
2017-06-12, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av znorlax
Definitivt. Speciellt när det är så närinpå flera terrorattacker på bl.a en konsert.

Lär ju avskräcka en och annan familj om de tänker i de vägarna och upplevde det samma.
Speciellt mot ett högrisk land som Frankrike får anses vara..
Citera
2017-06-13, 14:23
Medlem
JohnbauerGrisens avatar
Viktig match ikväll, inte så mycket i prestigeväg, men mycket viktigt för eventuella rankingpoäng. Inget annat än vinst ikväll räknas. Gör vi det kommer vi upp på plats 19 i världen.

Ska bli intressant att se om det släpper för Guidetti ikväll- och vem av Nyman och Guidetti som byts ut mot Armenteros. Ska även bli kul att se Sam Larsson, som tyvärr har en ganska dålig attityd och varit allt mer ifrågasatt i Holland och Herenveen.

Tror på 0 - 3 till Sverige.

KOM IGEN NU!
Citera
2017-06-13, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohnbauerGrisen
Viktig match ikväll, inte så mycket i prestigeväg, men mycket viktigt för eventuella rankingpoäng. Inget annat än vinst ikväll räknas. Gör vi det kommer vi upp på plats 19 i världen.

Ska bli intressant att se om det släpper för Guidetti ikväll- och vem av Nyman och Guidetti som byts ut mot Armenteros. Ska även bli kul att se Sam Larsson, som tyvärr har en ganska dålig attityd och varit allt mer ifrågasatt i Holland och Herenveen.

Tror på 0 - 3 till Sverige.

KOM IGEN NU!
Vi var på typ plats 42 under Hamrén och är snart uppe på plats 19?
Citera
2017-06-13, 14:24
Medlem
JohnbauerGrisens avatar
Citat:

På kortsidan där jag stod så var det en grundlig visitering.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in