2017-06-05, 19:33
Medlem
KungPungPats avatar
Ganska enkelt att veta att månlandningarna är fejk med tanke på att flaggorna visade vind "på månen" som saknar förmågan att ha vind iomed avsaknad av atmosfär.

Och dessutom så är dom troende alla dom som tror på månlandningarna utan att ens se på videos från månlandningen eller förstå att månen inte har nån atmosfär.
Citera
2017-06-05, 19:40
Medlem
ConnyKlassons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Ganska enkelt att veta att månlandningarna är fejk med tanke på att flaggorna visade vind "på månen" som saknar förmågan att ha vind iomed avsaknad av atmosfär.

Och dessutom så är dom troende alla dom som tror på månlandningarna utan att ens se på videos från månlandningen eller förstå att månen inte har nån atmosfär.
Det är ingen vind i flaggorna.
De hänger blickstilla hela tiden.

Som i det här klippet:

https://www.youtube.com/watch?v=6GtCvZlXeVk
Citera
2017-06-05, 19:47
Medlem
goseigens avatar
Citat:

Varför inte bevisa att det är så då? Det är inte tillräckligt att bara säga att flaggorna visar att det fanns vind på månen.
Citera
2017-06-05, 19:48
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ConnyKlasson
Det är ingen vind i flaggorna.
De hänger blickstilla hela tiden.

Som i det här klippet:

https://www.youtube.com/watch?v=6GtCvZlXeVk

Hahahaha klockrent!
men skuggan är från en annan flagga och matchar inte bilden på flaggan som han klistrade dit.
Citera
2017-06-05, 20:08
Medlem
ConnyKlassons avatar
Citat:
Hahahaha klockrent!
men skuggan är från en annan flagga och matchar inte bilden på flaggan som han klistrade dit.
Dags att skaffa glasögon?
Vad är det för fel på skuggan?
Senast redigerad av ConnyKlasson 2017-06-05 kl. 20:14.
Citera
2017-06-05, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlokOchSnygg
Något som binder sanden

Det du pratar om hade inneburit att ytan varit mycket hårdare och även om dammet är fint så är det ändå korn , ytorna är inte perfekta

Nej, något som binder behövs inte. Klassiskt exempel, ta två böcker och väv ihop dem sida för sida.
Du kommer inte att kunna slita isär dem.

Nej just att de inte är perfekta gör att det fungerar ännu bättre faktiskt. Fler yttoppar som kan haka i varandra.

Vad det gäller hårdheten så ser jag inte vad i det jag säger som implikerar något alls kring kornens styvhet? För jag antar att det är den du egentligen menar. Vad skulle hårdheten ha med detta att göra?
Citera
2017-06-05, 23:51
Medlem
goseigens avatar
Citat:
Jag kommer alltid skratta när jag ser en video och folk påstår att videon visar folk som går på månen som ingen kan gå på lixom. Den där flaggan var krokig och inklistrad medans skuggan visar en rak flagga som inte krokar sådär som på den fastklitrade bilden.

Videon där "månlandaren" lyfter från månen är ju klockrent trickfilmad , men dock ingenting som folk idag skulle gå på om det gick på tv idag eftersom det är långt ifrån fysiskt logiskt att det ser ut sådär när en månlandare flyger upp från månens yta.

Idag har jag tittat på solen i två timmar, klart att min syn endast förbättras från och med nu.

Även det var ju en lögn att vi skulle bli blinda av att kolla på solen, medans vetenskapen säger att man förbättrar sin syn genom att kolla på solen.

Månlandningen är bara ännu en lögn som är lite för stor för svensson att greppa.

Ja, varför inte bara bevisa då att det var så? En fastklistrad bild, börja med det.
Citera
2017-06-05, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Coffein
Nej, något som binder behövs inte. Klassiskt exempel, ta två böcker och väv ihop dem sida för sida.
Du kommer inte att kunna slita isär dem.
*hjälp*
Du får ursäkta men ibland är det mer meningsfullt och prata med en sten. Du kan aldrig få "grus" att formas så de vävs ihop
Citera
2017-06-05, 23:57
Medlem
Citat:
*hjälp*
Du får ursäkta men ibland är det mer meningsfullt och prata med en sten. Du kan aldrig få "grus" att formas så de vävs ihop

Är du verkligen så dum? Är det vad du läser ut utav den infon?
Citera
2017-06-05, 23:59
Medlem
Citat:
Du har hittat lite fina ord och försöker fantisera ihop egna versioner, gör inte det. Det blir bara fel
Skall du framföra någon teori så läs på först och presentera något som håller

Var överhuvudtaget kommer dess hårdhet in? Vet du ens skillnaden?
Citera
2017-06-06, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Coffein
Var överhuvudtaget kommer dess hårdhet in? Vet du ens skillnaden?
Visa istället där du kan få den effekten man ser på månen här på jorden med damm utan fukt.
Citera
2017-06-06, 02:24
Medlem
Citat:
Och flera som filmat så ja, nu filmade samma gäng hela tiden

Nu måste jag ju säga "fel fel fel fel fel" , det var väl ändå inte samma som filmade för ingen har väl varit där mer än en gång va?

Så, är det bevisat då?
Olika filmare var det du ville ha va?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in