Citat:
Ursprungligen postat av
Nikhita
Jag håller med dig. Hon gör och säger det som gagnar henne bäst utifrån situationen hon befinner sig i. Hon verkar även själv tycka/tro att hon beter sig rationellt.
Ja. Och det gör hon ju också, om man betänker det att rationellt enligt henne innebär att hon har ensamrätt till att göra vad hon vill på bekostnad av alla andra så länge det gagnar henne själv på något sätt.
Vidare vet jag inte om jag alltid håller med om uttrycket
ingen rök utan eld, men när det gäller fosterbarnen som dog under "oklara omständigheter" så finns där något. Och någon eller några sitter på en jävligt mörk hemlighet som de inte vill ska bubbla upp till ytan.
Jag hoppas att folk jobbar med detta just nu så att deras små själar kan få upprättelse. Folk som henne som tagit emot utsatta fosterbarn för ekonomisk vinning och sedan tagit livet av dom är inget nytt, förr kallades de för änglamakerskor (de var oftast kvinnor).
Det är fint att man anonymt får spekulera, med inte större risk än en verbal misshandel. Och inte för att jag brukar gotta mig i andra människors elände men jag skäms inte för att säga att jag önskar att hon får känna på en diabolisk hämnd och ångest.
Sist och syvende är idioten på Aftonbladet som tycker man bör avundas henne inget annat än en idiot. Vad i helvete finns i denna varelse som jag ska känna avund för?
https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Änglamakerska