Citat:
Ursprungligen postat av
IR5

Ett sådant bevis får du när jag vandrat fritt på Area51. Kravet du ställer på bevis måste vara rimliga.
Som jag skrev.. dessa missiler Iran visar upp är säkert 15-25 år gamla. Även så olika system man utvecklade för flygplan.. bomber och missiler etc. De kommer släppa filmerna när dessa testades i början av 90-talet.. vänta du..
Ja du, du tror väl inte att någon ickeiranier är så djävla dum så han tror något bara för att du säger det. Vi i resten av världen är faktiskt inte så lättlurade utan vi ser snarare med löje på dig och dina lögnsprutande landsmän. Patetiska är vad ni är.
Citat:
Ursprungligen postat av
IR5
Plattinklädd katedral? Vad fan pratar du om..
Ja det klart att det finns ett hissystem beroende vad det är för slags missil. Det behöver inte alltid vara ballistiska missiler.. det kan vara silon anpassade för luftvärn. Dessa system kan också användas för att leverera mobila system upp till ytan.
Den plattinklädda katedralen var det jag som tog upp igår eller i förrgår, har du så dåligt minne att du inte förstår vad jag pratar om så får du hinka i dig lite fiskolja eller vad som nu kan göra ditt minne bättre.
Nej, Iran har inga djävla robothissar, det är ju löjligt att påstå något sådant. Jag skrattar åt dig.