2017-06-09, 18:49
Medlem
nezzoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RostigHink
Jag ser inget konstigt med bilderna. Du övertolkar dem nog.

Dessutom ska man nog inte fästa alltför mycket fokus på vad man har i sitt minne sedan så många år tillbaka, i synerhet när man inte direkt la märke till det.
Ok,so all is well. Trånigt med unga människor som inte vuxit upp under det normala.
Om vi inte reagerar o säger stopp.
Kommer det onormala vara praxis.
Jag skulle helst vilja kunna bevisa att detta ej pågår.
Men tyvärr så har jag sett,och blivit fundersam om vad som pågår...
Citera
2017-06-09, 19:00
Medlem
madtops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nezzom
Ok,so all is well. Trånigt med unga människor som inte vuxit upp under det normala.
Om vi inte reagerar o säger stopp.
Kommer det onormala vara praxis.
Jag skulle helst vilja kunna bevisa att detta ej pågår.
Men tyvärr så har jag sett,och blivit fundersam om vad som pågår...

Lägg av med ditt trams om "unga människor". Vi är flera i tråden som vittnat om att kvardröjande k-strimmor existerade på 70-talet. Dessutom har jag visat på ett flertal böcker från 50-talet och framåt som beskriver fenomenet. K-strimmor som ligger kvar och sprider ut sig är inte ett nytt fenomen.

Citat:
Lätt att svara på,det vi tittar på alldeles får långa strimmor för att det ska vara normala "contrails"

Strimmorna som du påstår är chemtrails kommer från passagerarplan från SAS och KLM.
Du anser med andra ord att det är vanliga passagerarplan från flygbolag såsom SAS, KLM och Aeroflot som sprutar ut chemtrails?
Citera
2017-06-09, 19:08
Medlem
madtops avatar
Citat:
Är det verkligen så out of this world för en del människor,att giganten usa med area 51 kan påverka vädret och spionera i nya format?.

Det är fullständigt otänkbart att vanliga passagerarplan kan sprida ut mängder av "chemtrails" åt USA av flera orsaker:
- Aeroflot, Air India, China Airways mfl jobbar definitivt inte åt NATO/USA
- Det finns ingen plats på flygplanen
- Flygplanen är fullastade och kan inte ta med tiotals ton med "chemtrails-vätska"

Trots detta pekar du ut strimmor från vanliga passagerarplan som typiska "chemtrails". Du påstår till och med att strimmorna efter SAS-plan från Köpenhamn till Helsingfors släpper ut chemtrails.
Citera
2017-06-09, 19:10
Medlem
nezzoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av madtop
Lägg av med ditt trams om "unga människor". Vi är flera i tråden som vittnat om att kvardröjande k-strimmor existerade på 70-talet. Dessutom har jag visat på ett flertal böcker från 50-talet och framåt som beskriver fenomenet. K-strimmor som ligger kvar och sprider ut sig är inte ett nytt fenomen.

Strimmorna som du påstår är chemtrails kommer från passagerarplan från SAS och KLM.
Du anser med andra ord att det är vanliga passagerarplan från flygbolag såsom SAS, KLM och Aeroflot som sprutar ut chemtrails?
De plan jag reagerar mest emot,tex 4plan i bredd,10+flygplan kors o tvärs. Flygplanet utan vingar. Tror du inte usa har mkt teknologi som dom ej visar för allmänheten??..
Citera
2017-06-09, 19:11
Medlem
nezzoms avatar
Ps vanliga passagerarplan samflyger ej i bredd..
Citera
2017-06-09, 19:17
Medlem
madtops avatar
Citat:
De plan jag reagerar mest emot,tex 4plan i bredd,10+flygplan kors o tvärs. Flygplanet utan vingar. Tror du inte usa har mkt teknologi som dom ej visar för allmänheten??..

Det finns inga flygplan som flyger 4 i bredd, de är alltid separerade i höjd och/eller avstånd.
Det finns inte heller några flygplan som flyger "kors och tvärs" utan de följer sin färdplan.
Och självklart finns det inga flygplan som inte har vingar.

Och du undvek självklart min fråga:
Anser du att det är vanliga passagerarplan från SAS, KLM, AirChina mfl som sprutar ut chemtrails?
Citera
2017-06-09, 19:23
Medlem
madtops avatar
Citat:

Frågan om chemtrails handlar inte om "teknologi", det handlar framför allt om logistik och motiv.
Och nej, USA har självklart ingen hemlig teknologi som möjliggör att flygplan kan flyga utan vingar.

Och hur i helvete kan "hemlig USA teknologi" göra att det kommer ut chemtrails från vanliga passagerarplan från SAS, KLM och Aeroflot?
Citera
2017-06-09, 19:25
Medlem
nezzoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av madtop
Det finns inga flygplan som flyger 4 i bredd, de är alltid separerade i höjd och/eller avstånd.
Det finns inte heller några flygplan som flyger "kors och tvärs" utan de följer sin färdplan.
Och självklart finns det inga flygplan som inte har vingar.

Och du undvek självklart min fråga:
Anser du att det är vanliga passagerarplan från SAS, KLM, AirChina mfl som sprutar ut chemtrails?
Där missar du min poäng,jag SÅG dem sjäv o min kollega med. Angående amdra flyg,så beror det på (teori)vilket lan som vikt ner sig för usa. Sen är väl ryssland kina ganska stora makter som hänger med i utvecklingen...
Citera
2017-06-09, 19:29
Medlem
nezzoms avatar
Zooma in madtop,inga vingar konstigt lysande "nos". Drönare frpn nato?..
https://www.pixeltopic.com/image/sbayxznoawaluy/
Citera
2017-06-09, 19:33
Medlem
nezzoms avatar
Zooma in denna ser du vit flygplanskropp och vingar
https://www.pixeltopic.com/image/mwrwgnzktjpsnnl/
Citera
2017-06-09, 19:41
Medlem
madtops avatar
Citat:
Där missar du min poäng,jag SÅG dem sjäv o min kollega med.

Trist att du inte lyckades dokumentera det...

För övrigt anser du att ett plan som är synligt 20 grader ovanför horisonten är "rakt ovanför" så jag vet verkligen inte hur mycket vi ska lita på dina ögonvittnesskildringar.

Citat:
Angående amdra flyg,så beror det på (teori)vilket lan som vikt ner sig för usa.

Du har ju din egna teori om att det Nato-plan som gör detta. Är det din teori det är fel på eller flyger China Airlines, Emirates och Aeroflot för Nato?
Citera
2017-06-09, 19:47
Medlem
madtops avatar
Citat:
Zooma in madtop,inga vingar konstigt lysande "nos". Drönare frpn nato?..
https://www.pixeltopic.com/image/sbayxznoawaluy/

Nej jag tror verkligen inte det är en drönare utan vingar.
Jag tror det är en Airbus A350 från Finnair som är på väg till USA. Eller möjligen Aeroflot.

Visserligen off-topic men hur i helvete tror du att ett flygplan/drönare utan vingar fungerar? Leviterar det eller hänger det i några kedjor?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in