2017-06-02, 20:37
Medlem
PingPongZongs avatar
Förra Fredagens avsnitt tror det var Valkyria som stod för motståndet i attackbollen. Så jävla värdelös insats av en gladiator har jag aldrig sett.
Citera
2017-06-02, 21:10
Medlem
Bara jag som vill se dom båda som kommenterar köra hela allt mot gladiatorerna??
Citera
2017-06-04, 12:16
Medlem
Jag förstår inte underhållningsvärdet i programmet, överspelat skådespeleri på vrålande RP Gladiatorer. Det var ett populärt program i gruppboenden när jag gjorde timmar i såna.
Citera
2017-06-10, 11:47
Medlem
Hunden007s avatar
såg lite repris här.

Gladiatorn tar tag i henne boom domaren ser inte detta och diskar utmanaren. Finns de inget som heter kolla repriser här? detta är inte live man borde kunna gå tillbaka och kolla repriserna och göra rätt.
Citera
2017-06-12, 00:57
Senaste avsnittet var ju ändå ganska bra, alla fall på tjejesidan där de kvinnliga utmanarna faktiskt kunde bli en match mot de kvinnliga gladiatorerna. Men Amazon borde ha gjort sin sista säsong. Visst, hon är fortfarande vältränad och snygg, men hon är 41 år gammal och ganska chanslös mot unga lite tyngre atleter, som i senaste avsnittet.

På Herrsidan var brottare rätt kul, fick kämpa men fick en del poäng. Men hans motståndare, visst hockey på hög nivå tidigare men inte ens 170 cm lång.
Citera
2017-06-16, 22:09
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clida
Jag förstår inte underhållningsvärdet i programmet, överspelat skådespeleri på vrålande RP Gladiatorer. Det var ett populärt program i gruppboenden när jag gjorde timmar i såna.

Det är ju ett "familjeprogram". Barn som gillar det här. Ser man på publiken i studion så är det ju vuxna där men då förhoppningsvis med barn. Är man där som vuxen utan barn så är man nog efterbliven.

Jag började se gladiatorerna innan den svenska började. Amerikanska var inte för barn. Men amerikaner är som barn. Se på show amerikanska wrestlingen, vi skulle nog skämmas om vi gick på det. Men miljoners miljoner amerikaner tar det på allvar.
Citera
2017-08-20, 18:55
Medlem
volvo 240s avatar
Finns inga avsnitt att se på tv4play.. Går de att se med tv4 play premium?

Att Tv4 inte kan ha anständigheten att ha kvar program iaf ett år. Det lär ju ge de ordentligt med reklamintäkter.

Fan vad besviken jag blev som missade att det började sändas igen och allt bara förr att det är omöjligt att kolla mina citerade inlägg. Bah.
Senast redigerad av volvo 240 2017-08-20 kl. 19:05.
Citera
2017-08-21, 10:44
Medlem
Enzymes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagandeBjornen
Senaste avsnittet var ju ändå ganska bra, alla fall på tjejesidan där de kvinnliga utmanarna faktiskt kunde bli en match mot de kvinnliga gladiatorerna. Men Amazon borde ha gjort sin sista säsong. Visst, hon är fortfarande vältränad och snygg, men hon är 41 år gammal och ganska chanslös mot unga lite tyngre atleter, som i senaste avsnittet.

På Herrsidan var brottare rätt kul, fick kämpa men fick en del poäng. Men hans motståndare, visst hockey på hög nivå tidigare men inte ens 170 cm lång.

Tycker alltid det verkar vara så. Visst är det vältränade killar men de är ju alltid 20 pannor lättare än gladiatorerna. Blir mer show då gladiatorerna blir mer överlägsna. Jag vill se en 120+ tyngdlyftare gå upp i duell med en gladiator.
Citera
2017-08-21, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av volvo 240
Finns inga avsnitt att se på tv4play.. Går de att se med tv4 play premium?

Att Tv4 inte kan ha anständigheten att ha kvar program iaf ett år. Det lär ju ge de ordentligt med reklamintäkter.

Fan vad besviken jag blev som missade att det började sändas igen och allt bara förr att det är omöjligt att kolla mina citerade inlägg. Bah.

är c more.se som gäller nu för det mesta jag kollade åt dig där ligger s 9-12
Citera
2017-09-08, 19:18
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
är c more.se som gäller nu för det mesta jag kollade åt dig där ligger s 9-12
Jaha ok hur funkar seemore då? Är det en betaltjänst elelr vad?
Citera
2017-09-08, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av volvo 240
Jaha ok hur funkar seemore då? Är det en betaltjänst elelr vad?

har du konto på tv4play så loggar du bara in på cmore.se det är typ nya sidan tv4play ska nog försvinna i framtiden är det tänkt
Citera
2017-09-16, 20:58
Medlem
volvo 240s avatar
Fick iaf ner säsongen från 2013 från TPB! Den missade jag då jag precis tappat synen då och hade lite annat o tänka på. Såg väl ett halvt avsnitt eller ngt. Så det här ska bli kul.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in