2017-06-06, 16:22
Medlem
nudebrainsurgeons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JaredLeto
Hon var inte schizofren. Sluta försöka svartmåla henne mera, denna tråden är så full av skit.
Du bidrar själv med mest skit, det har framgått klart och tydligt att hon är välkänd bland flashbacks tunga pundare, "alla" känner henne så väl, du är inte unik. Beetzy verkar åtminstone ha känt henne normalt irl så hennes poster väger så mycket mer än dina, dessutom tillför hon "utredningen" mer än dig.
Citera
2017-06-06, 16:23
Medlem
Citat:
Var inte du den där bästa vännen som hade panik i början av tråden? Sen lägger du upp en bild på något hon sagt för ett år sedan som inte kommer hjälpa varken oss eller polisen att komma närmre en lösning.

Har du lite nudes på henne du vill dela med dig också? Jävla idiot.

Jag vill bara göra allt jag kan för att få reda på vad som hänt. Jag har suttit med telefonen i flera dygn och varit aktiv här plus uppdaterat polisen. Du behöver inte kalla mig för idiot.
Citera
2017-06-06, 16:27
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av betzyy
Jag vill bara göra allt jag kan för att få reda på vad som hänt. Jag har suttit med telefonen i flera dygn och varit aktiv här plus uppdaterat polisen. Du behöver inte kalla mig för idiot.
Du slår mig inte direkt som den där oroliga vännen. Du länkar till prints som är helt onödiga, de tillför ingenting. Hade du postat en hel konversation som var av värde så hade jag inte sagt något. Men nu länkar du bara skit.
Citera
2017-06-06, 16:30
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nudebrainsurgeon
Du bidrar själv med mest skit, det har framgått klart och tydligt att hon är välkänd bland flashbacks tunga pundare, "alla" känner henne så väl, du är inte unik. Beetzy verkar åtminstone ha känt henne normalt irl så hennes poster väger så mycket mer än dina, dessutom tillför hon "utredningen" mer än dig.

Hon har varit ren länge, du vet inget om mig. Skillnaden mellan Beetzy och mig är att jag inte är en fitta som sprider massa skit och matar alla hungriga på flashback. Hon ska snacka med polisen inte mata er gamar som hon gör just nu, inte så svårt att ta reda på vem hon är heller för den delen. Anna blev mördad för några dagar sedan lite respekt kanske man bör ha om man är hennes vän?
Citera
2017-06-06, 16:37
Medlem
nudebrainsurgeons avatar
Citat:
Hon har varit ren länge, du vet inget om mig. Skillnaden mellan Beetzy och mig är att jag inte är en fitta som sprider massa skit och matar alla hungriga på flashback. Hon ska snacka med polisen inte mata er gamar som hon gör just nu, inte så svårt att ta reda på vem hon är heller för den delen. Anna blev mördad för några dagar sedan lite respekt kanske man bör ha om man är hennes vän?
Fy fan vilken onödig kommentar, visar precis vad du är för skrot och korn. Det visar också att du inte ens bemödat dig att följa tråden då beetzy faktiskt presenterat sig med sitt namn.
Citera
2017-06-06, 16:41
Medlem
vindsus86s avatar
Citat:
Var inte du den där bästa vännen som hade panik i början av tråden? Sen lägger du upp en bild på något hon sagt för ett år sedan som inte kommer hjälpa varken oss eller polisen att komma närmre en lösning.

Har du lite nudes på henne du vill dela med dig också? Jävla idiot.

Själva syftet med skärmdumpen var väl att visa att hon skrev att hon såg på hockey med "Erik". Sen kan det ju vara en annan Erik också, men folk griper efter halmstrån eftersom så lite information finns tillgänglig.
Citera
2017-06-06, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheBasterds
Inte så säker på att dom har träffats på riktigt. MGM känns som en kille med aggressionsproblem (klarälvsgården) kombinerat med anabola (träningsbilderna på instagram) kan ha stört sig på Anna pga instagramkontot kropps_positiv. Dessa två kan kan ha börjat tjafsa och hotat varandra via chattar på sociala-medier, detta kanske går så långt att han bestämmer sig för att åka hem till henne och spöa skiten ut henne och detta leder till att hon blir ihjälslagen. Det verkar inte finnas någon direkt koppling mellan dessa men att polisen ändå kan misstänka honom så måste det finnas någon form av privat chat där dödshot kan ha framkommit från MGM. Detta är vad jag tror i alla fall.

Frekventerade han Annas kroppspositiv konto? Alltså, lämnade han avtryck där?

Låter orimligt att en ung vältränad kille ska söka sig till fettförhärligande instagramkonton för jag antar att det är det kroppspositiv står för, är en massa överviktiga feminister som pysslar med sånt nuförtiden och deras största beundrare brukar vara andra tjockisar och feminister och det är de som kommenterar.
Citera
2017-06-06, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
Bara gammalt namn, lever inte adligt liv. Har förflyttat sig till K-stad för att göra vadå
Pluggar han eller hade avsikt att plugga.
Ja något i utseendet- blicken- sömnig - Var finns han nu?
Finns INTE någon av hans kompisar i tråden...

Sömnig blick betyder oftast minst en av tre saker: medicinerad, "självmedicinerad" med droger eller lätt mentalt retarderad (sinnesslö).
Citera
2017-06-06, 17:41
Medlem
vindsus86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Sömnig blick betyder oftast minst en av tre saker: medicinerad, "självmedicinerad" med droger eller lätt mentalt retarderad (sinnesslö).
Eller trött eller mitt i en blinkning eller så ser man bara ut så.

Men det är klart att nerdrogad eller sinnesslö ligger närmare till hands när det gäller en person som någon anonym pekat ut som gärningsmannen.
Citera
2017-06-06, 17:52
Medlem
Anna ska ha varit med Erik dagen hon blev mördad. En person skrev ett långt pm till mig nyss. Men jag vill inte skriva mer pga att jag inte vet om personen vill att jag ska göra det. Men jag kan iaf säga så mycket som att de umgicks samma dag och det var första gången Anna träffade honom.
Citera
2017-06-06, 17:53
Medlem
P4n0pl147h305s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av betzyy
Anna ska ha varit med Erik dagen hon blev mördad. En person skrev ett långt pm till mig nyss. Men jag vill inte skriva mer pga att jag inte vet om personen vill att jag ska göra det. Men jag kan iaf säga så mycket som att de umgicks samma dag och det var första gången Anna träffade honom.

Är Erik den personen som är den blivande/nyblivna pojkvännen?
Citera
2017-06-06, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av P4n0pl147h305
Är Erik den personen som är den blivande/nyblivna pojkvännen?

Nej
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in