2017-06-06, 17:07
Medlem
Någon som beställt från goldenglo nyligen?
Gröna? Kvalle?

Barbietan är RÖDARE än rödast btw.
En månad, fortfarande ingen leverans.Vid kontakt med deras support får jag gång på gång samma copy-pastade meddelande att de "ber om ursäkt för fördröjd leverans och jag ska snart ha min order". Magkänslan säger väldigt starkt att detta inte kommer ske...
2017-06-06, 17:30
Medlem
Finns det inget vettigt ställe att beställa från nu för tiden? Sist jag beställde i Sverige var det Melanotangrossisten med swish som gällde för typ 250:- per kit. Tittar tillbaka några sidor i tråden och tycker antingen att folk bara blir scammade, har 2 månaders leveranstid, måste skicka kontanter(?) eller så kostar varje kit 750:-. Vägrar beställa för det priset när de till 99% plockar hem det för 10 kr per vial från kina. Har svårt att tro att ingen seriös aktör vill vara med oss slåss under de omständigheterna? Vill beställa inrikes.
2017-06-06, 19:01
Medlem
Ger injiceringarna någon effekt om man inte tar det i samband med solning, utan att man tar det innan sänggående?
2017-06-06, 20:31
Medlem
iflys avatar
Vem har bra kvalite och bra leveranstid? Vill bara höra från folk som använt ett tag. Vilka är mest gröna?
2017-06-06, 21:49
Medlem
kentathemans avatar
är inne på dag 5 med mello och har märkt lite illamående och fler leverfläckar.
Men direkt hudfärgen är det ingen skillnad alls på.
Kör ca 0.3mg varje dag

Hur länge borde det ta innan man börjar se resultat?

beställde från mtstore.org btw
2017-06-06, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tengilbefriar3n
Jag har testat med nässpray i 2 veckor nu. Är vanligtvis jätteblek året runt och har väldigt dåligt pigment, samt har fräknar. Jag behöver sola jättemånga gånger innan jag får någon färg, samt att jag bränner mig oerhört lätt. Sen jag började med nässprayen har jag solat 4 gånger och blivit dubbelt så brun som jag brukar bli, samt att jag inte bränt mig och att färgen sitter längre. Jag körde 1 sprut i vardera näsborre morgon och kväll och underhåller nu med ett sprut i vardera näsborre någon timme innan jag ska sola. Jag tycker att nässprayen har funkat jättebra faktiskt, jag har aldrig varit ute efter den där testobrännan, utan vill bara se lite solkysst ut, och då har nässprayen funkat jättebra, samt att ingen i min närhet misstänker att jag "fuskat" mig till min bränna, utan det ser bara naturligt och snyggt ut. Om du, som jag, har dåligt pigment till att börja med så kan jag bara rekommendera nässprayen, den har funkat jättebra för mig och jag har nästan tjänat in pengarna jag betalade för mellot genom att jag inte slipper sola solarium lika många gånger.

Vart beställde du ifrån? 😊

//pirru
2017-06-07, 10:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CashMeOutside
Någon som beställt från goldenglo nyligen?
Gröna? Kvalle?

Barbietan är RÖDARE än rödast btw.
En månad, fortfarande ingen leverans.Vid kontakt med deras support får jag gång på gång samma copy-pastade meddelande att de "ber om ursäkt för fördröjd leverans och jag ska snart ha min order". Magkänslan säger väldigt starkt att detta inte kommer ske...

Fet röding från mig med på barbietan. Beställ inte från dessa svin. Betalade 5 maj. Över en månad sedan och det är fortfarande "behandlas" på hemsidan. Mailat flera gånger och får samma svar "du bör ha det inom 1-2veckor, skickar sms när det skickas". Skickade ett sista mail nu och bad om pengarna tillbaks men det får jag troligen inte. Har ju namnet på den jag swishat. Man kanske kan kolla up vart denna lilla fittan bor och knacka på?
2017-06-07, 13:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pirru
Vart beställde du ifrån? 😊

//pirru

melanotanshop.net, men nu börjar jag undra hur legit den sidan är efter att jag inte fått någo orderbekräftelse på någon av mina senaste 2 ordrar :/
2017-06-07, 13:28
Medlem
Hur är melanotangrossisten?

Känns osäkert att beställa var man än beställer från!
2017-06-07, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hysteriaa

Om du frågade för 5 år sedan skulle jag säga att de var kanon (beställde säkert 5 gånger från dem under en period av ett par år), men då var det bara en vit sida med en countermail-adress och mycket hush-hush som gällde. Den adressen, om jag nu minns rätt, nämns även under "om oss" som form av kontakt så kanske faktiskt är samma snubbar bakom. I så fall är de bra. Kanske är dem jag ska testa.
2017-06-07, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hysteriaa

Beställde från dem förra året. Det absolut enda negativa jag har att säga om dem är att de är snåla med sprutor. Ger 5 sprutor per vial bara.. Känns som att det blir alldeles för många stick med samma spruta.

Men betalning, leverans (strulade lite. Men det var inte deras fel, utan postens), kontakt och kvalitet har jag inget negativt att säga om. Kommer nog beställa från dem igen när det är dags nästa gång.
2017-06-07, 18:06
Medlem
kentathemans avatar
är det någon annan som får mer "röda" fräknar på armarna typ?
jag har Keratosis Pilaris, även känt som "chicken skin". Googla på det, det är ungefär en massa röda prickar på armar och axlar.

Jag har märkt att jag har fått mer röda prickar på mina underarmar sen jag började med mello.
Vad kan det vara för någonting?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in