2017-06-11, 11:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johnthedickholmes
Men är inte det här med MC gäng väldigt lokalt inriktat. Jag såg ett program på TV de snackade om olika bikers i olika delar, tror det var en Bandit som sa, i Kalifornien hade jag varit en HA eller Mongols, i Florida en Outlaw, men nu bor jag i Texas och därför blev jag en Bandidos. Typ. Ligger det inte mycket i det. Du är en Satudarah i Amsterdam, en HA i Tyskland, Danmark, Sverige etc.? De mest tongiavnde dras väl till den starkaste klubben på orten oavsett nationell ryktbarhet?
Det kan vara så men de som joinade SMC i Holland gick ju med i en ny klubb som hade en jätte emot sig. Snacka om att sätta sig i ett enormt tufft utgångsläge och sedan pallar de inte bara trycket utan de tar över HAs kanske starkaste fäste. SMC i Holland måste vara en världens om inte världens kraftfullaste MC-klubb, det överträffar det MMC gjorde i Cal.

BMC har aldrig haft Holland på kartan för HA släppte inte in dem. Det säger en del.
Senast redigerad av xtroverto 2017-06-11 kl. 11:42.
Citera
2017-06-11, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto

BMC har aldrig haft Holland på kartan för HA släppte inte in dem. Det säger en del.
BMC finns i Holland.
http://www.bandidosmc.com/bandidos-mc/countries.asp
Citera
2017-06-11, 13:44
Medlem
Kozitass avatar
Citat:
Det kan vara så men de som joinade SMC i Holland gick ju med i en ny klubb som hade en jätte emot sig. Snacka om att sätta sig i ett enormt tufft utgångsläge och sedan pallar de inte bara trycket utan de tar över HAs kanske starkaste fäste. SMC i Holland måste vara en världens om inte världens kraftfullaste MC-klubb, det överträffar det MMC gjorde i Cal.

Ni vet inte ett skit ni måste sitta med tupparna, staten vill att dem ska börja kriga och staten låter en del gäng växa sig stora för att dem ska utplåna varandra, men dem högsta tupparna i varje gäng har lärt sig från tidigare misstag att inte bråka med varandra utan se till att samarbeta.

Det låter säkert väldigt konstigt tänker ni, men dem är inte dumma se dagens gäng som NATO fast på ett lite annorlunda vis.

Alla gårdagens krig var absolut onödiga och inget som gav klirr i kassan.
Citera
2017-06-11, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TerrorTerriernTero
BMC finns i Holland.
http://www.bandidosmc.com/bandidos-mc/countries.asp
De fick komma in efter att SMC banat vägen.
Citera
2017-06-14, 12:52
Medlem
Kozitass avatar
Citat:
De fick komma in efter att SMC banat vägen.
Hells Angels-man fast i grov utpressningshärva.

Här fångas den mångårige gängmedlemmen på bild utanför Hells Angels nyköpta gård i Skepplanda utanför Göteborg.
Två dagar senare ska han, enligt åklagaren, ha försökt utpressa en annan man och hotat honom till att inte gå till polisen.
– Han förnekar brott, säger åklagaren Ulrika Åberg som leder utredningen om bland annat försök till grov utpressning, grov misshandel och övergrepp i rättssak.

Källa, http://www.expressen.se/gt/hells-angels-man-fast-i-grov-utpressningsharva/

Någon som vet vem det här handlar om?
Citera
2017-06-14, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kozitas
Hells Angels-man fast i grov utpressningshärva.

Här fångas den mångårige gängmedlemmen på bild utanför Hells Angels nyköpta gård i Skepplanda utanför Göteborg.
Två dagar senare ska han, enligt åklagaren, ha försökt utpressa en annan man och hotat honom till att inte gå till polisen.
– Han förnekar brott, säger åklagaren Ulrika Åberg som leder utredningen om bland annat försök till grov utpressning, grov misshandel och övergrepp i rättssak.

Källa, http://www.expressen.se/gt/hells-angels-man-fast-i-grov-utpressningsharva/

Någon som vet vem det här handlar om?

Niklas "Lillen" Persson, äcklig psykopat som bl.a. körde ihjäl en ung gravid tjej uppe i gårdsten för några år sen i en mc olycka. Var även inblandad i mordet i Stora höga.
Citera
2017-06-14, 14:16
Medlem
bastard666s avatar
Skulle lillen vara den som blev misshandlad då, för den som e inlåst är P.
Citera
2017-06-14, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frito
Niklas "Lillen" Persson, äcklig psykopat som bl.a. körde ihjäl en ung gravid tjej uppe i gårdsten för några år sen i en mc olycka. Var även inblandad i mordet i Stora höga.

C var inte gravid, när det jävla psykotiska spillra till aset av as orsakade hennes död.

R.I.P lilla yrväder
Senast redigerad av solvind 2017-06-14 kl. 14:49. Anledning: glömde ett ord
Citera
2017-06-14, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av solvind
C var inte gravid, när det jävla psykotiska spillra till aset av as orsakade hennes död.

R.I.P lilla yrväder

Ok jag hade hört det men det var fel då. Beklagar
Citera
2017-06-14, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frito
Ok jag hade hört det men det var fel då. Beklagar

Frito, det är jag som får böja på nacken och ge dig en ursäkt. Det var du som hade/har rätt. Ursäkta mig.
Ha en fortsatt fin kväll
Citera
2017-06-15, 08:55
Medlem
Kozitass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av solvind
Frito, det är jag som får böja på nacken och ge dig en ursäkt. Det var du som hade/har rätt. Ursäkta mig.
Ha en fortsatt fin kväll

Och han är/var en fullvärdig medlem efter det?

Det känner jag inte igen HA står absolut inte för sådant beteende och borde ha lämnat honom till vargarna...

Där ser man helt jävla makalöst det där gjorde mig en aning förbannad måste jag säga....

Fanskapet borde ju lämnas på valfri parkering tillsammans med alla hans fiender...
Citera
2017-06-21, 00:23
Medlem
Ni har så mycket spekuleringar och frågor om dessa skinnklädda bögar. Varför letar ni inte upp en medlem och ställer frågorna till han istället så får ni nog veta sanningen slipper ni sitta här och spekulera. Ni är värre än xtro som hittar all sin info på nätet, han är också en sådan liten svennebanan som när han ser en HA snubbe så går han fram och frågar om han får suga hans kuk. xtro är ingen han är en fjolla utan vänner.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in