2017-06-06, 09:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kafferasten
Van Dijk och Salah verkar bli av i alla fall. Sen jagar man Naby Keita men kommer bli svårt, plus en vänsterback då. Inte hört någon vettig källa nämna Lacazette?

Det är ju FSG som avgör budgeten och har man sparat i 2-3 fönster så ska det finnas mycket pengar. 200 miljoner pund ja inte omöjligt. Jävligt glad att dom pengarna inte spenderas under Comolli och Kenny iaf

Det blir felköp hos alla ibland. Sedan får det inte glömmas att Suarez och Henderson köptes in under denna period.
Citera
2017-06-06, 12:37
Medlem
Sead Kolasinac till Arsenal FC.
Riktigt bra spelare, bästa vänsterbacken i Bundesliga den gångna säsongen.

//Siegestor
Citera
2017-06-06, 12:39
Avstängd
Halloween2s avatar
Sead Kolasinac klar för Arsenal
Citera
2017-06-06, 13:18
Medlem
hobokens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Siegestor

//Siegestor
Bra, bara att skeppa iväg Gibbs då.
Citera
2017-06-06, 13:32
Medlem
TKD_1337s avatar
Sead Kolasinac kommer jag alltid minnas som den som förstörde Jeses karriär.

Hur stor är chansen att Alexis Sanchez lämnar för Bayern? Hårt slag mot Arsenal ifall han lämnar.
Senast redigerad av TKD_1337 2017-06-06 kl. 14:11.
Citera
2017-06-06, 13:38
Medlem
Alex P. Keatons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kafferasten
Van Dijk och Salah verkar bli av i alla fall.
I ryktenas värld kan det svänga snabbt, pålitligt eller ej. Southampton tänker änmäla Liverpool för deras försök att köpa (komma överens med) van Dijk. Samtidigt sägs det att Liverpool inte ​vill ge det Roma vill ha för Salah och tänker vänta ut Romas "desperation" att sälja.

http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/football/football-news/liverpool-transfer-news-van-dijk-13140716
Citera
2017-06-06, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TKD_1337
Sead Kolasinac kommer jag alltid minnas som den som förstörde Jeses karriär.

Hur stora är chansen att Alexis Sanchez lämnar för Bayern? Hårt slag mot Arsenal ifall han lämnar.

Han är ett monster. Kommer sakna Kolasinac i Bundesliga.

Noll % chans. Wenger har sagt att Arsenal inte kommer sälja så Özil/Alexis lämnar tidigast om ett år när kontrakten går ut.

//Siegestor
Citera
2017-06-06, 14:28
Bannlyst
Kolasinac är en väldigt klok värvning. Arsenal har varit dåliga på den typen av värvningar senaste åren. Där har Juventus varit ett föredöme genom att plocka in klasspelare som bosman eller väldigt billigt. Bra start på sillyn.
Citera
2017-06-06, 14:35
Medlem
TKD_1337s avatar
Citat:
Han är ett monster. Kommer sakna Kolasinac i Bundesliga.

Noll % chans. Wenger har sagt att Arsenal inte kommer sälja så Özil/Alexis lämnar tidigast om ett år när kontrakten går ut.

//Siegestor

Jag tycker det är rätt agerande förutsatt det inte är så att spelaren verkligen vill lämna och knappt orkar spela för Arsenal. De pengar man kan få för två toppspelare (speciellt Özil) med ett år kvar på kontraktet är ingenting jämfört med värdet att behålla dem för en säsong.
Citera
2017-06-06, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TKD_1337
Jag tycker det är rätt agerande förutsatt det inte är så att spelaren verkligen vill lämna och knappt orkar spela för Arsenal. De pengar man kan få för två toppspelare (speciellt Özil) med ett år kvar på kontraktet är ingenting jämfört med värdet att behålla dem för en säsong.

Tycker jag med. Speciellt nu när de ska försöka ta sig tillbaka till topp fyra. Özil och Alexis är spelare de inte kommer kunna ersätta.

//Siegestor
Citera
2017-06-06, 15:39
Medlem
cyberkalles avatar
Citat:

//Siegestor
Jag är ingen expert men nog har jag sett rätt mycket av Schalke och jag tycker att han är helt ok men jag håller inte med om att han har varit den bästa vänsterbacken i Bundesliga denna säsong.
Hoppas att han visar att jag har fel och blir en stjärna i Arsenal men jag ställer mig tveksam.
Citera
2017-06-06, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cyberkalle
Jag är ingen expert men nog har jag sett rätt mycket av Schalke och jag tycker att han är helt ok men jag håller inte med om att han har varit den bästa vänsterbacken i Bundesliga denna säsong.
Hoppas att han visar att jag har fel och blir en stjärna i Arsenal men jag ställer mig tveksam.

Har en förkärlek för robusta försvarare och Kolasinac är enligt mig den tuffaste så jag är väl lite partisk. Men håller med om att han inte nödvändigtvis varit den bästa om man ser till vad lagen presterat men håller han tillräckligt högt.

//Siegestor
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in