2017-06-04, 00:42
Medlem
Whitks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av znor
Ah okej så du köpte från MA?
Dom kan ha haft i vad fan som helst.
Dessa 4mg/8mg funkar helt perfekt. Gått på benso i 11år+, dagligen, xanor mer än halva tiden, och kan bara intyga som många andra en väldigt bra "medicinbenso"
Hållt mig ifrån xanor liger ändats på 0,5mg xanor dag nu. Förut va det 10-12 med lika många valium.

Lycka till, och snacka med shoppen!

Ja exakt. Fick veta av läkaren igår att jag fått salmonella bland annat..
Tveksamt om det är från Fluran.. Men blev ju dålig direkt 3 dagar efter jag börjat äta dom.
Det var då jag började skita blod, feber och fick brain zaps...

Skulle vilja veta vad det var i dom.. Han jag köpte dom av sa ju att dom var hempressade.
Kanske gjort det i ett smutsigt ostädat kök? :/

Men men.. Fått lämna sjukhuset nu iaf. Sjukskriven i två veckor...

/whitK
Citera
2017-06-04, 01:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Whitk
Ja exakt. Fick veta av läkaren igår att jag fått salmonella bland annat..
Tveksamt om det är från Fluran.. Men blev ju dålig direkt 3 dagar efter jag börjat äta dom.
Det var då jag började skita blod, feber och fick brain zaps...

Skulle vilja veta vad det var i dom.. Han jag köpte dom av sa ju att dom var hempressade.
Kanske gjort det i ett smutsigt ostädat kök? :/

Men men.. Fått lämna sjukhuset nu iaf. Sjukskriven i två veckor...

/whitK
Om du inte vill göra det via jobbet så kan du väl gå till en privatläkare och ta prover för att se vad för gift kranjäveln har sålt dig - kanske nån svindålig batch från något kinesiskt badkar men det låter långt från mina biverkningar. Tycker att den där sederande effekten är så härlig efter en stressig dag, men den är även den största nackdelen morgonen efter - alltså jag jobbar heltid och stiger ALLTID upp men kan vara så trött att jag seriöst somnar ståendes i tunnelbanans rusning osv haha.

edit: Skönt att du inte strök med iaf, fy fan vad obehagligt.
Citera
2017-06-04, 01:17
Medlem
Whitks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VackerNatur
Om du inte vill göra det via jobbet så kan du väl gå till en privatläkare och ta prover för att se vad för gift kranjäveln har sålt dig - kanske nån svindålig batch från något kinesiskt badkar men det låter långt från mina biverkningar. Tycker att den där sederande effekten är så härlig efter en stressig dag, men den är även den största nackdelen morgonen efter - alltså jag jobbar heltid och stiger ALLTID upp men kan vara så trött att jag seriöst somnar ståendes i tunnelbanans rusning osv haha.

edit: Skönt att du inte strök med iaf, fy fan vad obehagligt.

Spolade ner dom direkt när jag kom hem. Tänkte faktiskt inte på att lämna in dom på apoteket eller på sjukhus för analys.

Citat:
Skönt att du inte strök med iaf, fy fan vad obehagligt.

Tack! Aldrig varit så dålig i mitt liv.
Citera
2017-06-06, 05:11
Medlem
lmnees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redlinez
Tyckte faktiskt att ask'ns 8mg slog deras 4mg tabbs med hästlängder alltså! Poppa 3 st 8mg igår och sov som en jävla stock och vingla och härja omkring. Dessa från ask*ns är ju att föredra i alla väder. Ingen är ojämn där inte!

Kan bara hålla med. Försökt hålla mig helt från RC-benzo, men mitt recept på xanor tog slut en vecka tidigare denna gång och tycker dessa 8 gram från asken var rätt ljuva. Ångest/social ångest försvann helt i 2 dagar av 2st av dessa 8mgare
Citera
2017-06-08, 09:39
Medlem
Boyz. Hur är norflura? Många säger stt den är bra. På vilket sätt? Jag lider av oro/ångest. Är den muskelavslappnande? Askens gula 8mg fungerar den? Någon hade jämnfört den med 8mg iktrovil i muskelavslappning? Kan man flumma? Ge mig en bra recension!
Citera
2017-06-08, 10:44
Medlem
Mommejrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Envys
Boyz. Hur är norflura? Många säger stt den är bra. På vilket sätt? Jag lider av oro/ångest. Är den muskelavslappnande? Askens gula 8mg fungerar den? Någon hade jämnfört den med 8mg iktrovil i muskelavslappning? Kan man flumma? Ge mig en bra recension!

Du kan flumma på höga doser, dock väldigt höga. Rekommenderas att blanda alkohol eller en svagare opioid lr liknande, tex tramadol om du vill få ut nått av det.
Dom funkar mot ångest bra, dom är väl "sådär" muskelavslappnande. Men Bromozolam som finns ute nu är snäppet vassare i alla lägen. Dessa har lång halveringstid också så dom passar väl för att trappa ned och sluta med benzo. Har bara kört dom blåa 4mg och dom tycker jag håller klass, men sen använder jag inte benzo allt för ofta.
Citera
2017-06-09, 21:30
Medlem
Vågar man blanda en 8a med några starköl? 😁
Citera
2017-06-09, 23:27
Medlem
Citat:

Ja de vågar man
Citera
2017-06-10, 07:28
Medlem
Skulle denna jämföras med diazepam? (Valium, Stesolid...)
Eller Ikto?

Kört på för mkt xanor och ativan på sistone. Och då det sällan är 1mg i 1mg tabs på FS.
Tar gärna tips på FS-benzo som är bra

Trött på alla benzo på FS med undermålig effekt.
Länge sen jag köpte riktiga 1mg ksalol tex.

Ska prova Redma*s diaz, brukar vara bra grejer.
Citera
2017-06-10, 15:00
Medlem
Mommejrs avatar
Citat:

Jadå, jag klarade då av att blanda 16MG med 6 stark öl iaf. Blev inget kaos av det. Men sen är ju alla olika
Citera
2017-06-10, 16:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mommejr
Jadå, jag klarade då av att blanda 16MG med 6 stark öl iaf. Blev inget kaos av det. Men sen är ju alla olika
Kände du av nåt av Bennyn då? Eller tog ruset överhand? Är det någon idé att blanda idag igen?
Citera
2017-06-10, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mommejr
Kände du nåt av bennyn eller tog alkohol ruset över?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in