2017-06-07, 21:51
Medlem
Stivalis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av freeriderXII
Vore kul att se Zlatan i ett Londonlag som Arsenal och Chelsea och att se honom spela i FA cupens final. Världens anrikaste cup för klubblag.

Här FA cupfinalen 1970 mellan Leeds och Chelsea

Du länkar alltså till hela FA-cupfinalen mellan Leeds & Chelsea 1970 i en tråd om Zlatan! Var är din känsla för tajming? Bara dra genom hela finalen bara sådär.

Missförstå mig rätt, jag kollar gärna på den matchen. Tack för länken. Kanske kollar på den imorgon. Men att bränna av det i en tråd om Zlatan blir kanske lite malplacerat.
Senast redigerad av Stivali 2017-06-07 kl. 21:53.
Citera
2017-06-07, 22:23
Medlem
freeriderXIIs avatar
Det var mest för att ge en bakgrund att trycka på länken är frivilligt. Det räcker att se några sekunder för att ta in stämningen och se tävlingens anrika historia.

Vad gäller Zlatan så tror jag han skulle få fler målchanser om han spelade i Arsenal och göra fler mål än t.ex. Giroud med samma lägen. om han blir frisk igen.

Fast jag vet inte hur positiv Wenger är till att ta in äldre spelare.
Senast redigerad av freeriderXII 2017-06-07 kl. 22:31.
Citera
2017-06-07, 23:05
Medlem
Stivalis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av freeriderXII
Det var mest för att ge en bakgrund att trycka på länken är frivilligt. Det räcker att se några sekunder för att ta in stämningen och se tävlingens anrika historia.

Det är lugnt, jag ville mest ge ett tips. Jag går själv OT massvis. När det gäller klipp så brukar jag alltid skriva hur lång tid det varar, så att läsaren vet om det är något man ser på en minut eller om man måste förbereda sig & fixa kaffe & kaka för att bänka sig resten av kvällen.

Egentligen kan man ju koppla nästan vad som helst till Zlatan i kortare sekvenser utan att hamna alltför OT. Men att dra iväg hela matchen blir ju väldigt mycket. Det var mest det jag menade. Kan ju tex vara jävligt humoristiskt om någon skådis skulle likna Zlatan mycket, men att då dra iväg hela filmen blir lite väl.

Aja, det är en kul match i alla fall.
Citera
2017-06-08, 08:10
Medlem
Varför måste jag se 10 artiklar om zlatan varje dag

Det går inte att öppna sport sektionen på blaskorna idag. Allt fylls av zlatan fast han inte ens spelar. Va fan är det för fel på media.
Citera
2017-06-08, 08:38
Medlem
Mackan52s avatar
Dum fråga, han är hela mångkulturens front, alla skall hylla Zlatan.

Vaddå, trodde du sportsektionen var fri från politisk tjänstgöring?
Citera
2017-06-08, 08:42
Medlem
För att han genererar klick. Klick genererar pengar. Sportblaskorna är inte dumma, de vet väl vad de tjänar pengar på. Jag håller med dig om att det är tröttsamt, men man ska inte skylla tidningarna från att inte veta vad de gör.
Citera
2017-06-08, 08:44
Medlem
Cambijaos avatar
Du kanske borde ringa polisen. Du verkar bli tvingad till grejer du inte vill på en daglig basis.
Citera
2017-06-08, 09:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CentroX
Det går inte att öppna sport sektionen på blaskorna idag. Allt fylls av zlatan fast han inte ens spelar. Va fan är det för fel på media.

Varför retar du dig på en bra människa?
Citera
2017-06-08, 09:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iggegbg
Varför retar du dig på en bra människa?

jag retar mig att det skriva miljontals oväsentliga artiklar om han varje år.
Citera
2017-06-08, 09:47
Medlem
Marquesos avatar
Citat:
Han är fortfarande en av Sveriges bästa spelare och just nu står han utan kontrakt inför nästa säsong, klart det kommer att skrivas om övergångsrykten då.

Att man sen skriver mängder av andra artiklar om honom handlar ju som sagt om att intresset från svenska folket finns. Märkligt att kalla det oväsentligt då.
Citera
2017-06-08, 09:58
Medlem
Stivalis avatar
Citat:

I de större & mera fotbollstokiga länderna så dominerar nog fotbollens stjärnor media i ännu högre utsträckning än vad Zlatan gör här kan jag tänka mig.
Citera
2017-06-08, 10:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marqueso
Han är fortfarande en av Sveriges bästa spelare och just nu står han utan kontrakt inför nästa säsong, klart det kommer att skrivas om övergångsrykten då.

Att man sen skriver mängder av andra artiklar om honom handlar ju som sagt om att intresset från svenska folket finns. Märkligt att kalla det oväsentligt då.

han spelar inte ens för Sverige längre. Han är gammal och skadad.

Inte skrevs det 10 artiklar om dagen om Peter Forsberg eller Tomas Brolin. Så jävla less på karln.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in