Citat:
Ursprungligen postat av
Roxyn
Man skulle kunna tro det, men tyvärr kommer massmedia inte ge upp sin häxjakt än, utan nu hittar man nya saker och "källor" att förstora och förvrida. Media har blivit ett hot mot demokratin. Jag visste att det var illa, men denna gång har jag sett hur farliga och maktfulla massmedia faktiskt är när de tänjer på gränserna. De kan dra ett helt lands rykte och stånd i graven om de så vill.
De har bestämt sig helt enkelt.
Spelar roll vad media gör, det som är intressant är själva utredningen.
Dock komemr det väl ta ett tag innan den blev klar, och det rä samma anledning som gjorde det tog ett år att kasta ut Nixon.
Inte för jag säger han komemr bli utkastad, men väl att det kommer ta tid innan man rett ut vad som är vad.
Och såna här utredningar diskuteras givetvis i pressen, men vad de verkligen kommit fram till kommer ta tid.
Så varför denna stress att "frikänna" Trump, när de inte ens är klara med utredningen?
Och indicier att nått är fel, det råder det noll tvekan om.
Partiet som hatar Ryssar normalt, helt plötsligt har en massa möten mitt i val rushen.
Detta höjer alltid en varningsflagg, speciellt nu när man redan vet om att det förekommit en påverkan.
Så jag avvaktar utredningen till säga vem som rä skyldig eller inte.
Det verkar en del andra inte göra, utan där Trump alltid ofelbar och ska försvaras oavsett.
Ett rätt tragiskt beteende.