Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-01-17, 18:13
  #1
Medlem
theoones avatar
http://www.resume.se/nyheter/2011/01...nder/index.xml

Vad tycker ni om detta? Inspelningsstart i år, sändning senast 2012.
Dags att utveckla något nytt koncept, eller är det bra att tv4 tar tillbaka dessa gamla underhållningsprogram? Tänker då på Fångarna, Time Out och nu Gladiatorerna.
Citera
2011-01-17, 18:17
  #2
Medlem
ondebondes avatar
Det var kul när man var yngre. Fattar inte äldre som gillar det skräp-programmet
Citera
2011-01-17, 18:19
  #3
Medlem
CoachWades avatar
Kul! Har själv alla autografer från dom tidigare gladiatorerna . haha
Citera
2011-01-17, 18:22
  #4
Medlem
theoones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CoachWade
Kul! Har själv alla autografer från dom tidigare gladiatorerna . haha

Haha, ja eller hur. Kommer ihåg hur coola dom var när man var mindre Dom va typ som idolerna, fast innan idol
Citera
2011-01-17, 18:23
  #5
Medlem
larshenks avatar
Gillade både Gladiatorerna och Fångarna på Fortet när jag var yngre, men Fångarna på Fortet måste jag säga är bedrövlig tråkig underhållning. Så jag antar väl att Gladiatorerna också kommer kännas trist nu när man är lite äldre.
Citera
2011-01-17, 18:30
  #6
Medlem
PuncturedBladders avatar
TV4 är så jävla sorgliga.
Kan inte komma på något nytt eller eget.
Kör på gamla beprövade koncept som var bra på nittiotalet.
Eller något inköpt format som innebär att tittarna ska ringa in och rösta och sedan efter programserien köpa CD-skivor.

Är reklambranschen konservativ? Jag har aldrig fått den uppfattningen.

Jag förutspår att det kommer att vara något moment i det nya gladiatorerna som innebär att tittarna ska ringa in och rösta. De kommer också att ha ett kändisspecial där de tar in b-kändisar som aldrig annars syns i rutan och låta dem brottas mot anabolamonstren.
Citera
2011-01-17, 19:20
  #7
Medlem
Är rätt vältränad.

Är det någon som vet var man kan anmäla sig - som gladiator alltså
Citera
2011-01-17, 19:29
  #8
Medlem
Forbliranonyms avatar
Fattar inte varför tv4 inte kan göra nya typer av underhållsprogram så jävla efterblivet att ha samma saker som i början av 90 talet.
Citera
2011-01-17, 19:34
  #9
Medlem
Oxygeens avatar
Det är återigen en handling från Tv4 på det som är aktuellt nu, det med gamla program eller program med avdankade stjärnor i handlingen. Det lockar tv-publiken oavsett om man vill eller inte, en annan skulle ju hellre se några nya sitcoms ist...
Citera
2011-01-17, 19:55
  #10
Medlem
CoachWades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oxygeen
Det är återigen en handling från Tv4 på det som är aktuellt nu, det med gamla program eller program med avdankade stjärnor i handlingen. Det lockar tv-publiken oavsett om man vill eller inte, en annan skulle ju hellre se några nya sitcoms ist...


Ja, för det har vi ju inte nog med tycker du?
Citera
2011-01-17, 20:04
  #11
Medlem
wonderlands avatar
Antar tv4 gjorde två flugor i en smäll när Gunde och Agneta skrev på för Fångarna på Fortet..
Citera
2011-01-17, 20:40
  #12
Medlem
Undrar lite över vilka som kan tänkas bli gladiatorer, nån som har koll på det?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback