2017-06-06, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Morfina
Följer A**a på instagram då hon och jag var vänner. Jag har kollat runt lite och kan inte se att han har kommenterat/gillat någonting på A**as sida.

Ja det tycks vara ett gäng här i tråden som känner henne personligen... Anna hade mig veterligen schizofreni och var emellanåt gravt deprimerad. Jag tror kort och gott att detta är en BDSM lek som spårat ur och bragt henne om livet.
Citera
2017-06-06, 14:42
Medlem
lyktstolpes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Ja det tycks vara ett gäng här i tråden som känner henne personligen... Anna hade mig veterligen schizofreni och var emellanåt gravt deprimerad. Jag tror kort och gott att detta är en BDSM lek som spårat ur och bragt henne om livet.

Mat och strypsex menar du? Inte omöjligt.
Citera
2017-06-06, 15:09
Medlem
Citat:

Schizofreni?
Nej, men ADHD och Aspergers mig veterligen.
Depressioner emellanåt javisst, men jag förstår inte vart du får Schizofreni ifrån?
Citera
2017-06-06, 15:22
Medlem
bellsHells avatar
Citat:

Jag upprepar - hon var inte schizofren!
Citera
2017-06-06, 15:27
Medlem
Citat:

Hon var felaktigt diagnotiserad ett tag. Med schitzofreni. Men var som sagt inte det längre.
Citera
2017-06-06, 15:33
Medlem
Nej, A**a var ej schizofren. Hon hade borderline.
Citera
2017-06-06, 15:54
Medlem
En person skrev ett pm till mig och gav mig denna länk. Meddelandet ska ha varit från 2016

https://www.flashback.org/leave.php?u=https%3A%2F%2Fm.imgur.com%2Fa%2F1d8QV
Citera
2017-06-06, 16:08
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av betzyy
En person skrev ett pm till mig och gav mig denna länk. Meddelandet ska ha varit från 2016

https://www.flashback.org/leave.php?u=https%3A%2F%2Fm.imgur.com%2Fa%2F1d8QV
Var inte du den där bästa vännen som hade panik i början av tråden? Sen lägger du upp en bild på något hon sagt för ett år sedan som inte kommer hjälpa varken oss eller polisen att komma närmre en lösning.

Har du lite nudes på henne du vill dela med dig också? Jävla idiot.
Citera
2017-06-06, 16:09
Medlem
bellsHells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Morfina
Schizofreni?
Nej, men ADHD och Aspergers mig veterligen.
Depressioner emellanåt javisst, men jag förstår inte vart du får Schizofreni ifrån?

Citat:
Ursprungligen postat av bumpaas
Nej, A**a var ej schizofren. Hon hade borderline.

Nej.
Citera
2017-06-06, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JaredLeto
Var inte du den där bästa vännen som hade panik i början av tråden? Sen lägger du upp en bild på något hon sagt för ett år sedan som inte kommer hjälpa varken oss eller polisen att komma närmre en lösning.

Dock har ju folk sökt efter någon koppling mellan A och E.R
Sluta kalla andra för idiot när du själv postar så meningslösa inlägg.
Citera
2017-06-06, 16:18
Medlem
JaredLetos avatar
Hon var inte schizofren. Sluta försöka svartmåla henne mera, denna tråden är så full av skit.
Citera
2017-06-06, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JaredLeto

Det kan väl va till hjälp om hon skrivit till den här personen att hon umgåtts med någon som heter så.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in