Citat:
Ursprungligen postat av
mr.xduba
Kul med match imorgon, tror Sverige kommer piska Norge rejält på näsan men lite för få bollar trillar in och Norge gör ett tur mål.
Tror matchen slutar 3-1.
Helst av allt skulle jag vilja se Sam, Foppa och Armenteros på planen samtidigt men känns väldigt tveksamt att Foppa och Sam spelar samtidigt då de konkurrera om samma position, om jag nu skulle ha turen att få se detta, hur tror ni en sådan konstellation skulle kunna se ut?
Som tidigare nämnt när jag fråga detta, och sedan kikade mer på de båda spelarna efter jag läste svaret, så hade det varit lite skumt då Sam & Forsberg spelar samma kant och söker samma ytor. De spelar vänstervinger och söker sig inåt oftast. Då ser jag hellre Forsberg/Sam kombinerat med CLaesson på andra kanten.
Mot Norge hoppas jag på samma vingar som mot POrtugal. Sam & Claesson. Jag älskar Emil men hade vart kul att ge Sam lite vind i seglen med för han är väldigt bra han med. Han har bara oturen att fightas med Emil haha.
Citat:
Ursprungligen postat av
rainbowia
Håller med att det är en jävla resa. Blir kul att följa framöver. Också kul att du nämner Danmark. Ett playoff (om det nu blir det, tror chanserna är ganska goda för gruppvinst) så är en avgörande mot Danmark rena drömmen egentligen. Ärkefienden

Oas vill jag ha både Sverige och Danmark i VM så därför får vi hoppas att Sverige är seedat så vi slipper bli nervösa för ett sådant scenario
Edit: Oseedat menar jag, för danskarna blir väl knappast seedade?
Citat:
Ursprungligen postat av
JohnbauerGrisen
Haha hade varit guld att sänka Dansken i två raka kval. Fyfan. Danmark hade begått kollektivt självmord efter en sådan förödmjukelse

Personligen vill jag gärna se både Sverige & Danmark i VM. Absolut är det ärkerivalen och så men Danmark har så jävla många intressanta lirare på gång att jag gärna ser deras resa i VM samtidigt som våran