Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-06-21, 14:51
  #17185
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kozitas
Och han är/var en fullvärdig medlem efter det?

Det känner jag inte igen HA står absolut inte för sådant beteende och borde ha lämnat honom till vargarna...

Där ser man helt jävla makalöst det där gjorde mig en aning förbannad måste jag säga....

Fanskapet borde ju lämnas på valfri parkering tillsammans med alla hans fiender...

Är följande utslängda ur ha
Kristian Nikkinen uppe o Luleå
Jerry Thörnblad prospect Helsingborg?
Citera
2017-06-22, 08:29
  #17186
Medlem
springer runt en luffare i falun och hotar med tyska rödvita medlemmar. någon som vet vem han är. fick precis namnet på personen i pm. någon som är insatt i falun och kan kolla vad det är för luffare.
__________________
Senast redigerad av RW80 2017-06-22 kl. 08:36.
Citera
2017-06-22, 09:02
  #17187
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RW80
springer runt en luffare i falun och hotar med tyska rödvita medlemmar. någon som vet vem han är. fick precis namnet på personen i pm. någon som är insatt i falun och kan kolla vad det är för luffare.

valdigt tacksam om nagon kan svara, min polare har blivit hotad att bli bortstädad..
Citera
2017-06-22, 22:36
  #17188
Medlem
IWasBornSixtySixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Panelmannens
Ni har så mycket spekuleringar och frågor om dessa skinnklädda bögar. Varför letar ni inte upp en medlem och ställer frågorna till han istället så får ni nog veta sanningen slipper ni sitta här och spekulera. Ni är värre än xtro som hittar all sin info på nätet, han är också en sådan liten svennebanan som när han ser en HA snubbe så går han fram och frågar om han får suga hans kuk. xtro är ingen han är en fjolla utan vänner.

Det kan bli lite svårt att driva ett forum som detta om folk ska låta bli att skriva och i stället söka sig personligen och fysiskt till alla de saker som de har behov att veta mera av.

Sen tror jag att du har ett sakfel i ditt antagande om nämnda bikers sexuella orientering.
Citera
2017-06-24, 20:02
  #17189
Medlem
Bara som en liten kuriosa.....Micke MEGA Johannesen lever ett underbart liv på Malta!!!!
Citera
2017-06-24, 22:48
  #17190
Medlem
rich1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av badasskickers
Bara som en liten kuriosa.....Micke MEGA Johannesen lever ett underbart liv på Malta!!!!
Stackars mega teddybear not träffat herren och vet vem han är säger inte mer
Citera
2017-06-25, 17:47
  #17191
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RW80
valdigt tacksam om nagon kan svara, min polare har blivit hotad att bli bortstädad..
Vad jag vet finns det inga rödvita kvar i Falun, däremot finns det nån som hotar folk med Outlaws.
Skicka gärna namnet via PM ska jag kolla med lite folk som är lite insyltade i de rödvita.
Citera
2017-06-25, 23:14
  #17192
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Myggjagarn
Vad jag vet finns det inga rödvita kvar i Falun, däremot finns det nån som hotar folk med Outlaws.
Skicka gärna namnet via PM ska jag kolla med lite folk som är lite insyltade i de rödvita.

Pm
Citera
2017-06-27, 20:07
  #17193
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RW80
valdigt tacksam om nagon kan svara, min polare har blivit hotad att bli bortstädad..


Kan skicka lite smågrabbar från förorten som tar hand om han och hans moppeåkare till vänner utan att dom kommer våga göra ett skit tillbaka. Lite som när han åkte på däng i gbg. Lägg ett bud.

Eller snacka med xteam, dom är värre och tuffare än ha och det vet alla
Citera
2017-06-27, 21:55
  #17194
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Panelmannens
Kan skicka lite smågrabbar från förorten som tar hand om han och hans moppeåkare till vänner utan att dom kommer våga göra ett skit tillbaka. Lite som när han åkte på däng i gbg. Lägg ett bud.

Eller snacka med xteam, dom är värre och tuffare än ha och det vet alla
kan inte hålla mig ...Panelmannen😂😂😂😂jag visste inte att ni på specialavd för profiler fick skriva på forum utan koll✏.men förstår nu varför.🎧🎃🥇du e ju hel rolig.....(Innebandidos) har också ett forum😂😂😂😂skriv du där också. Ha Ha Ha Ha.
Citera
2017-06-27, 21:57
  #17195
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Granskaen
kan inte hålla mig ...Panelmannen😂😂😂😂jag visste inte att ni på specialavd för profiler fick skriva på forum utan koll✏.men förstår nu varför.🎧🎃🥇du e ju hel rolig.....(Innebandidos) har också ett forum😂😂😂😂skriv du där också. Ha Ha Ha Ha.
Jag skrattar åt panelmannen så jag får Parkinsons....menar pedofiler och inte profiler 😁😂😂😂
Citera
2017-06-28, 13:38
  #17196
Medlem
Kozitass avatar
https://www.youtube.com/watch?v=C1itNIWz1nM

Hells Angels medlem?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback