2016-12-21, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FreedomDeep
Att öppet tala om vad man är utsatt för har sina fördelar. Tror generellt att ju fler som gör det ju tidigare får vi till en förändring och ett stopp på övergreppen. Oavsett så är det starkt gjort. Dock har det sina nackdelar vilket är bra att betänka.

Här är några svenska och utländska personer som öppet har valt att tala om vad de utsätts för:

Magnus Olsson, Leo Ängesleva, Mikael Eleman.

Melanie Vritschan, Peter Mooring, Dr. Katherine Horton (https://www.youtube.com/channel/UCjWJntgTFLL-gPofpru_iYg/featured)

Juristen Henning Witte har gjort intervjuer med utsatta. Fler finns och fler tillkommer.

Ser bara påståenden......
Citera
2016-12-21, 18:40
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Att öppet tala om vad man är utsatt för har sina fördelar. Tror generellt att ju fler som gör det ju tidigare får vi till en förändring och ett stopp på övergreppen. Oavsett så är det starkt gjort. Dock har det sina nackdelar vilket är bra att betänka.

Här är några svenska och utländska personer som öppet har valt att tala om vad de utsätts för:

Magnus Olsson, Leo Ängesleva, Mikael Eleman.

Melanie Vritschan, Peter Mooring, Dr. Katherine Horton (https://www.youtube.com/channel/UCjWJntgTFLL-gPofpru_iYg/featured)

Juristen Henning Witte har gjort intervjuer med utsatta. Fler finns och fler tillkommer.

Detta var intressant äntligen någon som dokumenterar tack för länken .

I denna film pratar hon under en attack av mikrovågor https://www.youtube.com/watch?v=fUURwKZkkDA ( en sådan kanon kan man ju lätt göra själv av en mikro har jag tidigare visat här i tråden ) men man ser i filmen små bucklor i folieväggen hon gjort och jag undrar om dessa små bucklor skulle kunna kännas som små brännande nålstick och göras ett i taget ? Bla för de som hävdar att de blivit nålade med chip skulle detta kunna förklara lite kanske.
Citera
2016-12-21, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harfager

I denna film pratar hon under en attack av mikrovågor https://www.youtube.com/watch?v=fUURwKZkkDA ( en sådan kanon kan man ju lätt göra själv av en mikro har jag tidigare visat här i tråden ) men man ser i filmen små bucklor i folieväggen hon gjort och jag undrar om dessa små bucklor skulle kunna kännas som små brännande nålstick och göras ett i taget ? Bla för de som hävdar att de blivit nålade med chip skulle detta kunna förklara lite kanske.

Ännu mer PÅSTÅENDEN, varför inga bevis?
Citera
2016-12-21, 20:34
Medlem
bradgardsindianens avatar
Citat:

Jag har inga problem med att tro att GS kan förekomma och att det kan utföras på diverse subtila sätt som inte kanske observeras direkt utan som kanske mest anas för den som blir utsatt. Det var därför jag bl. a frågade "flubben" om hen kunde tänka sig att han så att säga hamnat på kartan för exempelvis någon extremistgrupp. Det kanske inte behöver vara någon extremistgrupp i sig men något antal fanatiker som tar sig friheter inom en grupp som eljest är modest. Detta inte för att säga "skyll dig själv" utan snarare att jag tänker att det kanske blir lättare att upptäcka de metoder som ev
används om man vet vem eller vilka som stalkar och/eller trakasserar och den uppfattningen kanske man kan ha om man har någon ide om varför det händer.
Om jag går till vårdcentralen och sköterskan i labbet dabbar sig varje gång jag ska ta blodprov så jag får blåmärken över halva armen så kan det kanske vara avsiktligt. Det kanske är kommunen som gett henne order att trycka till mig. Eller facket om hon är med där. Eller så är det hennes privata aversion, hon kanske är djurrättsaktivist och ser att jag har minkpäls? Eller så är hon klumpig bortom rim och reson.
Citera
2016-12-21, 22:48
Medlem
FreedomDeeps avatar
Citat:

Länken var så lite så.

Hon tar upp många intressanta saker i sina videos. Hon berättar hur det är att vara utsatt och rättslös. Hon berättar vad det innebär att ha fått sitt liv förstört efter att ha hamnat på någon "lista". Hon berättar om vapnen och deras nedbrytande och lemlästande effekter. Hon berättar om kända utsatta. Hon berättar hur det inte går att fly någonstans; den statssanktionerade kriminaliteten fortsätter oavsett land då de ansvariga samarbetar. Vidare berättar hon hur länge dessa typer av vapen funnits och hur man trots detta försöker sjukdomsförklara de utsatta. Hon berättar om de avsiktliga försöken att vilseleda från säkerhetstjänsternas sida m.m.

Hon berättar hur de s.k. säkerhetstjänsterna på ett systematiskt sätt - i våra s.k. demokratier - mördar och torterar människor såsom de behagar. Hon berättar hur stater byggt ett monster bokstavligt talat; en institution för tortyr, mord och experimentering. Hon berättar om hur hon ber för sitt liv - detta utan att någon bryr sig. Inte en jävel (förutom andra utsatta). Varken polisen eller mainstremmedia. Inte heller ambassaden. Än mindre högsta idioten på säkerhetstjänsten - tvärtom ber de henne att inte åter ta kontakt.

Så mycket för de mänskliga rättigheterna.
Senast redigerad av FreedomDeep 2016-12-21 kl. 23:00.
Citera
2016-12-21, 23:26
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Länken var så lite så.

Hon tar upp många intressanta saker i sina videos. Hon berättar hur det är att vara utsatt och rättslös. Hon berättar vad det innebär att ha fått sitt liv förstört efter att ha hamnat på någon "lista". Hon berättar om vapnen och deras nedbrytande och lemlästande effekter. Hon berättar om kända utsatta. Hon berättar hur det inte går att fly någonstans; den statssanktionerade kriminaliteten fortsätter oavsett land då de ansvariga samarbetar. Vidare berättar hon hur länge dessa typer av vapen funnits och hur man trots detta försöker sjukdomsförklara de utsatta. Hon berättar om de avsiktliga försöken att vilseleda från säkerhetstjänsternas sida m.m.

Hon berättar hur de s.k. säkerhetstjänsterna på ett systematiskt sätt - i våra s.k. demokratier - mördar och torterar människor såsom de behagar. Hon berättar hur stater byggt ett monster bokstavligt talat; en institution för tortyr, mord och experimentering. Hon berättar om hur hon ber för sitt liv - detta utan att någon bryr sig. Inte en jävel (förutom andra utsatta). Varken polisen eller mainstremmedia. Inte heller ambassaden. Än mindre högsta idioten på säkerhetstjänsten - tvärtom ber de henne att inte åter ta kontakt.

Men jag tror det kommer gå bra för henne, hon dokumenterar bra bla med den elektriska smog mätaren och blir enkelt för proffs att avgöra om den fungerar eller ej och är det inte en massa mikrovågsugnar eller tele/radio mast som löpt amok i närheten av henne så kommer det bli utredning eller ytterligare ett bevis på att det trakasseras utan urskiljning. Kan ju vara någon som ser det som en utmaning att trakassera en snygg välutbildad intelligent kvinna, till ruinens brant ... som en trofé ... Vi kom vi såg vi segrade ...

Ang mitt tidigare inlägg så var jag lite otydlig med bucklorna , jag menade att om det som orsakat bucklorna når kroppen om det är möjligt att det kan bli som små brännande stick för den som kommer i vägen ?
Citera
2016-12-22, 07:44
Medlem
Citat:
Länken var så lite så.

Var är bevisen?
Citera
2016-12-22, 07:46
Medlem
Citat:
Men jag tror det kommer gå bra för henne, hon dokumenterar bra bla med den elektriska smog mätaren och blir enkelt för proffs att avgöra om den fungerar eller ej och är det inte en massa mikrovågsugnar eller tele/radio mast som löpt amok i närheten av henne så kommer det bli utredning eller ytterligare ett bevis på att det trakasseras utan urskiljning. Kan ju vara någon som ser det som en utmaning att trakassera en snygg välutbildad intelligent kvinna, till ruinens brant ... som en trofé ... Vi kom vi såg vi segrade ...

Ang mitt tidigare inlägg så var jag lite otydlig med bucklorna , jag menade att om det som orsakat bucklorna når kroppen om det är möjligt att det kan bli som små brännande stick för den som kommer i vägen ?

Väntar fortfarande på bevis..
Citera
2016-12-22, 09:16
Medlem
Harfagers avatar
Citat:

Jag gjorde en kommentar på ett youtube inlägg där men ser bara min kommentar då jag är inloggad , frågan är ser andra det då också ?

Jag skrev bla att det är onödigt att grotta ner sig i scalar vågor då det inte är bevisat att det finns. blir bara överbelastande för hennes hjärna att jaga "spöken" i onödan speciellt då hon har uppmätt en känd teknik redan nu, också finns det ju intresse för torterarna att leda in henne på blindspår för att trötta ut.

Gav exempel på magnetron och audio spotlight istället.

Mycket av zersetzung tekniken ser ut som att ge blindspår just för att man vet att en intelligent person funderar över detta det är lika med som att elda ljuset från bägge hållen , det brinner ut snabbare = utbränd.
Citera
2016-12-22, 09:29
Medlem
Citat:
Jag gjorde en kommentar på ett youtube inlägg där men ser bara min kommentar då jag är inloggad , frågan är ser andra det då också ?

Jag skrev bla att det är onödigt att grotta ner sig i scalar vågor då det inte är bevisat att det finns. blir bara överbelastande för hennes hjärna att jaga "spöken" i onödan speciellt då hon har uppmätt en känd teknik redan nu, också finns det ju intresse för torterarna att leda in henne på blindspår för att trötta ut.

Gav exempel på magnetron och audio spotlight istället.

Mycket av zersetzung tekniken ser ut som att ge blindspår just för att man vet att en intelligent person funderar över detta det är lika med som att elda ljuset från bägge hållen , det brinner ut snabbare = utbränd.

Fortfarande bara påståenden & pladder......
Är det här en tråd där alla som påstår att gs existerar bara sitter och klappar varandra på huvudet & tycker synd om varandra?
Citera
2016-12-22, 10:48
Medlem
Harfagers avatar
Här är intressant om EMF , en person som sett ett program och känner igen det som beskrivs från ett misstag han råkade ut för i det militära https://www.youtube.com/watch?v=plCRlQPaTjc
och vilka som kan råka ut för detta där han säger att han inte sett någon politiker eller kändis bli utsatta.

Jag börjar nu mer tro på att mikrovågor används ofta mot de som säger det faktiskt, då det tydligen funkar , och de som säger "ne sånt görs inte" så fråga er om tårgas används , används pepparspray etc och om man har något för att distrahera , inkapacitera en person som man har något emot men kan inte döda denna rakt upp och ner , om detta inte skulle användas då ?

Videon är ett bevis på att det funkar , kvinnans vittnesmål med elektriska smog mätaren filmat är ett bevis på att det kan användas , nu behöver man bara 1, kolla mätaren 2, om mätaren är ok , kolla källan varifrån detta kommer, 3 åtgärda problemet om det är fel på något och att hon blivit överkänslig på grund av hög strålning ( att hon reagera som en solbränd lättare på värme , fast med radiovågor ) 4, spärra in gänget som utsätter henne för denna grova tortyr om det inte är naturligt , vilket man måste gå tillbotten om det allt kommer från den då naturliga källan https://www.youtube.com/watch?v=fUURwKZkkDA
Senast redigerad av Harfager 2016-12-22 kl. 11:28.
Citera
2016-12-22, 11:34
Medlem
madtops avatar
Citat:
Videon är ett bevis på att det funkar... bla bla bla

Jag finner det djupt tragiskt att hon inte söker hjälp. I stället för att göra något åt sin situation så sitter hon och spelar in YT-videos iklädd aluminiumfolie.

Och nej, videon är inte ett bevis för någonting. Det finns flera möjliga förklaringar till hennes upplevelser och hon har inte uteslutit den rimligaste förklaringen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in