Citat:
Ursprungligen postat av
ukrosso
Jag har kollat några av dina tidigare inlägg och det är uppenbart att du inte arbetar som polis.
Vi poliser är osäkra på vad vi får och inte får göra på nätet, men vi får vilseleda och gör så.
Det är uppenbart att du tog dig tid att skriva tillbaka så jag kan lika gärna svara dig tillbaka.....
Läget är inte särskilt klart vad vi får göra och inte göra men internetspaningsgruppen gör vad den tycker passar, nu har du/ni inte mycket att gå efter men till alla där ute som tror på dessa kriminella människor gör inte det, dem lever på er rädsla och ni som läser våga anmäla och våga sätta dit dessa individer vi behöver er!
Jag arbetar på central nivå och älskar mitt arbete, jag blir glad varje gång en kriminell sätts ur balans eller hamnar bakom galler!
Det viktiga är att kartlägga så många som möjligt och sedan lagföra och inom en snar framtid har vi än bättre lagar som vi kan använda mot den organiserade brottsligheten.
Ingen kommer undan lagens långa arm, så länge vi kan sätta dem olika grupperingarna i bubblor som vi sedan i framtiden kan spräcka gör mig glad och positiv inför morgondagen.