2017-06-12, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Lite spänning kan jag tänka. Om jag förstått rätt är hon lojal mot sin mamma. Hon är tydligen dessutom både karaktärsvittne, vittne samt misstänkt för medhjälp till mordet på Aki. Svårt för en så ung tjej. Fy fasen vad hennes mamma ställt till det för sina barn.

Ja, STACKARS (helt korrekt, meeed caps lock)!

Idag verkar det som hon iallafall svarar på frågor.....
Citera
2017-06-12, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av autostoperka
kan du räkna? om de är föda dec 2012, då fyllde de 4 i december 2016, dvs 4.5 nu
vad är det som inte stämmer?

Hade för mig att AG sade i förhöret i sept att tvillingarna skulle fylla 3. Är inte 100 men ni har nog rätt
Citera
2017-06-12, 14:42
Medlem
Lova33s avatar
Alltså vilken fitta JM är. Fattar hon hur mycket hon har förstört sina barn??
Klarar knappt av att läsa liverapporteringen. Stackars barn/ungdomar som dragit denna nitlott i livet och fått en sådan mor.
Jag blir illamående...
Citera
2017-06-12, 14:42
Medlem
mjukmjukares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Axis.bold.as.love
Litet tillägg bara: Den stora rättspsykiatriska undersökningen görs innan domen förkunnas. Om rätten finner att det är sannolikt att hon är skyldig så skickas hon i väg på den efter rättegången, sen när denna är klar kommer domen.

Rätt.

Citera
2017-06-12, 14:44
Medlem
SVT:
"Fahlander: Jag har några andra saker jag vill fråga dig om. Det gäller den här sexfilms-historien.
- Det är inget jag tänker kommentera.

Men känner du igen det?
- Jag tycker inte det har någon betydelse för det vi sätter här för,.
"

Bra svar av JB. Håller med henne på den punkten.
Citera
Medlem
snaffrans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anonymanonym1313
Hade för mig att AG sade i förhöret i sept att tvillingarna skulle fylla 3. Är inte 100 men ni har nog rätt

L+A är födda 23 dec 2012 och var ca 2,5 år när Aki drunknade. Då var de således ca 3,5 när GM dödades och nu 4,5 år - klart som korvspad!
Citera
Medlem
Min fråga:
nu talar de om de otrevliga sms-en till Johannas kompanjon.
När anses sms så otrevliga att de är åtalbara?
Citera
2017-06-12, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lova33
Alltså vilken fitta JM är. Fattar hon hur mycket hon har förstört sina barn??
Klarar knappt av att läsa liverapporteringen. Stackars barn/ungdomar som dragit denna nitlott i livet och fått en sådan mor.
Jag blir illamående...

När hon är insydd, var det nu blir nånstans, så kommer hennes barn kunna gå vidare utan hennes toxiska inblandning. Bra för alla parter.
Citera
2017-06-12, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tantigheter
Min fråga:

Det handlar ju om att göra det tydligare att JM styrt dottern, i detta men kanske i annat också
Citera
2017-06-12, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tantigheter
Min fråga:

Det handlar om att hon hela tiden försöker peka ut nån annan som skall misstänkas för brott. Hon är ju oskyldig som ett lamm. Hon har ju dragit in samtliga barn, utom småttingarna, i sin strävan att vilseleda, skaffa alibi och allt möjligt.
Citera
2017-06-12, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anonymanonym1313
Det handlar ju om att göra det tydligare att JM styrt dottern, i detta men kanske i annat också
Ja visst, men dottern vill inte kommentera, därför tänkte jag för mig själv att om hon åtalades eller stämdes för fula sms, då skulle hon tvingas prata
lite sent påkommet, jag vet, men jag blev intresserad av möjligheten och hela problemkomplexet med textning osv
Citera
2017-06-12, 14:50
Medlem
anothes avatar
"Enligt förhören ska 19-åringen ha sagt att hennes mamma ville att hon skulle skriva på Flashback."
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in