2017-06-06, 13:34
Medlem
PeterNosters avatar
ER finns på två adresser:
https://www.hitta.se/erik+ridderstr%C3%A5le/deje/person/hhLWlPZ_w5

I Orretorp finns tydligen:
Citat:
I Eriks område är Missbruksrådgivning & Behandlingshem ovanligt populära

PÅ kartan finns tydligen en krim.vårdsanst i närheten. Vad har vår tappre riddare hållit på med?
Apropå brat, det finns en äldre Carl-Erik med samma efternamn som bor på........just det.....Stureplan.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 55dollar
Ja, han ser sannerligen ut som nån från Livets Hårda Skola med intressen som kebabpizza och kampen för att få säga negerboll. Men nu är även jag fördomsfull.

Men, vad har vi för källa på att det är han mer än ett pm? Nån som följer Ann*a på Instagram och kan kolla om han varit aktiv och tex kommenterat hennes bilder? Även om han har raderat henne så kan han ha missat något.

Följer A**a på instagram då hon och jag var vänner. Jag har kollat runt lite och kan inte se att han har kommenterat/gillat någonting på A**as sida.
Citera
Medlem
Mack-Bolans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheBasterds
Söker man på E.R på hitta.se så finner man två adresser. Den ena är Herrhagsgatan 19B (vilket är ett stenkast ifrån mitt hus) sen är den andra adressen Orretorp 669 91 i Deje dvs. Klarälvsgårdens ungdomshem (om jag inte är helt ute och cycklar).

Ja den informationen säger en hel del om MGM.
Citera
2017-06-06, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mack-Bolan
Ja den informationen säger en hel del om MGM.

Klarälvsgården riktar sig till ungdomar med beteendeproblem som rör hot och våld vad jag har fattat det som.
Citera
2017-06-06, 13:44
Medlem
PeterNosters avatar
Citat:
Klarälvsgården riktar sig till ungdomar med beteendeproblem som rör hot och våld vad jag har fattat det som.

Kan vara gemensam nämnare med Anna. Hon kanske träffade MGM där.
Senast redigerad av PeterNoster 2017-06-06 kl. 13:47.
Citera
2017-06-06, 13:52
Medlem
Citat:
Klarälsvgården är ett LVU hem
Citera
2017-06-06, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av betzyy
Klarälsvgården är ett LVU hem

Dom har även utslusslägenheter i karlstad.
Citera
2017-06-06, 13:59
Medlem
Adliga ungar behöver inte vara brats, utan kan whitetrash de också. Tänk bara på Nichole, vad heter hon i efternamn...iaf en adlig tjej som säljer sex och filmer på nätet där hon tex dricker kiss. Detta verkar också vara en adlig ungdom i trubbel, förmodligen drogberoende om LVU är inblandat.
Citera
2017-06-06, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PeterNoster
Kan vara gemensam nämnare med Anna. Hon kanske träffade MGM där.

Inte så säker på att dom har träffats på riktigt. MGM känns som en kille med aggressionsproblem (klarälvsgården) kombinerat med anabola (träningsbilderna på instagram) kan ha stört sig på Anna pga instagramkontot kropps_positiv. Dessa två kan kan ha börjat tjafsa och hotat varandra via chattar på sociala-medier, detta kanske går så långt att han bestämmer sig för att åka hem till henne och spöa skiten ut henne och detta leder till att hon blir ihjälslagen. Det verkar inte finnas någon direkt koppling mellan dessa men att polisen ändå kan misstänka honom så måste det finnas någon form av privat chat där dödshot kan ha framkommit från MGM. Detta är vad jag tror i alla fall.
Citera
2017-06-06, 14:08
Medlem
nudebrainsurgeons avatar
Citat:
Inte så säker på att dom har träffats på riktigt. MGM känns som en kille med aggressionsproblem (klarälvsgården) kombinerat med anabola (träningsbilderna på instagram) kan ha stört sig på Anna pga instagramkontot kropps_positiv. Dessa två kan kan ha börjat tjafsa och hotat varandra via chattar på sociala-medier, detta kanske går så långt att han bestämmer sig för att åka hem till henne och spöa skiten ut henne och detta leder till att hon blir ihjälslagen. Det verkar inte finnas någon direkt koppling mellan dessa men att polisen ändå kan misstänka honom så måste det finnas någon form av privat chat där dödshot kan ha framkommit från MGM. Detta är vad jag tror i alla fall.
Den mest troliga teorin hittills i tråden. Instakontot var ju skapat bara för att provocera fram näthat så dom fick näthata näthatarna, men nu gick det för långt och hon stängde kontot direkt hon insåg vad hennes fetisch ställt till med, det fanns faktiskt folk som är galna på riktigt som dom retade upp med sitt fettoäcklande.
Citera
2017-06-06, 14:19
Medlem
PeterNosters avatar
Citat:

Stopp och belägg. Vi vet ju inte ens om det är honom de misstänker.
Citera
2017-06-06, 14:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MettaFock
Han E.R ger mig dåliga vibbar på hans instagram. Verkar inte adlig precis.. han kanske säljer knark? Kan det vara någon koppling om BO glömt betala någon gammal skuld eller dylikt?
Bara gammalt namn, lever inte adligt liv. Har förflyttat sig till K-stad för att göra vadå
Pluggar han eller hade avsikt att plugga.
Ja något i utseendet- blicken- sömnig - Var finns han nu?
Finns INTE någon av hans kompisar i tråden...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in